het gaat wel redelijk..had vandaag ineens licht bloedverlies. ik hoop maar dat het niet gaat doorzetten. verder heb ik echt steeds meer behoefte aan hartig eten en alles is nog steeds erg opgezet. nog 2 dagen dan doe ik weer een test als de bloeding niet doorzet. hoe is het met jou verder? groetjes
hey! Ja ik weet niet, heb veel honger maar last van darmen en opgezette buik, Mijn vriend is ziek dus ik weet niet of ik de griep krijg of gewoon ga menstrueren over 2 dagen. Heb wel hoofdpijn en hier en daar een pukkel op mijn gezicht en dat is meestal teken bij mij dat ik ga menstrueren. Dus het voelt niet aan dat ik zwanger ben denk ik zelf. Klote elke maand die onzekerheid. Liefs
ja onzekerheid is zeker klote.weet er alles van helaas. ik hoop voor je dat je menstruatie toch uitblijft. ik ga zaterdag weer een keer testen als het bloedverlies zo weinig blijft als nu dus nog 2 dagen in spanning en dan hoop ik toch dat ik duidelijkheid heb.
hm ben nog niet ongesteld maar voel me ook niet anders of zo. wel raar gevoel in mijn buik, maar kan dat niet omschrijven..even afwachten nog maar.. ik wil nog niet gaan testen , dan valt t daderlijk weer tegen!
GRR waarom lijken menstruatieverschijnselen op vroege zwangerschapsklachten? zat net ff te googlen en het lijkt echt op elkaar, dus enige manier om erachter te komen is een zw.test te doen als ik over tijd ga raken.
Ja, erg he...grrrrr...ik google ook regelmatig om even te checken wat bepaalde symptomen zijn bij een zwangerschap. Nou, de afgelopen maanden voelde ik zoveel in m'n buik, dat ik telkens weer dacht dat 't raak was. Maar m'n lichaam houdt me constant voor de gek. :x
Hey, dit berichtje heb ik gemist! Was 'n beetje druk met werk...aankomende week ga ik 'n weekje wintersporten, dus moest e.e.a. even goed achterlaten. En dat is gelukt. Ja, volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde smaak. Wij hebben ook wat bruintinten in huis. In de woonkamer hebben we één paarse muur en één in leemkleur (bruingrijs). Diezelfde kleuren komen boven weer terug in de slaapkamers. Hihi! Het begint hier op een forum van Eigen Huis en Tuin te lijken... Catwoman...succes morgen met je test! Ik duim voor een goede afloop!
helaas hoeft het duimen niet meer...heb vandaag toch weer getest en nog altijd negatief. ook stopt de bloeding die ik had niet, dus ga er toch vanuit dat het een menstruatie word/is. op naar de volgende ronde (zodra ik weet hoe me cyclus loopt)...misschien kan iemand mij van raad voorzien hoe ik daar nu achter komen kan wanneer ik weer eisprong heb. aangezien heel me cyclus nu in de war is hierdoor.
ben vandaag nog niet ongesteld geworden al geeft mijn lilypie hieronder aan dat ik weer op dag 1 van nieuwe cyclus zit.. ik ga afwachten en nog niet testen... fijne vakantie sunny!! catwomanrobeer eens die ovulatie testen, mss werkt t wel bij jou???
ja daar zat ik ook al aan te denken. om rond de 19de is zo'n test te doen. dat is dan 2 weken nadat de bloeding begon. en dan maar zien of ik daar wat aan heb. hopelijk weet je snel meer en heb je meer geluk dan mij deze maand
ja moet je eens doen die testen, ik heb zelf helaas nog geen positieve ovulatie test gehad en ga als ik ongesteld wordt ook later en langer testen want zit nu dus al 2 maanden op 30 dagen cyclus ipv 29 dagen mocht ik morgen dus ongesteld worden. Voel nu wel buikpijn dus ben niet meer zo positief als vanmorgen..
Voel me zo dom Had slecht geslapen en weer vlagenvan misselijkheid en dacht ik ga stiekem in de ochtend een testje doen: negatief! Ik snap er niks meer van, waar blijft die menstruatie nou toch?
dat had ik ook, had steeds klachten en ook echt beroerd als ik in de middag had geslapen, toch werd ik 1 week na mijn nod ongesteld en ben het nu nog met echt veel pijnlijke krampen ik hoop maar dat je snel ongesteld word nu want wachten is zo vervelend
he catwoman, stel dat ik mijn ovulatie deze maand pas op dag 19 of 20 had kan het dan zijn dat ik daarom niet menstrueer en dat het bv over een week pas komt? dat ik dus ipv een cyclus van 29 dagen ineens een cyclus van 35 dagen of zo heb? Zou wel betekenen dat ik dus onregelmatig aan het worden ben..
ja dat kan heel goed maar lijkt me wel lastig als het onregelmatig word want dan moet je dus ook met ovulatietesten gaan werken misschien wel.hou het even in de gaten nu...en als blijkt dat het idd onregelmatig is, met huisarts overleggen wat je het beste doen kan.
Dames,ik begrijp precies wat jullie voelen helaas. Heb dat zelf ook 2x gehad,echt een week overtijd,heel irritant! Maar bij mij kwam het omdat ik ziek was geweest. Wendy,ik zou ook ovutesten gaan gebruiken! En als het echt onregelmatig word langs de dokter..Weet niet of je pas met de pil bent gestopt maar toen ik was gestopt ben ik ook heeel onregelmatig geweest. (is al een paar jaar geleden,ben toen weer begonnen) Nu heb ik dat niet maar dat kan aan het soort pil liggen.
neej ik heb nooit de pil geslikt ivm ernstige migraine. Ik ben nog steeds niet ongi!!!! niks voel ik, misselijkheid is ook weg, dus denk gewoon dat ik een super lange cyclus had deze maand en dat het eind deze week komt? Anders idd eens langs de huisarts gaan. Vanaf welke dagen testen jullie met ovu testen? Ik deed al testen he maar kan eitje steeds niet vinden:S x
Wow slim dat je de pil niet hebt geslikt! Ik heb er dus ook altijd ernstige migraine van gehad. Soms zo erg dat ik met m'n hoofd tegen de muur wilde bonken om maar iets te hebben wat helpt. Sterker nog,ik heb het wel es gedaan. En nu dus nooooit meer de pil! Maar afijn,omdat je niet aan de pil bent geweest zou ik misschien ook langs de huisarts gaan! Die ovutesten kun je denk ik het beste een week na ongi gebruiken. Meestal komt je ei de 2e week. Het zal wel duur zijn de eerste keer als je een lange cyclus hebt maar zo kun je wel je ei vinden En misschien op de dingen letten: meer zin in seks (hihi),slijm etc. Ik hoop dat je em vind! Ja of dat je zwanger bent natuurlijk. liefs bolbuikje
hey bolbuikje, jij ook een migraine klant dus? erg he!! heb zelfs mijn baan op moeten zeggen jaren terug omdat ik geen n8 diensten meer kon draaien:O Hey nog steeds niet ongi, zit op dag 35 nu.. Ik weet niet of een huisarts veel verstand heeft van cyclus? het liefst bel ik naar een verloskundigen praktijk. Ben daar op het kinderwens spreekuur ook geweest en mocht altijd bellen. Mijn vriend heeft adhd en een aangeboren hartafwijking( brugada syndroom) en ons kindje zal op allebei 50% kans hebben vandaar dat wij info hebben gevraagd op dat spreekuur. Ben vandaag een dagje vrij, zat te kijken op internet, naar de nieuwste voorjaars/positiemode collectie hoop dat ooit te kunnen dragen beetje dromen mag wel he Fijne dag x
Yup,hier ook migraine klant,vreselijk is het! Ik ben ook heeeel blij dat ik er vanaf ben. Heerlijk is dat en ik begin nooit meer aan de pil dus. Ik zou dus toch de verloskundigenpraktijk bellen. Lijkt me dat die er meer verstand van hebben. Ik wist eigenlijk niet eens dat dat kon. Wel goed van jullie om alvast informatie te vragen. Ik slik antidepressiva waar ik wel zwanger mee mag worden. Misschien moet ik ook eens bellen om te vragen hoe het allemaal zit. In het ziekenhuis zeiden ze in ieder geval dat het gewoon kon. Nou ik hoop voor je dat je snel ongi word! Ja of zwanger natuurlijk Trouwens dromen mag,doe ik ook. Heb zelfs al wat babykleertjes in huis xx