Welkom Igor. Fijn dat je snel terecht kan! @ Joy; heel herkenbaar. Ik was het ook zo beu dat ik tijdens deze cyclus heb besloten te stoppen met ovutesten en tempen. Heerlijk, wat een opluchting . Ik weet nu gewoon helemaal niks, niet wanneer mijn ei is geweest en niet wanneer mijn NOD is. De HA vond dat een goed plan, we worden sowieso doorgestuurd in oktober als het dan niet gelukt is en HA heeft nu toch een beeld van mijn cyclus, dus ik hoef niks meer te doen .
Het geeft me ook ontzettend veel rust, het is net of nu alle spanningen eruit komen en dus de rust heb gevonden. Ben echt de hele week al ontzettend moe en heb een zere keel. Ik vind het op dit moment even helemaal goed zo.
hai IGOR welkom!! en succes met alles! ik zit nu 14 dagen na mijn MK en voel me lichamelijk en geestelijk goed! ik wacht met smart op mijn menstruatie, hoe raar dat ook klinkt , hopelijk weer dag 27.. dan is alles weer in orde en regelmatig.. nog 4 weken werken en dan vakantie. ik ga weer ovu-testen bestellen en wie weet vind ik dan mijn ei weer... maar wanneer is de vraag liefs en fijn weekend
Hey Wendy, fijn dat je je goed voelt, super! Dan ga ik in dit geval voor je duimen dat je ongesteld wordt. En lekker dat je bijna vakantie hebt .
Zoo, daar ben ik weer... Goh het lijkt wel of iedereen op vakantie is haha! Ik ga volgende week een weekje weg, daar heb ik echt zin in. Gaan jullie nog? en waar naartoe? Deze maand gaat het niet gebeuren voor ons dat weet ik al omdat we het simpelweg niet gedaan hebben. Ben het zat, alles. Lekker genieten van de vakantie en daarna zien we wel weer!
hai meiden mijn menstruatie is op gang aan het komen.. precies 29 dagen na mijn mk dus ben er al lang blij mee.. wel enorme hoofdpijn binnenkort weer aan de slag! xx
Hoi Allemaal, Ik ben er weer en heb een super vakantie gehad! @Wendy fijn dat alles weer regelmatig is! Mijn banner is bijgewerkt..... Succes iedereen!
hai meiden! wat is t stil hier zomerstop? ik heb dit weekend mijn eisprong weer gehad, ben erg beniewd. wil er niet teveel bij stil staan maar lukt niet echt morgen een paar dagen met zun 2en naar katwijk aan zee.. hopelijk blijft die zon ff branden maar ik vrees t 28e ben ik jarig.. nog lekker in mijn vakantie.. mijn nod wordt trouwens 4 september
Hoi allemaal, Graag wil ik ook meekletsen, ik ben zelf ook 33 jaar (mijn vriend is 10 jaar ouder) en we zijn nu sinds een jaar aan het proberen zwanger te worden maar helaas nog zonder resultaat. Het lastige is dat ik er zelf al aan toe was op mijn 30ste maar mijn vriend nog niet Ik ben aan het twijfelen of ik al contact met de huisarts op moet gaan nemen maar zelf ben ik geneigd nog een half jaar te wachten.....dit ook omdat we niet echt gericht bezig zijn maar gewoon vrijen zonder anticonceptie. Ik heb eigenlijk geen zin in gericht vrijen Ik wens iedereen veel sterkte en vruchtbaarheid toe! Liefs, Rivka.
Vandaag of ik denk zelf eigenlijk morgen is mijn eisprong..... We hebben het nog niet gedaan omdat we allebei die druk voelen en er daardoor geen zin in hebben. Daar heb ik het heel moeilijk mee. Ik denk dat ik mijzelf er makkelijker overheen kan zetten, zo van we doen het even en klaar. Maar mijn man dus niet, frustrerend...... Tips?
Nou, vandaag heb ik mijn eisprong! Heb met ovulatie-testen gewerkt... Gisteren hebben we een leuke avond beleefd! Wel een beetje gepland maar goed...... Wie weet is het raak! Er hoeft maar 1 zaadje over te komen! Verder nog iemand nieuws?
hey meiden, wij ook geklust tijdens de vruchtbare dagen maar heb nu een fikse blaasontsteking, plas zelfs bloed! ik heb gezegd tegen de huisarts dat ik bezig ben met zwanger worden dus kreeg een lichtere AB kuur en nu slik ik die al 3 dagen en het helpt voor geen moer! ben zo bang dat deze maand dus een zwangerschap er niet in zit? ik moet voortaan gelijk plassen na het vrijen maar op internet staat dat je moet blijven liggen na het vrijen om meer resultaat te hebben op een zwangerschap!! grrr voortaan maar gelijk plassen want dit doet nu vreselijk zeer @ joy: spannend deze maand!! @ kniffel: voel je al iets???? morgen testen?? succes meid @ rivka welkom!! een jaar is lang he.. ik zou zeker eens naar een kinderwensspreekuur gaan als ik jullie was. hebben wij ook gedaan liefs wen
Hey wendy, Ik heb ook een keer een blaasontsteking gehad terwijl we zwanger probeerde te worden. Ik kreeg toen 3 "eitjes" die ik snachts moest inbrengen, die schijn je ook te mogen gebruiken tijdens een zwangerschap, dus misschien zou je daar nog eens naar kunnen vragen bij je huisarts. Groetjes
Hoi Wendy, Ja enerzijds is een jaar lang, maar anderzijds ook weer niet ofzo, als ik bijv. over een half jaar zwanger zou zijn zou ik nog denken: toch best snel eigenlijk Het is zo'n grote gebeurtenis dus relatief gezien vind ik eigenlijk dat wij als mens vrij snel zwanger kunnen worden Maar ik denk idd dat ik binnenkort toch eens contact op ga nemen met de huisarts, hoewel iemand anders van een ander forum is geweest en die hadden gezegd nog een half jaar te wachten. Ik moest trouwens wel een beetje lachen om je blaasontsteking verhaal, natuurlijk niet vanwege de blaasontsteking want dat is erg vervelend en pijnlijk, maar meer omdat ik zo herken wat je schrijft! Idd staat het op het internet dat je moet blijven liggen na de seks maar ik weet ook uit ervaring dat ik echt wel moet gaan plassen na de seks anders krijg ik ook heel snel een blaasontsteking of last van een brandend gevoel. En heel eerlijk gezegd is het blijven liggen na de seks volgens mij je reinste onzin, er is volgens mij geen onderzoek naar gedaan Maar toch klinken dat soort dingen dan wel weer aanemelijk
Nou bij mij hebben gisteren de rode duivels:x:x:x zich weer gemeld. Van mij mag het ICSI traject wel gaan starten. Hopelijk hebben we daar meer geluk mee. Heb net het invulformulier gemaild naar het ziekenhuis en hopelijk hoor ik daar snel wat van. Het liefst natuurlijk een datum dat we gaan starten maarja het is even afwachten. @wendy Een blaasontsteking is erg lastig. Gelukkig heb ik het in een lichte mate, maar bij mijn blaasontsteking afgelopen oktober bleek ik wel zwanger te zijn. Ze zeggen meestal dat je 10 a 15 minuten stil moet blijven liggen. Daar probeer ik me meestal aan te houden en na die tijd ga ik alsnog naar het toilet, misschien dat dat werkt.
Beste Kniffel, wat ontzettend teleurstellend en vervelend dat je toch weer ongesteld bent geworden Vreselijk die teleurstelling weer te moeten verdragen. Kun je de teleurstelling een beetje delen met je partner? Ik hoop voor je dat je snel met de ICSI kan beginnen en dat het dan snel raak mag zijn.
@Rivka, heerlijk om te lezen dat je er zo over denkt! Denk dat de meeste meiden toch een beetje doemdenken (ik ook af en toe) Ik vind dat je gelijk hebt! @Kniffel, bah altijd weer een teleurstelling.... Hopelijk gaat het met de ICSI goed komen! @Angela, ik zie een licht roze streepje, dus alvast voorzichtig gefeliciteerd!