Ik ben weer ongesteld geworden...... echt waar ik kan wel janken. Dikke klotenzooi. Heb er nu wel weer even genoeg van. Ik heb spontaan een afspraak gemaakt met een vrouw die helderziende waarnemingen geeft. 17 september, ik hou jullie op de hoogte wie weet komt daar wat uit....
@Joy: nee, wat balen!! wat kan je boos op of teleurgesteld in je eigen lichaam zijn he als je dan weer ongesteld wordt! Ik denk zelf ook dat ik binnen nu en 2 dagen ongesteld ga worden, dus ik bereid mezelf ook maar alvast voor op weer een teleurstelling. Interessant dat je een afspraak met een helderziende heb gemaakt, ben erg benieuwd wat ze gaat zeggen. Ben jij al van plan naar de huisarts te gaan eigenlijk? Sterkte ermee, en op naar de volgende ronde! Nu iig 2 weken even geen gestress meer (tenminste dat heb ik altijd).
Mensen wat is het hier stil! Ik heb morgen mijn NOD, voel nog steeds niks. Hoe is het met de anderen?? liefs
ongesteld geworden!!!!!! heb een flinke terugslag gehad dit weekend! alles kwam eruit aan emotie, heb zo moeten huilen. eerlijk gezegd heb ik het wel gehad meiden. weet niet meer hoe ik me er doorheen moet slepen!! jullie? mss denk ik er over een paar dagen anders over maar ben nu flink beroerd, en heb vette koppijn!!!!!!!! sterkte meiden !! op naar een nieuw ei??
@Rivka en Wendy, wat balen weer meiden....... Bij mij is de boosheid alweer wat gezakt. Ben al aan het uitrekenen voor de volgende keer. Heb mijn man op de hoogte gesteld en nu wordt het gewoon weer afgesproken hoe, wat en wanneer. Dan maar meer moeite ervoor doen, tenminste... tis ook wel leuk hoor, maar heb het gevoel dat mijn man er meer moeite voor moet doen dan ik.. Eigenlijk ook wel een beetje logisch, ik hoef maar te liggen en hij moet presteren. Toch moed houden maar meiden!
nou ik ga het gewoon elke dag doen!! vanaf dag 11 mijn boosheid is nog niet gezakt. en ik snap jouw reactie joy: mijn vriend moet er ook moeite voor doen omdat het een moetje wordt en het leuke ervan af is.. we zien wel weer hoe het loopt. succes allemaal!
Dit wilde ik ook nog kwijt, dat de ovulatie-testen van het kruitvat dus niet goed werken....... Ik ga nu de duurdere variant proberen van clearblue, kijken of dat wel betrouwbaar is.....
@Wendy: ook weer balen zeg! Is je boosheid inmiddels wat gezakt? Ga je het echt elke dag doen? Ik zou dat echt niet trekken denk ik....hiehie. Ik had deze maand geen boosheid wel teleurstelling maargoed we geven de moed niet op, het komt vast wel.....ben afgelopen woensdag bij de huisarts geweest. Mijn eigen huisarts heb ik volgens mij al 10 jaar niet gezien, als ik ga zie ik altijd een invaller en nu ook weer. Een beetje een sukkel eerlijk gezegd, iig vond hij het wel vreemd dat ik nog niet zwanger was vooral omdat ik al jaaaaaaren niet aan de pil ben geweest en er eigenlijk geen reden is dat we niet zwanger raken. Als ik zou willen zou hij me al doorsturen naar een gynaecoloog maar ik ga het toch nog even afwachten een half jaartje. Bovendien is de normale gang van zaken dat eerst het zaad van mijn vriend word onderzocht maar dat moet ik dus eerst nog met hem bespreken......wish me luck! Nou allemaal weer heel veel sterkte en op naar de volgende ronde! Liefs
Hoiii, @Rivka, begrijp je helemaal dat je nog een half jaartje wacht, over 2 maandjes zijn wij een jaar bezig maar ik ben niet van plan om dan naar de huisarts te gaan. Ik denk zelf dat het wel goed komt. Balen dat je dan geen huisarts hebt waar je een soort van vertrouwens band mee kan opbouwen, dat is wel fijner. @Wendy, hopelijk is je boosheid gezakt. Bij mij duurt het meestal maar een dag. Ben toch niet met de ovulatietesten begonnen, mijn man en ik gaan het om de dag doen. Dan gebruik ik ze de volgende keer wel weer. Doordat ik er genoeg van had van dat gemoet (sex) was ik wat afstandelijker tegen mijn man. Ik had er echt geen zin meer in. Maar tot mijn verbazing zoekt hij meer toenadering en wil hij het om de dag doen! Nou das ook voor het eerst haha! Speciaal heen en weer rijden voor een booty call. X
hai meiden ja boosheid gezakt duurde lang he ik ga het niet elke dag doen maar wel de dagen van het ei, haha, dus dag 12 13 en 14 denk ik... zo denk ik er nu over.. morgen is dag 11 hoe is t met jullie nu? @ rivka: spannend hoor! heb je al met je vriend gepraat? @ joy: bij ons is het andersom, hij heeft minder tot geen zin in sex meer.. maar alleen tijdens de vruchtbare dagen wil ie wel. ach het blijft lastig : sex op commando! nou we wachten weer maar af en duimen maar weer.. pff het is al herfst!! wat gaat de tijd snel maar wat duurt zwanger worden lang!!!!!!!
Kon het toch niet laten om de ovulatietesten te doen........... Dinsdag en woensdag een ....... We hebben zondag dinsdag en waarschijnlijk vanavond een avond (gehad) We zullen zien..... Mijn NOD is 29 september, jullie??
hai hai mijn ei is te laat!!!!! grrrr ik blijf nog ff testen.. denk dat ie 3 dagen later is dan normaal dus ik wacht nog af xx
hey meiden, zit op dag 14 nu en test is knalrood.. gisteren, dag 13, wel gevreen, maar nu weer last van het gevoel van een blaasontsteking"!! zo raar.. dacht dat ik er vanaf was.. wilde eigenlijk vanavond ook vrijen maar mss kan ik beter morgen , dag 15, vrijen, dan is het ei er denk ik en dan kan mijn blaas mss tot rust komen? beetje dillemma dus hier!! heb gelijk geplast, ben niet blijven liggen maar toch is er weer irritatie..
@Wendy, ik zou ook om de dag vrijen zodat het zaad optimaal is. De zaadjes blijven minimaal 24 uur leven, dus dat zit wel goed. Misschien kun elke dag een glas cranberry sap gaan drinken of grapefruit sap. Dat schijnt te helpen omdat het zuur is. Ben bij de helderziende geweest! Erg spannend en interessant..... Ze vertelde dat ik er meer voor mijn nieuwsgierig was dan voor een probleem en dat klopt ook wel. Ze heeft heel veel vertelt een groot deel kon ik plaatsen. Mijn vraag was eigenlijk of ze kon zien dat ik moeder zou worden, na 5 minuutjes zei ze al, dat onze eerst geborene een zoon zou worden! Of het waar is en of je erin gelooft dat is voor iedereen verschillend natuurlijk, ik vond het in ieder geval erg leuk om te horen.... we zullen zien!
Hallo na maanden van afwezigheid ben ik hier ook weer. Ik heb me volledig gefocused op 'mijn bruiloft', ik ben inmiddels getrouwd op 27 augustus. Geweldige dag, en ook nog zonnig. Dusss een ceremonie in de buitenlucht. Helemaal mooi Echter niet een zwangere bruid, zoals gehoopt. Dus de vlieger, als je er niet mee bezig bent ... gaat niet op. Zo een maand voor trouwen zelfs een hele cyclus van maar liefst 51 dagen, zullen de zenuwen wel geweest zijn. Helaas toch nog ook andere bekende namen in dit topic. Het gaat allemaal niet zo snel of goed (miskraam Wendy) als gehoopt.
@Katja, Van harte nog met je huwelijk! Het was dus geslaagd, kan ook eigenlijk niet anders toch? Jammer dat het bij jou ook nog niet raak is..... Leuk dat je er weer bent, dan kunnen we alles weer mooi "analyseren"
hai meiden het is gelukkig goed afgelopen,, geen blaasontsteking en goed geklust rond de vruchtbare periode! nu dus weer 2 weken wachten.. @joy: wat leuk zeg die waarzegster.. ik geloof daar ook altijd heilig in. @ katja: jeeeee wat lang geleden! gefeliciteerd nog en fijn dat je weer terug bent , maar idd nog niet veel goed nieuws hier in het topic.. x
Hey allemaal, Nou ik heb voor het eerst ovulatietesten gekocht en gebruikt (van testpoint ofzoiets, van de etos) en gister was het streepje net zo donker als de controlestreep dus dat is volgens mij positief. Het klopt ook wel, gister was precies de 14e dag na menstruatie. Leuk hoor om het zo uit te zoeken Als het goed is heb ik mijn NOD 3 oktober. Jeetje idd oktober alweer! @Joy: wat spannend zo'n helderziende, ben heel benieuwd idd of het gaat kloppen! Is dat duur eigenlijk om dar naartoe te gaan? Ik heb ook altijd het idee gehad dat ik een zoon zal krijgen, volgens mij ben ik vroeger ooit eens gependeld. @Wendy: gelukkig is je blaasontsteking weer weg, ik heb dat ook weleens hoor zo'n periode dat het telkens terugkomt. Dan is het niet echt een blaasontsteking maar meer een constant branderig gevoel en dan doet vrijen ook wat pijn. Je hebt iig goed geklust zie ik rond je ei dus dat wordt weer spannend! Wij zijn ook hard bezig @Katja: ik ken je nog niet maar fijn dat je weer meedoet en gefeliciteerd met jullie huwelijk! En zo zie je maar weer idd, niet er mee bezig zijn hoeft helemaal niets te betekenen! Ik denk wel als je er echt helemaal alleen maar op gefocused bent dat dit wel averechts kan werken maar er gewoon mee bezig zijn is normaal lijkt me! Jammer iig dat je het nog niet bent....... Nou meiden veel succes met klussen dan maar he! Ik ga zelf ook een spannende tijd van verhuizen tegemoet, as vrijdag een eerste kijk en meetdag in het nieuwbouw appartement...! In een park NAAST (of eigenlijk IN) de kennemerduinen! Een heel bijzonder project en ik kan niet wachten om meer in de natuur te gaan wonen en wat minder mensen om me heen! Liefs
@Rivka, Goed van je dat je ovulatietesten gebruikt, meestal weet je het eigenlijk wel ongeveer. Maar ik vind het ook wel leuk om te doen. Ik dacht/denk altijd dat ik een meisje zou krijgen en dan te horen dat het een jongen zou zijn vind ik wel gek om te horen! Maakt mij echt helemaal niet uit wat het geslacht is, als je al een kind mag krijgen is al super. Veel plezier met het klussen en klussen in je huis X