30érs en zwanger worden van 1e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendy1977, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    @Joy, Lang geleden heeft mijn helderziende buurvrouw uit mijn hand gelezen dat ik moeder zal worden van een tweeling. Lijkt me prima, dan ben ik in één keer klaar. Ik vind het geinig. Ook die pendels maar ik ben sceptisch. Ook over de pendelende dames hier. Ik heb zelf wel van die affirmatiekaartjes die je ook kunt gebruiken om 'antwoorden' te krijgen.

Leuk inderdaad om weer verder te analyseren met jou o.a. maar zat liever met jullie in dat andere topic, '30+ en inmiddels zwanger van 1e kindje'. Ach jaaaa...

@Rivka, bedankt voor je berichtje. We leren elkaar vanzelf wel kennen. Ik heb dit topic trouwens wel af en toe weer bijgelezen, maar niet gepost dus. Dus jouw bijdragen had ik al wel gelezen ;)

@Wendy, jaaaa ik ben er weer, lang geleden ;)
    Maar euhh blaasonsteking, dat gevoel heb ik ook vaker sinds ik na het klussen niet meer snel naar de wc sprint om alles uit te plassen. Maar ook geen blaasonsteking, maar gewoon een geirriteerd gevoel.

Leuk om weer terug te zijn!!

2. Rivka

Rivka Lid

21 aug 2011
    46
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Noord Holland
    @Katja: ik mag ook over precies 11 dagen testen! Ik moet ook maar eens zo'n banner maken maar stel het steeds uit...

Hoe gaat het verder met iedereen, voelen jullie al iets (veel te vroeg natuurlijk, maar toch leuk om erover te kletsen;). Normaal zijn dit weer spannende weken maar gelukkig heb ik inmiddels zoveel aan mijn hoofd dat ik er niet zo heel erg mee bezig kan zijn. Het lijkt me ZO geweldig een keer WEL iets anders te voelen voor mijn NOD, dat heb ik nog nooit gehad. Het is eigenlijk best gek, ik ben voor zover ik weet nog nooit zwanger geweest en nog nooit een miskraam gehad (maar wel een paar keer te laat dus dat zou een miskraam geweest kunnen zijn). Ik heb in mijn leven heel vaak zonder anticonceptie gevreeen (toen ik nog niet zwanger wilde worden, toen probeerde ik bepaalde momenten te vermijden) en daarvan ook nooit zwanger geraakt. Dus je gaat op een gegeven moment wel twijfelen of ik uberhaupt wel zwanger kan raken. Gek is dat.

Nou hoop dat iedereen veel plezier heeft gehad met klussen ondanks het 'moeten':)!

3. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallooooo,

ik wil nog even kwijt dat ik veel steun aan jullie heb! Dat mag een keer gezegd worden toch? Dit is toch een hele spannende tijd......

Ik voel nog niks bijzonders.....
    Nog ff afwachten dussss

4. Rivka

Rivka Lid

21 aug 2011
    46
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Noord Holland
    Joy, ik vind het idd ook heel fijn!:) Dus het mag zeker een keer gezegd worden!

5. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hai dames

mijn nod zal worden:
    3 of 4 oktober

heb namelijk 2 dagen positieve testen gehad.
    ik vind het heel erg spannend en elke keer wordt het meer en meer een teleurstelling als ik weer ongesteld wordt..
    hopelijk zijn we allemaal snel zwanger en krijgen we een mooie zomerbaby!!

6. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

hier nog geen tekenen van ongesteldheid en hopelijk blijft dat natuurlijk zo!
    Voel af en toe wel wat krampjes......
    Ik denk dat ik woensdagochtend een test doen als ik nog niet ongesteld ben geworden, dan is mijn man thuis.
    We zullen zien!
    Iemand anders nog nieuws?

7. Rivka

Rivka Lid

21 aug 2011
    46
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Noord Holland
    hey allemaal,

Hier nog geen nieuws, voel wederom weer niks, wel enorme hoofdpijn gehad voor 2 dagen maar dat heb ik helaas wel eens vaker. Ook wat opgeblazen gevoel vandaag gehad maar dat zegt ook niks...het wachten valt me mee deze keer!

Joy, spannend as woensdag al testen!! Ik hoop het zo voor je!! Ik ga voor je duimen dat het zover is, dat zal ook weleens mogen dat 1 van ons zwanger is, toch?:)

Liefs

8. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    @ joy: spannend.. dus morgen is de dag dat je gaat testen! wow...
    ben nu al weer nerveus, voor mezelf maar ook voor jullie..

@ rivka: ik heb ook weer enorme hoofdpijn gehad maar dat zegt niks bij mij, ben nu eenmaal migraine patient.

denken jullie dat stress echt een factor is waardoor een zwangerschap uitblijft?

liefs en succes weer allemaal!

9. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoiii,

ik ben bang om te testen! Bah misschien dan wel weer een teleurstelling..... Morgenvroeg komt er iemand naar de verwarming kijken dus weet niet of de test dan lukt. Dat zie ik nog wel dan, anders donderdagochtend maar.

Ik denk zelf dat stress niet een factor is dat de zwangerschap uitbijft hoor, hoeveel meiden die ik heb gesproken die er heel veel mee bezig waren en hups ook meteen zwanger waren. Denk dat het aan heel veel geluk/ongeluk ligt, dat het wel/niet lukt hoor.

XXX

10. Rivka

Rivka Lid

21 aug 2011
    46
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Noord Holland
    @wendy: ik heb zelf helaas ook last van migraineaanvallen, soms echt met overgeven maar dat heb ik gelukkig al een jaar niet gehad. Hoe vaak heb jij er last van en wat helpt bij jou?

Wat betreft stress, ik denk zeker wel de hoge spanningen er voor kunnen zorgen dat er meer kans is dat een zwangerschap uitblijft, je lichaam is dan nl. veel meer bezig met een overlevingsstand en alle energie sparen voor jezelf ipv je klaar te maken voor zwangerschap. tegelijkertijd is het ook van zoveel andere factoren afhankelijk dat zal ook allemaal meespelen. Ik denk overigens niet dat er mee bezig zijn (en daarover stressen) het beinvloed, dat is ook wel normaal op een gegeven moment toch? En idd wat joy zegt, het is uiteindelijk een kans dus ja dan heb je de kans dat het toevallig steeds niet lukt.....hoe frustrerend ook:)

Nou Joy, ben heel erg benieuwd, we horen het morgen of donderdag wel! Zelf ben ik er helaas weer wat negatief over deze maand, ik denk weer: het is deze maand toch niet raak. Ook omdat ik niets bijzonders voel....

11. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoii,

Ik heb nog niet getest en ben ook nog niet ongesteld geworden......
    Vind het nog steeds eng, en hele wisselende gedachtes. Het ene moment zit ik al te fantaseren over een baby en het aan iedereen vertellen en het andere moment denk ik, het kan ook niet raak zijn en zo ongesteld worden....
    Bah....

Ik hou jullie op de hoogte!

12. Rivka

Rivka Lid

21 aug 2011
    46
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Noord Holland
    joy, wat spannend! het zou zo maar wel kunnen natuurlijk!:) als ik jou was zou ik je langste cyclus afwachten dus 30 dagen, hou je dat vol?:D
    Ik duim hier met je mee hoor

13. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag nog steeds niet ongesteld geworden....
    Ik wacht tot zaterdag, dan kan mijn man er ook bij zijn als ik een test doe...
    Nog even vingers gekruist en duimen dus!
    Heb wel gevoelige borsten, das het enige wat ik voel eigenlijk. Maar goed dat heb ik ook wel eens als ik ongesteld ga worden......
    Jullie?

X

14. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    joy! wat een zelfdiscipline! wat knap van je, ik snap jou heel goed, ik heb ook 2 dagen langer gewacht dan mijn nod omdat ik het maar niet kon geloven en toen testte ik positief in juli..
    spannend!!!!

morgen ben ik een hele dag in zeeland met het werk dus kan je niet volgen :(

rivka ik heb minder migraine nu ik geen n8diensten meer draai maar als ik het heb is het erg., heb wel dagelijks hoofdpijnen en ben daar zo aan gewend helaas. bij mij helpt slapen, massages en ppc tabletten van het kruidvat!! heel maf maar helpt echt.

ik voel me een beetje down, heb soms lichte rug en buikpijn en ben bang dat dat weer geen goed teken is..
    afwachten tot maandag of dinsdag..

15. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hooii,

Heb mijn man gezegd dat we morgen een test gaan doen! Spannend hoor...... Elke keer toch weer dat wc-papier checken he....
    Meestal heb je wel dat je eerder bloed(bruin) verlies hebt voordat je echt ongesteld wordt. Maar dat heb ik dus (nog) niet. Aaaaah wat dubbel allemaal zeg!
    Op naar morgen!
    We zien het wel, en stel dat het niet positief is dan maar weer op naar de volgende ronde..
    Maar stiekem hoop ik op iets anders natuurlijk.
    Jullie horen het nog!

X

16. Rivka

Rivka Lid

21 aug 2011
    46
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Noord Holland
    Idd heel knap van je!! Des te langer je niet ongesteld wordt, des te groter de kans natuurlijk dat je zwanger bent!:) Heb je verder ook geen typische menstruatieklachten?

Wendy, wat vreselijk dagelijks hoofdpijn! Ik vind het toch wel bijna het ergste wat er is....bij mij helpt idd ook slapen en rusten, verder eigenlijk niet zoveel. Ik zal ook eens dat van kruidvt gaan proberen, je weet maar nooit!

Hier geen nieuws, as maandag verwacht ik dus mijn menstruatie. Maar voel echt niks noppes nada dus ik reken echt nergens op...

liefs en geniet van deze heerlijke nazomer!:)

17. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zwanger!!!!!!!!! Heb mijn profielfoto meteen aangepast natuurlijk ;)

Ik ben helemaal in de wolken!!!

Oooh en ik hoop het zo voor jullie he!
    Kop op meiden, ik duim voor jullie.

XXX

18. Rivka

Rivka Lid

21 aug 2011
    46
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Noord Holland
    WOW Joy GEFELICITEERD!!!!!! Geniet ervan!!!!

19. Rivka

Rivka Lid

21 aug 2011
    46
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Noord Holland
    O en natuurlijk de hamvraag, voelde je verschil?:D

20. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het enige wat ik precies voelde was: Toch kramp maar korte kleine krampjes ipv de wat langere die ik normaal bij een ongesteldheid had. En mijn borsten zijn enorm gevoelig\pijnlijk. Nog niet groter naar mijn idee en ook geen verandering van tepels. Gewoon erg gevoelig.

Wauw kan het nog steeds niet geloven....

Deel Deze Pagina