ohh meisje wat super!! van harte joh!!! ik ben gisteren misselijk naar huis gegaan van mijn teambuildings uitje!! nu weer heel misselijk, dus ik dacht dat het raak was.. maar heb nu lichtbruinverlies ik heb nog geen test gedaan omdat ik bang ben dat ik toch ga menstrueren morgen of dinsdag.. ik ga even naar de huisarts morgen.. ben elke maand zo ziek en ik denk zelf aan pms?? xx
Helaas, niet zwanger, volgens mij nu naar de 14e ronde.... @Wendy, vervelend zeg, ik weet niet of misselijkheid ook bij pms hoort? Ik dacht alleen teken van zwangerschap...
@Rivka, balen meid.... Ik dacht zelf, omdat we jaar bezig waren van ooh dit gaat gewoon niet lukken... En zo zie je maar, ik denk echt dat het wel goed komt... @wendy, echt vervelend van die hoofdpijn, lijkt me heel zwaar. Misschien is het toch nog raak, ik duim voor je.. Oja en ik blijf bij dit cluppie hoor! Ik wil alles mee krijgen hoe het met jullie gaat. X
hoi dames ik zit alweer op dag 3 van mijn menstruatie ik mag nog 2 maanden proberen en dan is t alweer 6 maanden na mijn miskraam en wil de verloskundige me doorsturen naar het ziekenhuis! weet ik veel wat ze nog kunnen doen? ik kan toch blijkbaar zwanger worden maar daar houd het ook bij op. ben t kots beu!
@wendy, ik hoop echt voor je dat het lukt in die 2 maanden...... @Rivka, ik hoop het ook voor jou dat het heel snel lukt! @Kniffel, thanks voor je felicitatie! Hele dikke knuffel!
hai dames gaat slecht hier. veel stress. vriend is zijn baan kwijt. eisprong komt eraan we zien t allemaal wel.
Hallooo, geweldig @Joy, ik las het al een paar dagen geleden, maar nu pas tijd om te reageren. Van harte gefeliciteerd. Wat een geweldig nieuws. Wat een heerlijk gevoel kan ik me zo voorstellen. @ Wendy, ouch ... sterkte dat is heel vervelend. Geen baan in deze tijden. Had hij een vast contract? Ik heb afgelopen week vrijwillig mijn baan (na 10 jaar) opgezegd. Ik ga eigenlijk al een paar jaar met ontzettend veel tegenzin naar het werk. Ik trok het echt niet meer. Met mijn achtergrond kan ik niet veel anders dan lesgeven. En dat wil ik niet meer. Ik ga me omscholen en hoop ik in de tussentijd een 'simpel' baantje ergens te regelen. En verder ... ben ik naar de huisarts geweest, ik ben nu meer dan een jaar aan het proberen. Ik ben nu doorverwezen. Ben benieuwd.
@ Wendy, dat is echt ontzettend vervelend zeg....... Hopelijk vindt hij snel een andere baan. @Katja77, Bedankt! ben superblij natuurlijk.. het is ook erg eng tegelijk..... Iedereen veel succes deze ronde! Knuffel
hai mijn vriend wilde niet met me vrijen deze maand! omdat ie stress had en zijn kop er niet naar stond. baan kwijt en daarom moet ik er nu dus blijkbaar ook maar onder lijden??? GVD!!! ik ben zo boos, verdrietig, teleurgesteld etc etc.. ik weet nu dus al dat ik over 2 weken weer ga menstrueren!!
@Wendy, oh meid dat heb ik ook gehad.... Dat is echt het grootste kut-gevoel dat je kunt hebben nu...... Je voelt je zo machteloos. X Joy
ja idd en alles duurt al zo lang.. hij moet ook begrijpen dat ik het graag wil: als ik stress heb wil ik juist bij mijn vriend zijn en lekker kroelen, en wat is dan mooier om een kindje te maken? maar nee hoor hij duwt mij juist verder van zich af.. niet leuk dit. hoe is t met jou joy en de zwangerschap< wanneer heb je de 1e echo xx
Het is toch anders met mannen, die hebben die klok die zo hard tikt niet zo erg...... Toch proberen positief te blijven, ik weet zeker dat het lukt. 8 november de eerste echo, dan ben ik ruim 9 weken dus best vroeg al. Dan krijg je een inwendige...... Die week erop kon niet. Ben ik stiekem ook wel blij om, kan niet wachten. Krijg nu wel kwaaltjes, zoals moe en misselijk. Maar mag niet zeuren.... Heel veel succes bij de volgende poging alvast Proberen om je gedachten op iets anders te richten. (weet het, is heel moeilijk) X Joy
ik hoop dat het bij mij ook eens wil lukken maar dan moet mijn vriend wel meewerken. mijn zus vond t heel erg dat mijn vriend een maand wilde overslaan. ik ben er wel voor hem! dan kan hij er toch ook voor mij zijn. ik heb net zo goed stress en ook nu extra stress nu hij zijn baan kwijt is. ik heb maar 1 kans per maand om zwanger te raken, heb het nu uitgerekend dat ik zowieso al 35 jaar ben mocht mijn 1e kindje komen.. wordt er ook niet jonger op helaas.. geniet van je 1e echo he meid!! xx
@Wendy, het is echt balen dat hele gedoe om zwanger te raken en dat het dan niet gaat zoals je wil...... Probeer niet zo gefocust te zijn op je leeftijd. Mijn nicht is nu 36 en is 37 als de eerste komt. XXX
hai hai hier alles weer rustig in mijn hoofd.. ik ben wel ongesteld geworden maar dat wist ik dus al he helaas... over 2 weken weer mijn eisprong en dan maar weer proberen om zwanger te worden. vandaag wordt mijn kleine nichtje 1 jaar dus groot feest vanmiddag hoe is t met jou joy? alles goed met de baby en jou? bijna je 1e echo he laat t weten he fijne zondag xx
@Wendy, geen verrassing dus je ongesteldheid.... Van harte gefeliciteerd met je nichtje! Hier alles goed, ik doe mee met moeders voor moeders, dus alle plas opvangen haha.. Volgende week dinsdag de echo kan niet wachten! Hopen dat alles er goed uit ziet. X