30érs en zwanger worden van 1e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendy1977, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mieps, bah wat balen weer, ik had ook 1 dag een ontzettende baaldag, en daarna alweer volop positief voor de volgende ronde.
    Mijn buurvrouw is na 3 jaar zwanger geworden en altijd positief gebleven, echt heel knap.
    Tis allemaal niet makkelijk.... Zijn er mensen in je omgeving waar je het ermee over kan praten?

x

2. Rivka

Rivka Lid

21 aug 2011
    46
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Noord Holland
    @Joy: wow, wat geweldig!:) Ook vast lekker gerustgesteld dat alles goed gaat!:) Ik kijk ook heel erg uit naar de eerste echo. Maar nu gewoon genieten van de nog symptoomloze prille zwangerschap. Nog steeds behalve gevoeliger borsten af en aan niets anders! heerlijk toch?

@Mieps: het spijt me voor je dat je al zo lang moet wachten, ik vond 1,5 jaar al lang! Maar heel goed dat je de hoop houd want het kan dus zomaar raak zijn...

Liefs, Rivka.

3. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    @ mieps: balen meid en wat gaat de tijd hard zeg:( al 2 jaar bezig!! sterkte met die klote menstruatie!

@ joy: wat een scheetig babytje zie ik daar op de echo! wat een wondertje he.. geniet ervan hoor..

@ happygrump: welkom back en heel veel succes ook jij!

@ rivka: hoe is t met jou???

ik zit nu op dag 14, wij hebben in de nacht van dag 12 op 13 heel vroeg in de ochtend gevreen, was niet echt gepland ( ik plan helaas mijn vrijpartijen) maar heel spontaan dus ook mooi meegenomen he..ik moet eens stoppen met dat plannen en minder stress hebben! mijn vriend krijgt ook minder zin als ik zo met dat geplan bezig ben.

ik heb wel enorm pijnlijke tepels en ze zijn wat roder, heb ik nooit eerder gehad tijdens de ovulatie dus mss een sterk ei ? haha! ik ga allemaal gekke dingen denken.
    nu is het dus weer 14 dagen afwachten.
    wij gaan een lang weekend naar sunparks vrijdag en daarna heb ik een week najaarsvakantie, zou mooi zijn deze vakantie zwanger af te sluiten!
    mss vandaag ook voor de zekerheid nog vrijen maar wil geen druk erop leggen dus gewoon afwachten wat er gaat gebeuren. hopelijk leeft het zaad van mijn vriend langer dan 24 uur want dan zit ik goed vandaag!:)

4. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    HELP!! BEN IK DOM GEWEEST?

ik heb gevreen vandaag en na zeg maar 2 minuten ben ik gaan plassen omdat ik zo vatbaar ben voor blaasontstekingen . maar wat nu? ik plastte al het sperma uit~best veel...
    hoe zit dat nou? zijn de zwemmers al richting mijn baarmoedermond gegaan en was dit alleen vocht? ben zo in de war nu.. was ik nu toch maar langer blijven liggen.
    heb echt alles uitgeplast volgens mij hoor..
    kan dit??

thanx meiden

5. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    ff teruggelezen.. jullie snappen me wel he.. terwijl ik plastte kwam er dus veel sperma mee uit mijn vagina..

sorry voor de platte tekst maar zo was t nu eenmaal.

6. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Thanks voor de lieve reacties.

@Wendy; ik ben ook erg vatbaar voor blaasontsteking en mij hebben ze altijd verteld dat je nooit alles uitplast, maar dat er toch een gedeelte blijft zitten in de baarmoeder. Ben dus maar gerust; zoals je zelf al schreef; stress is niet goed voor je, dus doe maar rustig aan.
    Overigens blijf ik altijd minimaal een kwartier/half uur liggen voordat ik ga plassen, dat kan echt geen kwaad.

Aankomend weekend is alweer mijn eisprong, dus we gaan weer 200% voor de volgende ronde!

7. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy, ik had ook altijd redelijk snel een blaasontsteking... Als ik jou was had ik ook een kwartier tot een half uur toch plat gaan liggen met een kussen onder de kont. Dan heb je de zaadjes goed genoeg geholpen om ver te komen.
    Oh ik hoop het zo voor je meid!!

@Rivka, ik kon niet wachten tot de echo! Omdat je ook in je omgeving niet altijd goede verhalen hoort..... Wat een opluchting dan zeg... je hebt het je niet verbeeld denk je dan! Alleen zo'n test is ook zoiets natuurlijk.

XXX

8. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey meiden, thanx.. maar in augustus heb ik dus een blaasontsteking gehad omdat ik een kwartier bleef liggen en daarvoor een keer omdat ik in slaap was gevallen, vandaar dat ik nu gelijk ging plassen,. afwachten maar helaas..

9. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy, heel begrijpelijk... weet anders ook geen oplossing daarvoor.. Maar er blijven zeker zaadjes achter!

X

10. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    ik heb de vk gebeld, het is een fabel dat je zaadjes verliest want die zijn al lang je baarmoedermond in gegaan, wat je verliest als je naar de wc gaat is puur vocht :)

dus...

afwachten! morgen een lang weekend naar landall.

mijn nod is 28-11

11. Rivka

Rivka Lid

21 aug 2011
    46
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Noord Holland
    @Wendy: gelukkig, dan is misschien de spontane vrijpartij dit keer de treffer!:) Oh en geniet van je lange weekend!

@Mieps jij ook veel succes het aankomende weekend!;) ik duim voor jullie beiden!!

Ik voel me eerlijk gezegd kiplekker, het grappige is dat mijn vriend heel moe is en mijn moeder misselijk, ik heb het kennelijk aan hun doorgegeven!;) verder zo nu en dan wat krampjes. Maar nog geen misselijkheid gelukkig! (even afkloppen). Ik hoorde heel grappig van een vriendin van mij dat zij iemand kende die zich altijd veel beter voelde tijdens haar zwangerschap en ook zelfs het bevallen altijd te gek vond! Haha kan ik me nou niks bij voorstellen eigenlijk!:D

Tot snel weer lieve mensen!

12. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Halloooo,

Hier een update van mij, heb vanmiddag mijn oma op de hoogte gesteld, en ze is helemaal gelukkig! Het wordt haar 10e achterkleinkind. Heb wel last van mijn moeheid, ga denk ik zo mijn bed opzoeken.... Al vind ik het niet zo leuk voor mijn man op zaterdagavond.....

Hoe is het verder hier met iedereen??

X

13. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Ik heb vandaag mijn vruchtbaarste dag, joepie! Fijn dat dat altijd al de 10/11e dag is, jammer dat ik daarna zolang moet wachten voordat ik weet of het raak is.. maar komt goed! Ik heb met mijzelf afgesproken om me deze keer niet druk te maken of het gelukt is. Stress is immers niet goed en je hebt er toch niets aan om je druk te maken, zolang je geen positive test in handen hebt.
    Nu afwachten of ik dat ook daadwerkelijk vol ga houden..

Succes iedereen!

@ Joy; wat fijn voor je oma dat ze haar 10e achterkleinkind krijgt! Daar zal ze vast en zeker trots op zijn!

14. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey meisjes

fijn te lezen dat alles goed gaat met jullie.
    ik ben weer thuis na een heerlijk lang weekend weg.
    was super met de familie.. niet aan zwanger worden gedacht :) goed eyyy

nu maar afwachten nog een week :)
    x

15. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mieps, ik duim voor je! Ik had zelf ook behoorlijk snel de vruchtbaarste dag, dat inderdaad erg fijn. Ook omdat het dan eerder weer 2 weken later is voor de test!

@Wendy, Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad! Als je niet (teveel) aan je misschien zwangerschap denkt, gaat de tijd echt sneller!

XXX

16. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    ohh joy ik zal t proberen. mijn borsten doen al een paar dagen pijn maar dat heb ik al eens eerder gehad en werd toen gewoon ongi.. ik ga proberen mijn gedachten te verzetten..

hoe voel jij je en wat voor zwangerschapsklachten heb jij ?

17. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn klachtjes zijn misselijkheid maar dan meestal 's avonds na het eten.... kan niet meer zoveel eten als eerst anders dus last. En moeheid..... echt niet leuk voor mijn man, maar hij begrijpt het wel. En absoluut geen zin in sex... ook niet leuk voor mijn man haha.
    Wij gaan de nekplooimeting laten doen. We zitten wel in een tweestrijd, ik wil het niet weten en mijn man wel.
    Dus gaan we het doen, en ik wil dan de uitslag niet weten en mijn man dan wel. Behoorlijke heftige discussie over gehad...
    Ze zullen bij de echo wel een beetje raar opkijken maar dan kan me niet zoveel schelen, iedereen moet doen waar ze zich goed bij voelen toch??

X

18. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey joy, had ik ook deze discussie met mijn vriend toen ik afgelopen zomer zwanger was. ik zou het niet willen maar hij wel.. veel succes dan he.. het zal vast goed komen..ieder moet het idd voor zich weten en dat zullen ze moeten respecteren.

19. Rivka

Rivka Lid

21 aug 2011
    46
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Noord Holland
    Lieve meiden,

Ik heb helaas een miskraam gehad, erg heftig om mee te maken. Ben er nu nog kapot van (emotioneel en lichamelijk). Ik heb echt nog nooit zo''n pijn gehad van mijn leven, ik wilde echt dood!! Ik zit nu nog steeds een beetje in een soort van roes. Toen het begon met bruinverlies vreesde ik al het ergste, en de VK zei dat dit veel vaker voorkomt. Maar ergens wist ik dat het niet goed zat....en dat klopte dus ook want 2 dagen erna dus toch doorgezet. Ik heb nu as donderdag een echo om te kijken of alles schoon is.
    Ik ben nu eerlijk gezegd bang om dit ooit weer mee te maken. Ik weet dat ik niet zo mag denken maar wat een hel zeg. Wendy, hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat je weer een beetje 'herstelt' was?

Wat een verdriet zoiets, vooral als je al zo'n tijd bezig bent en het zo graag wilt......

Liefs,
    Rivkah.

20. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    @Rivka; jeetje meid... sterkte! Ik weet dat bij mij mijn vroege mk ontzettend zeer deed, mijn man moest mij echt vasthouden bij mijn buik omdat ik zo'n buikpijn had, dus ik kan me voorstellen dat het nog erger is als het later gebeurd... Echt heel veel sterkte en als je je hart wil luchten kom je gewoon bij ons je verhaal doen.

Deel Deze Pagina