30érs en zwanger worden van 1e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendy1977, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivka

Rivka Lid

21 aug 2011
    46
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Noord Holland
    Hallo allemaal,

Joy, mooie foto hoor!!:)
    Katja, interessant idd om te horen dat een traag werkende schildklier ook een negatief effect kan hebben op zwanger raken! Goed om dit iig uit te zoeken.
    Wendy: balen dat je weer ongesteld bent geworden, dat sneller zwanger worden na een miskraam gaat dus kennelijk niet voor iedereen op!:(

Ik ben al ongesteld geweest, iets langere cyclus dan normaal dus iets van 32 dagen ipv 28. Maar ben blij dat het allemaal weer werkt. Ik had ook niet meer bloedverlies of pijn dus daar ben ik ook blij mee. Nu weer op naar de volgende ronde!:D

ik hoop dat iedereen heerlijke kerstdagen heeft gehad, op naar het goede nieuwe jaar! Ik ga nog even genieten van mijn vrije dagen.....

Liefs, Rivka

2. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,
    De beste wensen allemaal. Laat 2012 een vruchtbaar jaar worden. Katja, wat goed dat ze er achter zijn gekomen van je schildklier, ik heb het inderdaad een keer gelezen, want mijn schildklier werkte te snel bij de bevalling. Nu is het weer goed. Maar hier is volgens mij goed wat aan te doen! Wendy heel veel succes bij de gyn, ik hoop dat het snel zijn vruchten afwerpt.
    Joy, prachtige foto, flinke buik al! Leuk, geniet van je zwangerschap!
    Veel liefs

3. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Iedereen oud&nieuw goed doorgekomen?? Ik zit hier rustig op het wachtbankje, nog 4 dagen en dan mag ik testen. Dit weekend gaan we samen een weekendje weg, dus laten we hopen dat het een super weekend gaat worden!!

4. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Wendy,

Hoe was het in het ziekenhuis?

Groetjes

5. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Allemaal,

Goed het jaar in gegaan??
    Ben ook benieuwd Wendy!

X

6. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien is het jaar voor ons wederom niet fantastisch begonnen... ronde 31 alweer.. baal, baal, baal, en nog eens baal.... Ik had echt goede hoop deze keer, en weer blijkt dat het ons niet gegunt is.

Wendy; hopelijk is het bij jou beter gegaan! Wat hebben ze in het ziekenhuis verteld?

7. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    niet zo goed..
    gisteren zat ik op dag 12 en had al 2 mooie rijpe eitjes van 20mm, dus gisteravond moesten we vrijen, ik blij..
    maar vanmorgen was de samenlevingstest niet goed want er was geen zaad te vinden in mij! niet 1 levende.. snik snik

16 januari moet mijn vriend een potje inleveren en dan zullen we wel zien. nieuws valt zwaar.. waar kan het aan liggen..

x

8. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy, wat balen van die samenlevingstest...... Als ik het goed heb ben je toch wel 2x zwanger geweest dus iets bleef er wel leven.
    Dat je 2 rijpe eitjes hebt is wel goed nieuws toch?
    Afwachten tot 16 januari dan maar... Ik hoop op goed nieuws!

X

9. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    de 1e zwangerschap was 10 jaar terug, andere relatie.
    de dokter zegt dat er maar 1 zaadje goed hoeft te zijn en dat ik dan idd zwanger kan raken.. afwachten de 16e eerst maar..
    donderdag moet ik bloed prikken, een week na mijn ovulatie om te kijken of deze sterk is geweest..

we hebbben gewoon geklust dag 12 en 14,, dus we blijven hoop houden.

10. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Hoi Wendy, toevallig moet ik donderdag ook bloed prikken, om dezelfde reden. Zal aan je denken.

Jij hebt dus al een samenlevingstest gehad. Wat een tegenvaller, de uitslag, maar kan toch de éne keer beter zijn dan de andere keer?

@Mieps en @Rivka jammer, weer een ronde verder

@Happygrump, jouw schildklier werkte te snel ... is dat een reden geweest dat je kindje dood is geboren? Ik ben me goed aan het inlezen en weet nu dat een langzame maar ook een te snel werkende schildklier niet goed is voor een zwangerschap.

Morgen mag ik me melden bij de internist voor schildklieronderzoek.

11. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Katja,
    Kindje is niet overleden door te snel werkende schildlier, maar toen het was overleden gingen ze alles onderzoeken en bleek mijn schildklier iets te snel te werken, na een maand opnieuw getest en toen was het weer hersteld (schildklier kan soms wat sneller gaan werken door een zwangerschap en dit is dan ook de enige vorm waarbij het ook vanzelf weer hersteld). Maar hierdoor ben ik informatie hierover gaan zoeken en toen las ik dat de schildklier een enormeinvloed kan hebben op zwangerschap en dat ze daar dan wel middelen voor hebben om dit op te lossen. Dus dat komt vast goed. Ik heb er vertrouwen in, zet hem op!!

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    *breekt in*

Wendy1977, ik kwam even kijken hoe het met je gaat, krabbels zijn zulke korte teksten!!

Heb begrepen dat je nu een reeks onderzoeken krijgt.. wat een tegenvaller dat de samenlevingstest negatief was !! Zou het ook aan je slijm kunnen liggen misschien ? (agressief slijm misschien ? ) Duim voor je dat er een goede uitslag komt meid!!

Krijg je ook nog een HSG baarmoederfoto ?

Liefs

*breekt weer uit*

13. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    @HappyGrump; volgens mij heb ik iets gemist!!?? 5 weken zwanger zie ik aan je banner! Nog van harte gefeliciteerd meis!!

Hier is ondertussen de rust wedergekeerd. Ik voel me weer happy en heb er vertrouwen in dat wij ooit in de toekomst ouders zullen worden. Wanneer... dat is de grote vraag, maar we wachten gewoon af. Vandaag is mijn vruchtbaarste dag, daar zullen we dan maar gebruik van maken haha! Grtz

14. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey meiden, thanx voor medeleven en interesse..

ik heb op mijn werk( ziekenhuis) al stiekem naar de resultaten gekeken van mijn vriend zijn zaadonderzoek en ben me dood geschrokken.. alles stond in het rood :(

hij had maar 22 miljoen zaadcellen en de vormen waren afwijkend..41% was dood en maar 23% beweeglijk.. heb t snel weggeklikt en wil nu maar afwachten wat de dokter zegt dinsdag:( mss maak ik me al te snel druk en kan het allemaal nog wel positief uitpakken..

15. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mieps; je hebt het niet gemist, maar het klopt, ik kan het zelf nog niet echt geloven eigenlijk. Daarom hier nog niet gepost en ik gun het jullie ook zo enorm!! Ben ook doodsbang na de vorige keer, super emotioneel, hoop zooo dat deze zwangerschap wel goed gaat...
    En doe je best vandaag! :)
    @wendy, balen zeg!. Maar ik weet niet zoveel van IVF enzo, maar kunnen ze dan niet de juiste zaadjes eruit filteren? Zei je het niet vorige keer zelf, je hebt maar 1 goede nodig?!

16. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Happygrump: gefeliciteerd!! Ik kan me je voorzichtigheid en angst wel voorstellen. Helemaal onbezorgd en onbevangen naar zo'n vreselijk ervaring gaat dan niet meer zo eenvoudig. Maar probeer er zoveel mogelijk van te genieten. Ik wens je een hele fijn en gezonde zwangerschap toe en dat je in september 2012 een lief babytje.

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hee Wendy,

Dat is rotnieuws.. ! 41% niet beweeglijk althans is wel normaal. De vormen doen ze niet zoveel mee, wij hadden 98% abnormale vormen.. 23% beweeglijk, is dat goed en matig, of ook de bewegend op de plaats meegeteld ? 22 miljoen is wel heel erg weinig als dat het totaal is.. :( Wil bijna vragen of je het wel goed hebt gezien.. omdat je meestal volume x concentratie moet uitrekenen.. ben benieuwd wat de dokter zegt.. hoop dat het alsnog positief is, of dat je vriend misschien een verkoudheid heeft gehad oid..

Krijg je nu nog meer onderzoeken of niet ? Sterkte meis!

Liefs Slunae

18. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    @happygrump, Gefeliciteerd meid! Ik snap je onzekerheden. Het kan altijd misgaan, bij iedereen maar blijf positief het komt vast goed!
    @Wendy, ik zou ook de dokter eerst afwachten, er zit meestal wel positief punten in het verhaal!
    Heel veel sterkte!
    XXX

19. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hai slunae

weet t ook niet.. ik wacht de arts maar af..heb snel gekeken en weer weggedrukt! maar er stond echt 22 miljoen!! maar hij had ook maar 1ml sperma in totaal en dat is veeeel te weinig, moet minimaal 2.5 ml zijn, maar mijn vriend rookt stik veel dus ik EIS dat ie gaat stoppen!!

happygrump van harte!! ik gun jou een hele mooie en gezonde zwangerschap!! geniet ervan

ik laat jullie van de week weten hoe en wat met mij en nu verder.

20. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    @wendy 22 mlj is niet te weinig voor IUI. Mijn mannetje had tijdens de eerste 3 IUI's rond de 10 mlj zaadjes. En met die hoeveelheid zijn we ook twee keer spontaan zwanger geworden.
    Bij de laatste tw IUI's was het gezakt tussen de 1 en 4 mlj, vandaar dat we geen 6de IUI meer kregen maar doorgegaan zij naar ICSI.

Wacht dus maar even af wat jou arts er over te vertellen heeft.
    Succes volgende week.

Deel Deze Pagina