30érs en zwanger worden van 1e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendy1977, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    als je anti depressiva slikt moet je in het ziekenhuis bevallen, kindje kan er last van hebben, dat is dat ik weet van mijn ervaring als verpleegkundige..

Ga vanavond vroeg naar bed, ben moe en voel me klote..
    donderdag testen en is er dan nog geen antwoord dan bel ik naar de vk.praktijk..

waar heb jij je babykleertjes gekocht en wat voor iets heb je?
    hey weet jij toevallig waar er een h&M mama winkel zit of is dat alleen via internet te koop? daar heb je echt mooie en stoere kleding joh!

x wen

2. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Yup,ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen maar dat wil ik ook graag voor als er iets mis zou kunnen gaan. Ik ben echt een bang iemand en kan niet tegen stress.

Ik hoop dat je donderdag es duidelijkheid krijgt! Kan me voorstellen dat je gek word van dat wachten,vreselijk is het. Ik jank al als ik een week overtijd ben *schaam schaam*

Ik heb eigenlijk vooral kleertjes van Wild!, dat is een kledingmerkt met allemaal dierenpatronen,ben er gek van. Moet je maar es op googelen. Ik weet niet precies waar je woont,ik woon vlakbij Eindhoven en daar zit een H&M met een aparte afdeling voor mama en kind. In de stad daar. Helaas moet je er wel altijd heeeel lang wachten bij de kassa :(

xx Bolbuikje

3. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey bolbuikje ik woon in bergen op zoom..

Heb vandaag trouwens erge hoofdpijn en ietsje bruinig slijmverlies, zou ik toch moeten menstrueren?? ik durf nu niet meer te testen morgen, bang dat het weer negatief is..

Ben zelf ook een bang aangelegd persoon hoor:) ben verpleegkundige en durf bij een ander alles ,maar als het bij mezelf is : oHHHH bang, hahaha..

heb je je ovulatie al gehad trouwens??

4. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    #84 Katja77, 12 jan 2011
    Laatst bewerkt: 12 jan 2011
    Meld!!! Mijn naam is Katja, 33 jaar (deze maand word ik nog 34). Vriend en ik gaan nu (eindelijk) voor onze eerste. Ik ben in augustus 2010 gestopt met de pil.

Jaren eerder ook al geprobeerd om zwanger te worden. Destijds had ik nog een andere vriend, dus uiteindelijk maar goed dat het niet gelukt is. Heb nu een veel leukere vader voor mijn (hopelijk toekomstige) kindje(s) gevonden.

Verder: werk in het onderwijs, ben gek op mijn 2 Cavaliertje, paardrijden, ben creatief, kijk graag naar films, luister veel naar muziek.

En morgen is mijn NOD!!

5. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hoi katja, welkom en klets lekker mee in het clubje:)
    hoe is t met je en test je ook met ovulatie testen?

hey meiden helaas na dag 36 toch ongesteld geworden..
    veel meer buikpijn als anders, maar op naar de nieuwe ronde:)

x

6. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Jammer Wendy, op naar een nieuwe ronde.
    Om je vraag te beantwoorden, ik werk niet met ovulatietesten. Nog niet i.i.g. Probeer het eerst gewoon beetje in te schatten, op goed geluk zeg maar.

Maar jij was wel even 6 dagen overtijd. Had jij nog wel getest dan? Wat een teleurstelling kan ik me zo voorstellen want uitblijven van ongesteldheid, vooral 6 dagen is dan wel even heel hoopgevend.

Vandaag/ morgen is mijn NOD. Geen enkel idee nog, ben nog niet aan het testen. Ik wacht even af, neem de NOD ruim ... mijn cyclus kan nog wel een beetje varieren namelijk.

7. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey katja, ik heb mijn ei nog niet kunnen vinden met die ovulatie testen dus weet echt niet wanneer mijn ovulatie is en nu al helemaal niet nu ik zo laat pas ongesteld werd..
    ik las al eerder dat t een innesteling kon zijn geweest die heel vroeg is fout gegaan!

jij helaas ook ongi geworden zie ik in je banner??
    x

8. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Nee nog niet ongesteld geworden, maar hij springt blijkbaar automatisch weer naar een nieuwe ronde.
    Ben 1 dag overtijd, wel een test gedaan maar die is negatief. Dus ik ga er dan maar vanuit dat de duivels later komen...

Jij was ook iets van 6 dagen over tijd toch? Had jij toen ook een test gedaan?

9. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    jammer wendy dat je toch net als ik ongesteld geworden.
    op naar de volgende ronde dan maar.
    ik ga het voor de eerste keer is proberen met ovulatie test dalijk.
    maar word een beetje gokken nu ik 1 week na NOD ongesteld word.
    (sorry voor late reactie maar heb op bed gelegen met griep)

10. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ja hier, een dag later dus ook ongesteld. Ik zat er op te wachten al na negatieve test.

11. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey heb zelf ook buikgriep gehad, nu nog herstellende, daarom was mijn ongi zo laat deze maand!!

maarja meiden, op naar een nieuwe ronde laten we maar zeggen.
    ik blijf lekker dromen en heb al zitten kijken voor de nieuw positie trends op h&M :):) wie weet kan ik dat ooit dragen xx en een fijn weekend

12. Nina77

Nina77 Nieuw lid

15 jan 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Tja, ook ik ben 33, en weet sinds woensdag dat ik zwanger ben!!!!
    Gewoon door de pil heen, en mijn vriend en ik zijn pas 4 weken samen... dus tis ff een schock!
    Al 17 jaar de pil aan t slikken, en nu ineens zwanger... en nee, we weten nog even niet wat we moeten doen.
    Hebben allebei een kinderwens, maar dit is toch wel erg snel!!!!

Grtjs, Nina

13. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Hallo allemaal! Sunny hier...terug van vakantie! Ik heb een heerlijke wintersport gehad.

Klein minpuntje...gisteravond verschrikkelijke kramp in m'n buik gehad en vandaag bloedverlies...een paar dagen te vroeg. :(
    Dus wij beginnen met ronde 6. Maar...nieuwe ronde, nieuwe kansssssen! :)

Ik lees dat er meerdere meiden hier een ronde verder zijn...we geven niet op, he!!! :)

14. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey meis, dat is balen zeg!! inderdaad op naar de nieuwe ronde!!!
    komt goed met ons!!

hoe was je vakantie? x

15. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey nina. welkom hier he!
    weten jullie er al mee om te gaan en wat te doen?
    ik had je berichtje al eerder ergens gelezen he.. en ik wens je veel succes!

16. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    De vakantie was heerlijk! Mooi weer, lekker kunnen snowboarden en veel gezelligheid met vrienden! Jammer genoeg gaat zo'n weekje zo snel voorbij.

Gaan er hier nog meer mensen wintersporten of zijn jullie meer zomerzonaanbidders? :)

17. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    IK ben een echte zonaanbidster

Fijn dat je het leuk hebt gehad!:)

x

18. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Nu ik zo julllie verhalen lees, denk ik wat een herkenning! Helemaal met dat je denkt dat je lichaam je voor de gek houdt. Dat heb ik ook, misselijkheid enz.. En dan toch een negatieve test.... Vindt het soms eng om een test te doen, dan weet ik namelijk als het negatief is mijn humeur is verpest. En dan heb ik het nog niet eens over mensen die je vertellen dat die en die zwanger is.... Vind ik heel leuk voor ze hoor! Maar lijkt alsof dat allemaal zo makkelijk gaat....
    Ach moet nog niet zo zeuren gaan nu voor de 4e ronde dus

Succes allemaal!

19. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey joy, jij ook in ronde 4 .
    ja niet leuk he die rare signalen van je lichaam.
    Ik baal er ook van dat mensen zeggen: je bent er teveel mee bezig, tuurlijk zijn we er veel mee bezig, we willen het heel graag:)

Nou succes he
    GR wen

20. Appeltje721

Appeltje721 Nieuw lid

11 jan 2011
    3
    0
    0
    Business Controller
    regio Rijnmond
    Hallo allemaal,

Ik ben 31 en wij willen dit jaar ook voor ons eerste kindje gaan. Ik ben net van de pil af en wil eerst op mijn gemak ontpillen. Voordat ik 12 jaar geleden begon met de pil was er namelijk geen enkele regelmaat in mijn cyclus te ontdekken en had ik altijd veel last van de krampen en dergelijke, dus ik ben er benieuwd hoe dat nu gaat lopen.

We zijn natuurlijk al wel mee bezig en praten er veel over, maar we wachten nog even met echt proberen tot we weten hoe mijn lichaam gaat reageren op een leven zonder de pil.

Ik vind het wel al heel leuk om al jullie verhalen te horen en heb al een hoop opgestoken.

Deel Deze Pagina