30érs en zwanger worden van 1e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendy1977, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teeleut

Teeleut Lid

7 mrt 2012
    24
    4
    3
    *meldt zich*

Ik ben 35 jaar, 20 jaar de pil geslikt en nu gestopt met de pil (met hier en daar een pauze om gezondheidstechnische redenen...maar nu dus omdat we een kindje hopen te mogen krijgen *vingers gekruisd*)

2. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Jeetje Wendy... wat moet je daar nu weer mee?? Zwaar balen dat het niet vergoed gaat worden...
    Inderdaad zou optie 1 niet ideaal zijn, maar met optie 2 ben je ook niet uit de zorgen... moeilijk hoor!
    En hoe gaat het met je man? Moet die nog onderzoeken e.d. ondergaan? Sterkte.

Teeleut: Welkom bij ons clubje.

3. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy, phoe wat een verhaal weer zeg.... Inderdaad 11.000 euro hoest je niet zomaar even op.. Hopelijk is het zaadonderzoek goed van je vriend.
    De tijd zal het leren wat jullie gaan beslissen, heel veel sterkte daarbij in elk geval.

@Teeleut, welkom bij de club!

XXX

4. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Phoe hè, vandaag een babyborrel gehad (van mijn baas) en dat was toch wel even slikken.. Een collega had ook haar baby meegenomen welke een paar weken oud is, dus zat ik daar met 2 kleine hummeltjes en gelukkig ook wat andere collegas zodat ik mijn gedachten enigsinds kon verzetten. Jeetje, denk ik mijn dip overwonnen te hebben, zit er toch een kleine kink in de kabel.. Ik vind het dan toch wel confronterend. Toen zij beide vertelden zwanger te zijn, dacht ik nog; OK, leuk, hopelijk zijn we dan met z'n 3en zwanger.. tja, zij zijn ondertussen bevallen en ik sta nog steeds met lege handen. Maar ik blijf hoop houden!!
    Bij thuiskomst lag er wel een super lief kaartje in de bus van een vriendin die wat extra geluk wilde sturen! Lief hè!

5. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mieps, ik begrijp je helemaal, totdat je je eigen kindje in je handen hebt zal het altijd wel een beetje moeilijk blijven. Goed dat je positief blijft! Dat werkt alleen maar in je voordeel. Fijn dat je een vriendin hebt die aan je denkt, ik had het af en toe ook nodig. En dan is het fijn dat er iemand aan je denkt.
    Nog 5 dagen voor het testen! Spannend weer hoor!
    Ik ga duimen!

6. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    @Joy, thanks! volgens mij zijn wij de enige diehards hier... verder is het een beetje stilletjes...

Zie je mijn banner... daar gaan we weer...:$

7. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mieps, wat een domper weer..... Nieuwe ronde nieuwe kansen! Nog een paar daagjes voor je eisprong..... Duimen dan maar weer!

Deel Deze Pagina