Hee hallloo, Ik heb 2 rondes ook met ovulatie-testen gewerkt, het werkt natuurlijk wel, maar de stress die je hebt dat je het MOET doen die dag..... Vind ik wel jammer, moet ook een beetje leuk blijven. Maar ja aan de andere kant wil je je ei ook niet missen. Ik drink zelf af en toe wel een wijntje moet kunnen toch? Alleen niet rond en na mijn ei dan tot mijn nod. Groetties
@Sunny: 8) ik heb bij deze niets gezegd over steunkousen. Kijk er nu alweer naar uit om ze te mogen dragen. Jammer dat ze alleen in het zwart, wit of huidkleur komen... of heb ik het mis. Destijds i.i.g. wel. @Wendy, inderdaad jij loopt 2 dagen voor op mij. Spannend, kunnen we tegelijk duimen draaien Dacht afgelopen keer dat het echt raak was. Niet omdat ik verschijnselen had ofzo. Mijn hond vertoonde nogal apart gedrag ... dusssss..... maar dus toch niet een predictorhond. Helaas. @Fleurtje, ik las goede verhalen over die Digital van CB. Leek me ook praktisch ... als ik al die testen voorbij zie komen in het daarvoor bestemde topic, zie ik echt het verschil niet. Ik heb gewoon een duidelijk nodig. Ga het gewoon een maandje proberen. Maar voor een volgende cyclus is jouw idee, een beter idee. Alleen voor bevestiging met CB testen. @Joy: Met die ovulatietesten komt er misschien wel meer druk op te liggen. Voor mij is het echter deze maand vooral even kijken, inzicht krijgen wanneer mijn ei nu eigenlijk is, of die uberhaubt gemeten wordt. Het voelt i.i.g. nog niet als een 'moetje'.
ja die druk ligt er wel op als je je ei wilt opsporen maar tot nu toe is het mij nog niet gelukt Ik wil nu de middagen gaan testen en helaas moet dat dan op t werk, dus ik moet even kijken hoe ik dat ga aanpakken zodat t niet opvalt:O:O Katja ik d8 ook dat t afgelopen maand raak was, was 1 week over tijd, misselijk etc, kreeg ik toch buikgriep joh!! ik baalde wel en voelde me echt klote .. x
hey meiden , nog iets.. ik ga de 29e naar een hard dance feest( doe ik nog graag op stap gaan) dan heb ik als het goed is rond die tijd mijn eisprong. Ik ga GEEN alcohol drinken .. Zou wel kunnen toch springen op een feest terwijl mijn ei gaat springen??
Hoi allemaal ik kom ook weer eens even kijken hiero (vergeet vaak waar ik allemaal schrijf...) Iedereen die ik nog niet ken: hallo! Wendy,komt me heel bekend voor dat overtijd zijn en buikgriep gedoe. Ik wacht ondertussen alweer 4 dagen op ongi,ben beetje grieperig en er komt niets. *zucht* Trouwens lijkt me erg gaaf die dance feesten! joy1980,ik drink ook geen wijntje rond en na eisprong. Ze zeggen dat het geen kwaad kan maar ik neem liever geen risico.
hey bolbuikje, hoe voel je je> jeetje 4 dagen te laat weer?? of zwanger dan??:O:O:O wie gaan er ook naar de 9 maanden beurs? ik ga de 18e februari met mijn zus.. Gr wen
Haha, weet je ik heb het gevoel dat ik na mijn ei ook rustig aan moet doen, en niet teveel moet bukken enz... Volgens mij kan het geen kwaad, maar toch denk ik er bij na..... Bij mij ligt de druk op moeten wat hoger omdat mijn man vaak weg is, en dan bedoel ik soms 2 a 3 dagen in de week en soms 5 dagen. Als het dan net die vruchtbare tijd is dan schiet ik een beetje in de stress..... Natuurlijk wil hij ook graag dat we zwanger worden maar hij heeft nog niet zo'n haast...... Groetties
Nee helaas,beetje ziekjes. Van die 'vlagen' griep wat dan weer overgaat Ben gelukkig toch ongi geworden en toch geen 4 dagen te laat maar 2. Ik zou ook wel naar de 9 maanden beurs willen,misschien doe ik het wel
Ik wilde ook op het werk gaan testen...maar hoe...das nog even de vraag. Je mag toch niet te veel drinken? Ik drink op het werk liters thee. En je moet de test binnen een half uur aflezen toch? Ik heb 2 collega's naast me zitten...dat gaat vast niet onopgemerkt. Hey Wendy...mag ik vragen naar wat voor feest je de 29e gaat? Ben al naar flink wat feestjes geweest de afgelopen jaren (trance/hardtrance/techno)...alleen staat het feesten op een laag pitje sinds we met het onderwerp "kids" zijn begonnen.
Hey Sunny ik ga naar een early rave en oldskool feestje, De hardcore van vroeger.. en nee je moet volgens mij niet teveel drinken voor de ovulatie test want dan is je urine te erg verdund??
@Wendy, Als je zin hebt in een wijntje gewoon lekker doen hoor.. Je maakt toch niet de hele fles meester? Haha @Joy1980, klopt wel een beetje wat je zegt hoor. Wij hadden afgesproken dat de test ter informatie moest zijn. Maar toen hij posi was voelde we ons toch wel een beetje verplicht om te klussen. @leeftijd, wel leuk dat we allemaal rond dezelfde leeftijd zijn. Veel dingen zijn herkenbaar zoals het rave feestje van Wendy. @9maanden beurs, ik weet nog niet of we gaan. Zou het leuk zijn? Ben ook nog nooit naar de huishoudbeurs geweest. Hier verder alles goed. Voel me prima ben alleen af en toe erug moe. Nog niet misselijk geweest *afkloppen* Gisteren is MvM geweest. Dus vanaf nu mag ik in een potje plassen
Klinkt goed! 8) Wij zijn zo'n 7 jaar geleden begonnen met hardstyle feesten, maar daar voelde ik me op een gegeven moment toch wat te oud voor. Hahaha! Dus langzaam ging ons genre over naar hardtrance/techtrance. Pffff....niet te veel over hebben, anders krijg ik weer zin in een feestje. Hebben jullie nog plannen voor dit weekend? Ik heb een heerlijk niets-doen weekend. M'n vriend moet vandaag en morgen werken, dus ik ga lekker 2 dagen m'n eigen dingetjes doen. Naast het verplichte huishouden, zoals stofzuigen, wasjes draaien en zo.
Hey Sunny, ik geef juist niet veel om de hardstyle, maar wel hardcore en techno en schranzz en zo, ik vind hardstyle allemaal op elkaar lijken Ik heb net boodschapjes gedaan en ga zo genieten van een latte machiato, we hebben een dolce gusto apparaat sinds kort Fleurtjes ben blij dat je niet misselijk bent heb je in februari je 1e echo ook? Stinkt dat dat potje voor MVM?? Liefs
Hardcore gaat iets te snel voor mij. Techno kan ik zeker wel naar luisteren en een uurtje schranz op een feest is ook errug dansbaar. Maar eeuhh Wendy...dan ben je vast wel eens naar Awakenings geweest of niet? Mijn boodschapjes zijn ook binnen. Ik moest mezelf strax echt van de bank afgooien. Nog een uurtje dan komt het mannetje thuis...eens even kijken of we het hier een beetje gezellig kunnen maken. 8)
Hallo, Gisteren een vrijgezellenfeestje gehad, dat was leuk! Nu lekker bijkomen met mijn man op de bank. Hij moet nu weer 4 dagen weg voor zijn werk...... Wel leuk dat de meesten rond dezelfde tijd de ovulatie hebben! Spannend.. Groetjes!
Ja, spannend! En volgens mij ben jij de eerste! Een dagje later Wendy en ik volg dan 2 daagjes later. Wat voor vrijgezellenfeestje was het? Een etentje? Compleet met stripper en zo? Tenminste...dat hoor je wel vaker he.
We hebben taarten gemaakt, errug leuk om te doen! En lekker uit eten geweest en daarna de stad in. We hebben mooi de beest uitgehangen. Op naar de ovulatie!
Halloo allemaal, heb de griep! bah hardstikke misselijk geen hap krijg ik door mijn keel. Mijn man in het buitenland.... wat ben ik toch zielig haha. Hij zei aan de telefoon nog misschien ben je wel zwanger. Heb een test gedaan (negatief) kon eigenlijk ook nog niet maar goed. Zou het eigenlijk wel kunnen dat mijn eisprong misschien eerder is gekomen? Of kun je dan nog niet misselijk zijn. Denk dat ik niet zo veel erbij moet nadenken..... Verder alles goed met iedereen? Groetjes