Griep heerst wel volgens mij...maar misselijk zijn door zwangerschap zou natuurlijk veeel leuker zijn! (niet dat misselijk zijn leuk is) Je eisprong kan misschien wel wat eerder zijn geweest, maar ik vraag me af of je nu al misselijk kunt zijn. Maar eeuuhh...mijn zegen heb je hoor! Het wordt tijd dat er in dit forum zich weer eens een zwangere meldt! Ik heb vandaag mijn allereerste ovulatietest gedaan. Die was zo negatief als het maar kon. Gewoon 1 streepje, dus ik denk dat ik morgen oversla en overmorgen weer test. Dat kan toch wel?
Ja ik hoop dat die misselijkheid van een zwangerschap komt natuurlijk, maar zo snel kan denk ik niet...... Maar je mag hopen toch? Ik denk dat ik ook maar eens een ovulatietest ga doen. Heb ergens gelezen dat sperma wel 6 dagen kan overleven in de baarmoeder, weet iemand daar wat meer over?? Succes allemaal!
hey al beter?? de eisprong naderd, haha, ik ben met testjes begonnen ,nu dag 14 nog niet positief dus ik test mooi verder, ik vermoed dat ik later zit, dus dag 19 of 20 we zullen zien.. nu zit ik wel met het dillemma: voor t zekerste toch sex hebben of wachten tot ik positief stickje heb?? wat zouden jullie doen? t moet ook weer niet geforceerd worden en daar lijkt t soms op, als ik wacht tot ik positief stickje heb en dan tegen mijn vriend zeg: ja we kunnen.. dan is t zo geforceerd ook voor hem misschien? x
Ja goeie, ik zou het gewoon doen! Straks als het "moet" heeft hij misschien geen zin. Dat gebeurt bij ons wel eens. Ik heb trouwens een positieve ovulatie test. Omdat ik nog wat ziek ben wil mijn man niet echt mee werken haha. Dus ben beetje teleurgesteld, maar goed.... X
Ik vind dat iedere maand toch wel weer een kunst hoor...niet te geforceerd sex hebben. Gelukkig doen we het niet alleen tijdens de vruchtbare dagen. Als we op andere dagen zin hebben, doen we dat gewoon. Maar als het dan "die belangrijke paar dagen in de maand" betreft, dan ontkom je er bijna niet aan dat het wat geforceerd overkomt. Ik ben wel blij dat mijn vriend het allemaal ook wel luchtig opvat. We maken er wat grapjes om. Hij vraagt ook wel eens welke dagen we in de gaten moeten houden. Dat vind ik lief. Dat geeft me het idee dat ik niet de enige ben die er mee bezig is.
Hey Wendy, zeker doen!! Opsparen is niet goed ... dan kunnen er heel veel 'oude zaadcellen' bijzitten. Rond ovulatie om de dag sexen en dan bij positieve test voor de zekerheid, nog een keer Voor zaad is het i.i.g. beter als de man minstens elke twee dagen ahummm 'ververst' Wij doen het toch sowieso wel om de dag dus dan hoeft het ook niet geforceerd. Maar ben nu ook bezig om duidelijkheid te krijgen over wanneer mijn ovulatie precies is. Ben ook aan het testen. Was hier een paar dagen niet geweest. Intussen mijn 34e verjaardag gevierd ennnnn een aanzoek . We gaan dit jaar nog trouwen. Niet heel groots hoor, alleen met familie en close vrienden.
Gefeliciteerd hoor! En ook nog een aanzoek! Heb je een aanzoek gehad of heb jij hem gevraagd? Weet je ook al in welke maand jullie (willen) gaan trouwen? Zomermaanden? Dus de komende maanden druk met het regelen van jullie bruiloft. Dat lijkt me een heerlijke bezigheid! Trouwjurken passen...leuk, leuk, leuk!!!
Ja zit de hele dag al naar bruidsjurken te struinen ... Wel veel strapless allemaal, alhoewel ik het prima kan dragen vind ik het persoonlijk voor mij niet heel mooi. Niet mijn stijl. Maar we hebben wel wat tijd nodig en hoeft van mij niet persée in de zomermaanden. We hebben nu september in gedachten. Ook nog veel kans op een mooie dag. Mijn twee broers zijn wel in de zomermaanden getrouwd, met heeeeel veel regen. Dan kun je in september een 'meevaller' krijgen Aanzoek was niet spectaculair. Eerder een grapje wat uitgelopen is op serieuze plannen. Ik mocht een ringetje uitzoeken ... de vekoopster dacht dat het over een verlovingsring ging. I.i.g. op de dag van mijn verjaardag kreeg ik het pakje. Ik zo weer: "ahhh wat leuk, mijn verlovingsring". Hij zou je willen trouwen dan. Ik ja hoor. Hij : Serieus?? Ik: Ben jij serieus. Hij: Ja waarom ook niet .... En toen waren we opeens een bruiloft aan het plannen. Whoahahaaaa Maar we zijn allebei van low-budget. Vroeger droomde ik van een sprookjes-huwelijk. Da's er wel een beetje van af. We willen gewoon een leuke dag: - Trouwen op een vrijdagmiddag, gewoon in stadshuis - Aansluitend uitgebreide receptie met een lopend buffet voor zo'n 50 mensen aan gasten. Alleen mensen die heel dichtbij staan. Maar hoe dan ook, wel een leuke jurk, ik vind Rembo-styling mooi. Jullie allemaal getrouwd?
Hihi! Een grapje dat serious business werd! September lijkt mij de perfecte maand om te trouwen. Zomermaanden zijn te warm. In september kan het nog prachtig mooi weer zijn. Wij zijn niet getrouwd. Zijn wel al ruim 13 jaar samen. We hechten eigenlijk niet zoveel waarde aan trouwen. Het lijkt ons wel leuk om later te trouwen als (als het eindelijk dan zover is ) er kinderen zijn. Ik hoop dus eigenlijk wel ooit gevraagd te worden. Rembo styling...ik moest even googlen, want ik had er nog nooit van gehoord. Maar de jurken die google laat zien zijn erg mooi! Daar zou ik er wel één van kunnen kiezen!
He gefeliciteerd! Ik ben afgelopen jaar getrouwd IN een jurk van Rembo-styling model Lune van 2010. Och wat een mooie dag was dat... De voorbereiding alleen al!! Veel plezier daarmee!
@Katja, gefeliciteerd meid! Ow hoe moet je dat nou doen als je nu zwanger raakt? Dan ben je in sept. tonnetje rond? Nouja, wie dan leeft wie dan zorgt Wij zijn in juni 2010 getrouwd. Door omstandigheden hebben wij alles in 2 weken geregeld (behalve mijn jurk). Dankzij alle hulp van familie is alles op zijn pootjes terecht gekomen. Je hebt nog 7 maanden de tijd dus dat gaat helemaal goed komen. Tijd zat
hey meiden zit op dag 15 nu en vanmiddag getest en het streepje is bijna net zo donker als de test streep!! dus !! maar ik heb nu al hele middag steken op t werk in mijn buik, dus ben ik nu te laat als ik vanavond sex heb of nog op tijd? want ik dacht dat t sreepje helemaal zo donker moest zijn als de teststreep maar het voelt dat t eitje al springt nu dus:O vind t zo spannend!! @ katja: super dat jullie gaan trouwen, gefeliciteerd!!
meiden update: net getest ivm die steken: helemaal donkerrood streepje!! grr vriend heeft koopavond, hahaha zul je altijd zien,, ben gewoon bang dat t te laat is??
He Wendy, Gewoon verleiden vanavond haha! Mijn man ik moeten vanavond eigenlijk aan de slag.... Maar hij is vrijdagavond pas thuis... Maar goed niet geschoten is altijd mis! Succes!
ah joy echt? dat is FLINK balen!! maarrrr het kan dus wel nog voor jullie!! Ik ben echt blij dat ik mijn ei eindelijk eens gevonden heb.. We zullen zien, het zegt nog niet dat ik nu zwanger raak maar het geeft me wel een goed gevoel en nu voel ik het ook echt aan mijn lichaam , die steken etc, en hier heb ik gewoon nooit eerder op gelet, dan dacht ik: zal mijn darm wel zijn
@ Fleurtje, dat zou geweldig zijn... zwanger zijn, dat gaat voor mij nog altijd voor trouwen. Als het een beetje meezit lijkt me zelfs prima om met dikke buik te trouwen Dus geen probleem! Maar valt niet te plannen dusss ... leef en plan ik nu gewoon nog als een onbezwangerde. Joy: grappig ook al Rembo-styling! Heb even gegoogled op jurk van jou maar kan hem zo niet vinden. Maar goed, ik vind alles van Rembo erg mooi eigenlijk! Wendy: Mooi eisprong gevonden!! Daar hoop ik over twee dagen ook op. Ben vandaag begonnen met testen. Kan me voorstellen dat het al een hele geruststelling is dat je een eisprong hebt gevonden. Was je de afgelopen dagen ook al een beetje 'aan het werk' geweest? Sunny: hier hetzelfde hoor. Trouwen is niet een 'must', ik/ wij hechten er ook niet zoveel waarde aan. Feestje lijkt ons wel erg leuk. En uiteindelijk heel praktisch toch wat handiger met belasting en dat soort dingen.
Maar eeuhhh...een donkerrood streepje (als je LH-waarde het hoogst is) betekent toch dat je ei binnen 24 tot 48 uur volgt??? Tenminste...dat staat bij mijn test (Sensitest) vermeld. In dat geval... ...aan de slag! Go, go, go! Ik heb vandaag m'n derde test gedaan (dag 12) en nog helemaal nix te zien. Ook niet een vaag streepje, gewoon NIX. Wel lekker duidelijk. Hahaha! Maar ik heb geduld. Ik denk dat m'n ei rond dag 17 zit, dus dat duurt nog even.
Hey Sunny, wij lopen (vermoedelijk) dan helemaal gelijk. Ik verwacht over 4 dagen ook mijn ovulatie. Ik test deze maand met die dure van CB digital. Daar is geen twijfel over mogelijk... geen vage lijnen. Ben benieuwd of ik deze maand een ga krijgen. Heb mij altijd een beetje zorgen gemaakt over myn cyclus. Ik heb pas sinds mijn 30e een regelmatige cyclus. In mijn twintiger-jaren kon ik er niet veel wijzer van worden. Soms zo 3 maanden niet ongesteld. Dokter zij destijds dat ik maar langs moest komen wanneer ik 'zwanger wilde worden'. Maar goed, nu is ie regelmatig dus ga ik er maar vanuit dat het werkt.
Hallo allemaal Ik ben hier voor het eerst en ook aan het proberen om zwanger te worden van mijn eerste kindje. Ik ben 35 jaar en we zijn het nu twee jaar aan het proberen. In mei 2010 heb ik een miskraam gehad met 8 weken. Mijn cyclus is meteen weer regelmatig geworden op 28 dagen. Eind november 2010 heb ik weer een miskraam gehad. Na 31 dagen werd ik weer ongi. Nu komt eigenlijk mijn vraag. Rond mijn ei hebben we druk geklust, maar met 22 dagen kreeg ik een kleine bloeding. Veel bruin bloed, maar ook een beetje rood. het was ongeveer een kwart van de normale hoeveelheid als ik ongi ben. Op dag 29 heb een test gedaan maar die was neg. nu zit ik op dag 32 en ben ik nog steeds niet ongi. Betekend dit dat ik mogelijk toch zwanger ben of dat ik vroeg ongi ben geworden. Ik heb wel last van hoofdpijn, pijnlijke borsten, zwaar gevoel bij mijn buik en een ongi gevoel. Heeft iemand anders dit ook wel eens meegemaakt.
Ja, zo te zien gaan we gelijk op! Fijn dat je nu een regelmatige cyclus hebt! Ik had ook niet verwacht dat er bij mij zo snel regelmaat in zou zitten...na 18 jaar aan de pil te zijn geweest. Een vriendin van me is sinds mei vorig jaar nog maar 2 keer ongesteld geweest. Dat is echt niet leuk. Mocht iemand nog tips hebben...