Ik wil graag jullie advies. In week 35 kwam ik erachter dat ik aan het einde van mijn pilstrip was en dat ik geen nieuwe meer had liggen. Overal gezocht, maar hij was echt op. Receptenlijn gebeld voor nieuwe, maar was pas maandag week 36 in de gelegenheid nieuwe te halen. Aangezien ik al 'ongesteld' was geworden en niet wist wanneer ik dan weer moest beginnen (ik slik ook andere medicijnen die wel echt iedere dag nodig zijn en die waren ook bijna op dus daarom wat verwarring) ben ik maar niet meer begonnen aan nieuwe strip en heb wel een paar keer onbeschermd gemeenschap gehad. Het idee was te beginnen aan nieuwe strip op 1e dag volgende ongesteldheid. Nu dus ongeveer. Nu ben ik al een aantal dagen misselijk, heb ik af en toe krampen alsof ik ongesteld moet worden, maar nog steeds niks noppes nada. Dinsdagmiddag heb ik uit nieuwsgierigheid een testje gedaan en die was negatief. Kan het zijn dat ik nog te vroeg was, is mijn cyclus van slag of ben ik zwanger? Heb ook al een aantal dagen hoofdpijn.
Kan twee kanten uit.... Missch even je huisarts vragen voor bloedprikken. Als je niet op tijd bent gestart met je strip en onbeschermd hebt gevreeen ben je mogelijk vruchtbaar geweest. Succes!