Dan zit ik met mijn dikke kont in CP zwembad.... we gaan die week naar CP toe. Maar waarschijnlijk gaan wij even Emme
Wij gaan elk jaar naar de sauna op 30 april, heerlijk rustig, maar nu met mijn dochter weet ik het nog niet?! Ik wilde deel uitmaken van de geschiedenis met mijn dochter en naar Amsterdam gaan, maar mijn man denkt dat ik gek ben...
Pookman gaat optreden en ik ga waarschijnlijk de dag met de verse baby en zusje doorbrengen bij mijn ouders. Daar isdan een vrijmarkt achter het huis met een kinderkermis. Leuk voor dochter en opa en oma.
Whahaha had mijn antwoord kunnen zijn.. Alleen weet ik met koninginnedag wel wat ik ga doen want dat is elk jaar hetzelfde. Wij gaan met een hoop buren naar een park hier in de buurt (op de fiets). Eerst een rondje rommelmarkt, dan een rondje kermis en dan naar huis. Met mooi weer bij iemand in de tuin zitten en dat eindigt dan in een spontane bbq (iedereen haalt zijn/haar vriezer leeg en als t nodig is gaan er een paar nog ff naar de supermarkt). Altijd supergezellig!
Ik ga met mn moeder een paar x over de vrijmarkt. Speelgoed en kleertjes scoren. De eerste keer lopen we er rond 7.30 uur. Dan lopen er amper mensen en zijn ze nog aan het uitpakken. En daarna gaan we nog 2x Heb vorig jaar echt heel leuk speelgoed en boekjes gescoord. Oa nijntjeboekjes voor 0,30 cent per stuk, poppenwagentje 4 euro enz.
Nog geen flauw idee! Nacht ervoor vaak stappen met vrienden en de volgende dag de vrijmarkt over, maar plannen dit nooit. Zien wel hoe het loopt.
Ik hoop op 30 april van ons meisje te kunnen genieten ze word 22 april verwacht maar ik denk dat ze de 30ste komt
Ik denk werken, maar dat is nog niet zeker. En anders lekker met een vriendin naar de vrijmarkt of met manlief naar vrienden danwel vrienden bij ons.
Om 7 uur zitten mijn man en zoontje met een kleed op de markt en om 9 uur sta ik te graaien bij de name it kraam! Daarna ga ik met dochter op my little pony jacht! En als het mooi weer is sluiten we af met een bbq!
Naar het Vondelpark....maar wel s´morgens als het net open is, en zorgen dat we rond 13 uur het park weer uit zijn dan wordt het TE druk en lopen we naar huis (dat is nog een aardig stuk). Volgende dag DAG VAN DE ARBEID dus nog een heerlijke vrije dag!