wij zijn vorig jaar naar Lineushof geweest, het jaar ervoor naar duinrel..Valt qua drukheid erg mee..
Dit jaar waarschijnlijk drievliet omdat we een abbo gaan aanschaffen hiervan. (is op loop afstand bij ons)
Hihi Miss wel bevallen 29ste uitgerekend of net bevallen of toch stiekem naar de vrijmarkt in de hoop dat de weeën op gang komen
ik heb werkelijk nog geen idee, misschien ff de markt over hier maar heb er eigenlijk nog niet zo over na gedacht...
Geen idee, nog helemaal niet over nagedacht eigenlijk! Hangt ook een beetje van het weer af, in ieder geval even naar de kermis met dochter denk ik!
nog geen idee! ook nog helemaal niet over na gedacht. Hopelijk is het een beetje mooi weer Dan gaan we lekker naar buiten.
Er is hier van alles in de stad te doen. Heel veel springkussens, opblaasbare glijbaan/ren je rot dingen. Dus de kinderen zullen daar de hele dag te vinden zijn bij mooi weer. En er staat een terrasje naast, dus ik weet wel waar wij zitten
Wij zijn vorig jaar naar de dierentuin in rhenen geweest. Niet beseffende dat de koningin ook daar haar opwachting zou maken. In de stad was het dus superdruk en we moesten flink omrijden (Incl veel oranje zwaaiende mensen langs de kant van de weg dus dochterlief vond het alleen maar leuk dat we om moesten rijden) Maar de dierentuin was echt heerlijk. Niet te druk en ook niet helemaal leeg. Misschien dat we dit jaar maar weer gaan. We zijn niet zo koningsgezind en hebben nog minder met vrijmarkten. Zeker hier in het centrum is het stikdruk en daar houden we alledrie niet van. En anders hier stukje verderop een oude dorpskern waar het altijd wel gezellig is met braderie en spelletjes... Beetje zoals ik gewend ben uit m'n eigen stadje.
Misschien lig ik dan wel in het ziekenhuis voor mijn nieuwe heup Wel jammer opzich, want vind Koninginnedag altijd erg leuk, maarja als ik dan mijn nieuwe heup krijg ook prima
Misschien net als vorig jaar in Den Haag op de vrijmarkt staan. Moeten we wel om 4 uur ons bed uit om dat plekje te veroveren maar ach het is leuk! Of zelf eens lkr struinen. Ik haal de leukste spullen juist op de vrijmarkt. Ik heb juist niets met dierentuinenm, jak...
Hier weinig tot geen plannen tot nu toe. Vele afspraken en drukte hier om ons heen. Straks in april nachtje weg, uiteten, verjaardag van mij dan is het wel even welletjes
Ik kreeg pas van iemand de tip om dan naar de efteling te gaan omdat het dan niet druk zou zijn. En nu met de kroning helemaal niet. Geen idee of dat waar is? Iemand een idee hoe druk de efteling normaal is op 30 april?