Ik heb nu 3 dagen level 3 gedaan, gebruik gewichtjes van 1 kilo. Heb alleen erge spierpijn in mijn kuiten.
Ik ben vandaag ook begonnen met level 1. Het ging best goed eigenlijk, alleen opdrukken lukt mij echt niet, waarschijnlijk doe ik iets verkeerd? Is daar een alternatieve oefening voor?
interessant dit. Ga morgen maar even gewichtjes halen en ook beginnen zou fijn zijn wat strakker op vakantie te kunnen haha
Ik kan het ook niet. Ik doe het nu tegen een deur of muur. Je gebruikt dan ook wel die spieren maar het is gewoon een stukje minder zwaar.
Die vrouw aan de rechterkant doet het alternatief, waarbij je met je knieen op de grond rust en je benen kruist zeg maar. Dan is het een stuk makkelijker
Ja 10 dagen level 1, dan 10 dagen level 2 etc Nou ik ga toch ook weer starten incl voor foto's/wegen/meten, wil ook zo'n buik als debke!!. Onze action heeft alleen geen gewichtjes .en geen zin daar bij de sportwinkel veel geld voor uit te geven. Iemand nog een idee? Fles water van liter pakt niet zo fijn beet haha.
Ik heb het vorig jaar gedaan. Ik wildw toen verder met 6 weeks 6 pack maar door omstandigheden is het er niet van gekomen! En eerlijk gezegd in de winter boeit hete minder haha Dus ga een deze dagen weer beginnen! Moet zeggen dat de kilo's er niet meer bij gekomen zijn en ik nog steeds in maat 34 pas. Alleen buik ietsje slapper. ..dus daar ga ik het voor doen! Thnx voor de leuke reacties dat motiveert om weer te beginnen
ik heb ergens een tussendoor foto gemaakt maar kan hem zo niet vinden, wel balen want dat was mijn voor zwangerschapse trots haha ik zag al duidelijk verschil na 2 weken! centimeters vooral bij je buik.. Wel elke dag gedaan, soms zelfs een wat mindere zwaarte (bv zonder gewichtjes) omdat mijn armen niet sterk zijn en ik ME / fybro heb) maar zelfs dan zie je het terwijl ik al hardliep, op de crosstrainer stond e.d. dus moet je nagaan als je helemaal niets deed. Wel op mijn voeding gelet, ik viel niets af maar wel centimeters!
OMG! Wat mooi! Mijn buik ziet er echt nagenoeg exact uit als die van jou hiervoor! Ik ga dit ook overwegen.. WAUW
Wow! Ik zag een half uur geleden dit topic en heb het meteen opgezocht. Ook les 1 er al op zitten... pfff... zonder gewichtjes, dat wel... heb mn man nu om gewichtjes gestuurd!
Ik ben ook vandaag begonnen! Niet om gewicht kwijt te raken (weeg maar 59 bij 1.81 mtr) Maar mijn conditie is rampzalig. En ik heb nog 1 zwangerschapsril die weg mag dusja 30 dagen waarom niet. Vond deel 1 best pittig, maar des te trotser op mezelf dat ik het zonder ooit gesport te hebben toch volhield
Jep, hier ook de gewichtjes bij de action gehaald. Ik heb vandaag dag 4 level 1 gedaan en de spierpijn wordt zowaar al minder. Ik heb wel een before foto gemaakt, maar die plaats ik alleen als ik aan het einde wat verschil zie. Doe het overigens om wat strakker te worden. Ik wil ook nog zo'n 7 kilo kwijt, maar ik wil eerst vooral weer wat strakker worden en als er dan nog wat gewicht afgaat zou dat mooi meegenomen zijn.
Vandaag ook mijn tweede dag en o wat had ik spierpijn vanochtend hihi. Ik heb de gewichtjes ook bij action gehaald. Ben ook bewust op mijn eten aan het letten en veel drinken. ik plaats ook foto's als er resultaat is.