Nee. zit momenteel aan een heel grote zak snoep en ben bezig mijzelf heel zielig te vinden dat ik het nooit volhoudt haha.
ik ben nu 3 dagen bezig. de eerste dag vond ik verschrikkelijk hahahahaha daarna ging t steeds ietsje beter. vanavond weer
Ben ook nog bezig, net les 9 level 1 gedaan. Kan ook niet wachten op t volgende level . Al heb ik stiekem al wel gekeken en die ziet er een stuk pittiger uit, maja moet ook hè
denk dat je de cardio en de krachttrainig wel mag, maar je mag geen rechte buikspieren trainen als je zwanger bent!~ dat moet zeker wel kaat haha. vanaf les 7 vind ik t al wat saaier die level 1 vandaar sinds gister een lesje zumba er direct achteraan van ong 20 minuutjes. vanaaf laatste x level 10, dan morgen level 2
Ik ben gestopt met 30 day shred, kon me eigen er echt niet meer toe zetten. Vind het een vreselijk mens en irritant dat ik geen pauze mag houden hahhaha. Ben nu wel een week bezig met 30 day squat challenge en daarnaast nog cardio en kracht bij de fitness. Nu na een week al behoorlijk resultaat. De venus dimples (kuiltjes onderin je rug) zijn gewoon weer terug en die ben ik heeeel lang kwijtgeweest. Ik ben gezegend met een dikke kont, maar die heeft na twee zwangerschappen toch een opdonder gekregen, op naar een strakke bips haha.
Zo juist lesje 1 level 1 gedaan. Ben benieuwd of ik ook echt resultaat ga zien. Maar dat half uurtje per dag wil ik er echt voor proberen vrij te maken
Ik ga er ook voor! Morgen dag 3... het lijkt me moeilijk om savonds na het werken er nog tijd voor te vinden, maar ik ga dat wel zeker doen!!