30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussion in 'Algemene clubs' started by loetje, Apr 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

Jul 6, 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    zo puf.. wat was het gisteren weer afzien zeg, maar toch weer een rondje ripped wk 4 gedaan :D even wat anders dan abbs ;)

2. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

Jan 27, 2011
    810
    1
    18
    Heel goed radiogirl! Het is idd warm, maar aan de andere kant denk ik ook dat het maar wel weer vocht weg sport... haha!
    Hier vanavond dag 4 van week 2 al weer gedaan! Heerlijk, en heb nu al het idee dat het mijn lichaam allemaal weer strakker maakt!

3. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Heb dat progamma ook op me computer staan maar hoe doe ikd at haha

ene dag alleen cardio andere dag alleen maar kracht?

4. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

Jan 27, 2011
    810
    1
    18
    Snippie; je hebt er een schema bij, heb je die ook? Het is iig beetje hetzelfde opgebouwd als Insanity.

5. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Zo ik kom me ook weer melden.
    Vandaag begonnen met 6 week 6 pack.......heftig, kom niet meer bij!!!

Plaatsen jullie geen foto's meer in club?

6. Mari82

Mari82 Lid

Jul 14, 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag aan level 2 begonnen. Wel een stuk zwaarder dan level 1 haha

7. Catelijntje

Catelijntje Actief lid

May 22, 2013
    356
    0
    16
    Female
    Zeeuws-Vlaanderen
    Heb 1 dag 30 Day Shred gedaan (Maandag) door wat probleempjes thuis ga ik vandaag (Vrijdag) verder. Nou begin eigenlijk gewoon opnieuw dag 1 en dan zonder smoesjes en zonder onderbrekingen. En als ik dan weer eens een keer een dag oversla doe ik het de volgende dag sochtends & savonds. Zo kom ik er dan toch ook wel aan ;)

8. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

Jan 27, 2011
    810
    1
    18
    Hi Debke welkom terug! Ja fotos ligt een beetje stil geloof ik ;) Ik heb aan het begin van Focus T25 fotos gemaakt dus wil na 3 weken denk ik weer foto maken.

9. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Thnx ik zal eens foto plaatsen van dag 1

10. Mari82

Mari82 Lid

Jul 14, 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vrij en za een break genomen. Weekendje weg, had wel alle spullen meegenomen maar in zo'n kleine hotelkamer met de kleine die moet slapen, lukte het niet. Voelde me wel schuldig. Vanavond hard tegenaan gegaan.

11. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

Jan 27, 2011
    810
    1
    18
    Oh Mari dat soort dingen zijn toch normaal als je even een pauze neemt...? Heerlijk toch!
    Gewoon idd vanavond weer verder dan komt het goed.

Hier vanavond alweer starten met week 3... volgend weekend maak ik ook wel weer fotos.

12. Child

Child Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,782
    216
    63
    Ik begin vanaf 1 augustus. Ik maak nl. altijd 1e van de maand foto van mezelf en meet mezelf op. Dus dan heb ik het meteen gedaan. Hoop dat het me gaat lukken. Krijg je geen last van je gewrichten als je te zwaar bent?

13. Delta

Delta Niet meer actief

Even een vraag, ik ben ook bezig met 30 day shred. Ben nu bij level 2, dag 1. Maar heb vreselijke last van mijn knieholtes, is dit normaal? Wie heeft dit ook? En vooral, wat kan je er aan doen?

14. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    ik ga vandaag langzaam aan beginnen met level 1.
    ben echt benieuwd hoe het werkt, ga vanmiddag eens op youtube kijken en starten, wel rustig aan want heb 3 weken geleden pas keizersnede gehad. dus kijk wel hoe het gaat, maar wil nu echt iets gaan doen heb al veels te lang binnen gezeten en niks gedaan.

15. Delta

Delta Niet meer actief

Mag dat al zo snel na de bevalling/keizersne ja? Dat wist ik niet. Het is best zwaar..

16. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    zou dat niet mogen nee? moet zeggen dat ik redelijk snel hersteld ben.. fiets ook al rond en rijd ook al weer auto en til ook mn dochter weer. maar ik kan het toch proberen en het op mijn tempo doen en als iets niet lekker voelt dan doe ik die oefening niet.
    maar goed, heb me er ook nog niet in verdiept hoor, zag alleen jullie topic. maar las ook over insanity en abbs etcc. kun je die allemaal op youtube apart terugvinden ofzo? en hoe werkt het eigenlijk met al die levels?

17. Delta

Delta Niet meer actief

Ik weet niet zo goed wanneer je mag gaan trainen na een bevalling. Was dat niet 6 weken? Ivm ook met je spieren. Volgens mij moet je echt 6/8 weken wachten! Ga maar eens googlen. Insanity zou ik zeker nog niet doen! Dat zo zo intens zwaar. 30 day shred vind ik al zwaar..

18. Delta

Delta Niet meer actief

Ik lees dat je na 6/10 weken langzaam aan mag beginnen. Je moet goed uitkijken voor je buikspieren! Die kunnen nog 'open' staan. Dat duurt soms wel een paar maandjes. Zou uitkijken als ik jou was, je kan je wel snel hersteld voelen, betekent niet dat je dat ook al volledig bent.

19. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    hmm thx voor de tip. ga vanmiddag dan eerst maar eens kijken wat voor oefeningen het zijn. moet volgende week op nacontrole bij de gyn dan zal ik meteen vragen hoe het zit met t sporten.

20. Delta

Delta Niet meer actief

Graag gedaan, ik zou zeker een week wachten en het aan de gyn vragen! Die kan je vast verder helpen.

Share This Page