Ik doe nu ripped week 1, maar moet zeggen pittig hoor. Om de dag, maar ik wilde vanochtend weer en ik was het filmpje van youtube kwijt. Dus ik heb maar geshred, ging lekker. Heeft iemand een linkje voor mij? Ik zal binnenkort even weer een fotoupdate maken.
Zo, vandaag dag 2 gehad. En ik heb me een spierpijn in de benen! Voel me net een oud wijf. Er was toch ook ergens een fotoclub ofzo toch? Hoe werkt dat?
@ Child http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/30-dagen-shred.html dit is de foto club. Vandaag een update foto geplaatst, en ik kan echt huilen van blijdschap!
Wow Corina heb ook in de club gereageerd, maar wát een mooi verschil! Hier vanavond beginnen met week 4... zie zelf niet echt verschil maar mijn lieve man gelukkig wel Ga misschien straks ook maar weer eens foto's maken misschien zie ik het dan wel. Denk dat ik na week 5 van Focus T25 op zoek ga naar 2kg gewichtjes en dan weer RIpped ga doen... Zo beetje blijven afwisselen...
Eten jullie ook anders? Officieel las ik ergens dat er een dieet bij hoort van 1200 kcal en dat er dan beloofd wordt 10 kilo te verliezen (icm 30 day) Maar ik eet rond de 2000 (wel heel gezond) maar ben ook veel zwaarder dus ik zou in coma al 2000 kcal verbranden
Hahahahaha! Was zelf ook op zoek naar het dieet-antwoord... Ben Elf aan de Sonja, maar alleen qua 'wat ik eet'. De hoeveelheden pas ik aan naar behoefte, zeker in combinatie met sporten en/of shredden
Nou ik let wel op wat ik eet, dan vooral doordeweeks. Ik hou het zelf bij op Welkom bij ValtAf.nl waarbij je goed kan invullen wat je ook verbruikt en wat heel belangirjk is, het verbruik van je lichaam in rust. Enne, die 1200 calorieen is écht veeeeels te weinig icm sporten. Veel mensen hebben al meer nodig in rust...dus puur voor je lichaam. Als ik mijn sporten erbij invul kom ik meestal rond de 2000 uit en dat vind ik erg moeilijk aan te komen...
Dag 5: Check! O had zo geen zin! Maar zit hier weer bezweet en trots achter pc haha. Straks douchen als zoontje wakker is. Hoe doen jullie dat? Ik vind het best vervelend om 's morgens eerst aan te kleden, dan te sporten in makkelijkere kleren (in pyjama ga ik niet sporten, niet motiverend en ik moet een bh aan haha) en dan douchen en dan wéér aankleden. O ik hoop zo dat ik resultaat heb. Had eerste 4 dagen op blote voeten gesport en heb nu zere voet. Balen. Dus nu sportschoenen aan maar kon 1 oefening daardoor minder goed doen.
Ja hier ook over het algemeen smiddags als mijn zoontje slaapt, maar soms ook savonds. LIgt er maar net aan of ik savonds moet paardrijden, dan doe ik het sowieso smiddags... Ik zit nu ook...ik moet ik moet ik moet, maar heb geen zin haha! Schoenen heb ik wel altijd aan anders ben ik bang dat ik onvoldoende steun heb.
Dankje dames! Hihi Kwa dieet, ik volg eetschema's van mijn dietiste. Heel gevarieerd, en gezond. Kwa drinken is het water, thee, roosvicee & s' avonds 1 glas cola. Volgens schema kom ik op zon 2000 calorieen.
Ja al vanaf mijn 6e...hihi, vanaf mijn 12e eigen pony maar door omstandigheden daarna alleen maar bijrijdpaarden gehad. Wel wedstrijd (dressuur) gericht, uiteraard vind ik buitenritten ook heerlijk!
Leuk! Mijn broer heeft mij volledig besmet met het paardenvirus. Dus ik ging ook wel eens mee toen ik jonger was. Van hem heb ik ook mijn 1e paard gekregen, toen ik 14 was. Heel mooi dressuur alleen jammer dat het zon jurysport is.
Haha ja klopt nare jurysport, maar desondanks blijf ik het tohc leuk vinden. Heb springen ook geprobeerd maar daar heb ik teveel angst voor... Relaxed, een eigen paard krijgen van je broer haha... Ik ben de enige in mijn familie met het virus.
Dag 6: Check. Pff het lijkt net of ik elke keer minder zin krijg. Maar toch merk ik wel verschil in uithoudingsvermogen. De jumping jacks zijn steeds makkelijker (en geloof me, ik ben 120 kilo dus dat zegt wat haha) Wanneer begonnen jullie verschil te zien?