30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussion in 'Algemene clubs' started by loetje, Apr 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Croissantje

Croissantje Bekend lid

Dec 1, 2010
    750
    0
    0
    Thanks Delta!! Ik ga straks weer aan de slag...
    Eerst nog even hond uitlaten, boodschappen doen, bedden verschonen, en een cadeautje halen voor mijn jarige nichtje... En dan jump ik mezelf door de spierpijn heen!!!!

.....hoop ik :)

2. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ik heb het ook hoor. Bij mij is het gewoon een kwestie van al te lang niks gedaan dus die spieren zijn het niet gewend. Ik heb me erop voorbereid dat ik gewoon een week heftige spierpijn ga hebben maar daarna wordt het beter.

3. Delta

Delta Niet meer actief

Het is inderdaad door zetten! En doe goed mee aan de warming up en cooling down. Ff tanden op elkaar hihi. Succes meiden! Jullie kunnen het :)

It's worth the burn!

4. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

May 17, 2012
    2,195
    464
    83
    Female
    Het valt voor het grootste gedeelte mee, alleen niet met de spieren rondom mijn knieën. Ik werk op een zolder en dat is 4 trappen op, 4 trappen af. Dat is erg pijnlijk op dit moment ;)

Maar goed, het is mijn eigen schuld, want ik heb gewoon heel lang niets gedaan aan mijn conditie dus die spieren zijn niks gewend.

@Croissantje, idd, wat Delta zegt. En geloof me, het wordt eerst ff zwaarder, maar daarna beter. Ik merk wel dat ik met dag 2 al veel beter meekom dan in dag 1, dus ik heb goede hoop voor vanavond.

5. Croissantje

Croissantje Bekend lid

Dec 1, 2010
    750
    0
    0
    Joehoe!!!!! Dag 2 is een feit :D:D:D
    En inderdaad, je werkt er een soort van doorheen....

Behalve dan bij die zijwaardse dingen op het laatst waar je je gewichtjes tot op ooghoogte moet brengen... My god!! Die trek ik slecht hoor :x

In verhouding tot die dingen zijn mijn Jumping Jacks echt een pauze... Haha

6. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Ha dames,

Ik ga het ook proberen, zojuist dag 1 gedaan, zonder gewichtjes.
    Maar die zijn net besteld :D. Ben heel benieuwd of het wat is en of het ook daadwerkelijk werkt. Zweette me net wel rot en mijn lichaam is moe nu! Denk dat ik morgen ook spierpijn heb ;).

7. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

May 17, 2012
    2,195
    464
    83
    Female
    Die zij dingen gaan wel. Ik heb echt gewoon moeite met die jumping jacks. Ik heb een hele slechte coördinatie en weinig ritme gevoel. Het gevolg is dat ik met die jumping jacks als een malloot sta te springen, mijn armen alle kanten opzwaaien en ik ongeveer 2x zoveel van die dingen soort van doe. Erg vermoeiend :(

En die laatste abs oefening, die bicycle crunch, die geeft voor mij dezelfde problemen en is ook zwaar.

Maar, dag 3 zit er inmiddels op en morgen weer. Ik zie er iig niet tegenop en dat is goed denk ik zo.

@Kris, succes! Spierpijn garantie = 100%, maar daar moet je gewoon even doorheen ;)

8. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Ik heb nu al overal pijn... Dit wordt nog wat :D.

9. Child

Child Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,782
    216
    63
    Die kon ik pas de laatste 2-3 dagen helemaal volhouden. Dus je merkt wel vooruitgang
    In level 2 zit ook een oefening waarvan ik denk: No way dat dit me lukt. Maar ik kijk over een week wel weer haha
    Ik moet straks aan dag 3 beginnen van level 2. Geen zin maar beter van wel

10. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

Apr 24, 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Level 1 klaar!!!
    Morgen voor het eerst level 2... ben erg benieuwd! Vind het iig wel fijn om weer even wat anders te horen, ik kan level 1 zo onderhand meepraten (in mn hoofd dan he, ik ben te druk met de oefeningen om te kletsen:p)

Vandaag voor het eerst de dag begonnen met een groene smoothie, nou moet ik toch wel echt een fitnessbabe worden lijkt me :D

11. Delta

Delta Niet meer actief

Goed hoor dames! Hier net dag 1 van level 3 erop zitten.
    Was weer ff zwaar en wennen maar leuke level!

Ik had ook geen zin aan het begin van level 2 ! Wilde stoppen, vond het zo k*t haha. Maar ben door gegaan en ben blij!!
    Niet stoppen dames! Haha, keep going.

12. Child

Child Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,782
    216
    63
    Ik baal ervan dat ik mijn knieën veel meer verneem bij dit level.
    Ik kan lang niet alles vasthouden, ook al kijk ik naar die blonde
    Hoop dat het verbeterd. Moet dit weekend ongesteld worden en heb dan vaak last van gewrichten (vocht vasthouden denk ik)
    Moet je voor level 3 nog zwaardere gewichtjes hebben?

13. Croissantje

Croissantje Bekend lid

Dec 1, 2010
    750
    0
    0
    Poe hee.... ga ik vanmorgen even lekker zwemmen (kan amper nog lopen van de spierpijn na 2 dagen, dus dacht: "Kom op, ff lekker de spieren los zwemmen")... kom ik gewoon echt niet vooruit!! Alsof er gelatine in het water zat, echt niet normaal :( Maar goed, wel keurig een half uurtje non-stop blijven doorploeteren dus ergens wel weer trots op mezelf.

Maar weet niet of ik dag 3 level 3 vandaag ga redden hoor.... valt me zo onwijs zwaar! En heb om 16.00 uur nog een afspraak om 9 holes te gaan lopen op de golfbaan (denk er bijna aan om een karretje te huren omdat ik gewoon echt niet normaal kan lopen, zo'n spierpijn heb ik).

Twijfel, twijfel, twijfel dus... misschien vanavond laat nog maar even aan de bak in plaats van op de bank :)

14. Delta

Delta Niet meer actief

Dat van die knieeen en knieholtes had ik zelf ook heel erg! Ik was gestopt met springen (jumping jacks en touwtje springen) En daarvoor in de plaats deed ik squats of jogging.

Nee zelfde gewichtjes gebruiken bij level 3 ! Je mag zwaardere als je wilt denk ik. Ik neem soms wel rustdagen, dan ben ik zó moe, heb ook andere dingen te doen, en dan lukt t gewoon even niet.

15. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Zo, dag 2 van level 1 zit er op, trots ;).

Level 2 en 3 klinken wel zwaar! Ik heb ze nog niet bekeken, straks haak ik voortijdig af en dat moeten we niet hebben :D.

Goed bezig dames!

16. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

Apr 24, 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Yeah, de eerste keer level 2 is een feit! Denk dat ik wel spierpijn zal krijgen, best ff wennen!

17. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ik ga straks aan dag 4 van level 1 beginnen. Het valt me nog mee met de spierpijn. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het nog niet voor 100% volhoud. De pushups kan ik niet helemaal volmaken (zelfs niet op m'n knieen) en de laatste abs krijg ik ook niet helemaal voor elkaar.

18. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

Jan 27, 2011
    810
    1
    18
    Hier moest ik gisteren voor een dry needling behandeling naar de fysio en daarna mag je niet sporten, dus heb ik het half uur heen het half uur terug gefietst! Dat mocht wel gelukkig. OFficieel mag je 2 dagen erna niet sporten, maar dat gaan we niet doen...(eigenwijs ik weet het) dus vanmiddag ga ik voor dag 3 van level 2 Ripped! Ben benieuwd. Verder iedereen goed bezig zie ik. Zijn er al dames met goede resultaten of foto's? Ik ga dit weekend weer fotos maken, tenzij ik dan ongesteld ben geworden. Mijn cyclus is een beetje met me aan de haal, zou eigenlijk afgelopen maandag ongesteld moeten worden, kán bijna niet zwanger zijn, dus ga ik ervan uit dat mijn eisprong deze maand gewoon iets later is geweest... Maar als ik ongesteld ben dan maak ik beter maar geen foto en stel ik het nog een week uit.

Oh Boannan je kunt ook tegen de muur je pushups doen om het te trainen.

19. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

May 17, 2012
    2,195
    464
    83
    Female
    Voor mij geldt precies hetzelfde. Die twee houd ik ook niet voor 100% vol. De rest gaat echt al aardig.

Vandaag dag 5. Ik heb wel het idee dat het beter gaat, maar of ik ooit als die dames zonder een druppeltje zweet en niet buiten adem die +/- 26 minuten vol kan hupsen, ik betwijfel het ;)

Spierpijn is nu echt minimaal.

20. Delta

Delta Niet meer actief

Haha zweten is juist goed! Die dames zweten ook hoor :) Hoe meer je zweet, hoe beter.

Share This Page