Corina: Gefeliciteerd met je trouwen en fijn dat je gewoon lekker van alles genoten hebt! Gewoon weer lekker verder gaan!
Ja toch? Vind ik ook, ik heb gisteren ook heerlijk gezellig wijntjes gedronken en stokbroodjes met van alles gegeten. Maar dat is goed om te weten, dat je ook gewicht etc. verliest wanneer je gewoon normaal eet, zonder te veel uitspattingen .
Corina, gefeliciteerd met je huwelijk! Vandaag dag 3 level 2 gehad, viel me zwaar.. had weinig energie en wilde eerst niet gaan toen mn wekker ging (ik sta altijd half uur eerder op om te shredden), maar na een schop onder mn kont ben ik toch gegaan en daar was ik achteraf blij om. Ik wil echt proberen die 30 dagen zo veel mogelijk vol te maken zonder rustdagen er tussen. En ik ben al bijna 2 wk non-stop bezig, dus het gaat best oke moet ik zeggen. Ben ook al een kleine 3 kilo kwijt, dus ik ben nu eigenlijk weer op mn streefgewicht. Dit gewichtsverlies is voornamelijk van de laatste week, ik heb mijn voedingspatroon omgegooid. Ben bijv. enorm geminderd met koolhydraten (ontbijt met groente-smoothie ipv brood en tussen de middag salade ipv brood) en drink geen frisdrank meer. Maar of ik dat op de langere termijn vol hou weet ik niet.
Haha, heb alleen geen voor foto. Dus dat is jammer. Ik geniet van al mijn eten trouwens, wat ik eet. Ik eet bewust. Gister wel lekker sushi gegeten, niet heel ongezond, maar goed tis dan ook wel mijn lievelings eten. Wel met een spa blauw erbij
Wat goed dat je je voedingspatroon zo hebt omgegooid. Moet ik ook doen, dan zou ik veel meer resultaat zien. Groente-smoothies hier ook favoriet. Spinazie/banaan/cacao/kokosmelk of andijvie. Heerlijk. (mijn zoontje is hier ook helemaal gek van haha) Salade tussen middag vind ik altijd zo veel werk maar tis wel gezond. Wat voor een salade eet jij? Frisdrank: Tja, de cola light mag hier wel beetje minder
Dankjewel voor de felicitaties! Hieronder een foto van dochter en mij ons haar en make up net gedaan * moet zeggen dat ik verga van de spierpijn
Fruit smoothies maak ik wel regelmatig als tussendoortje. Maar een groentesmoothie nog nooit van gehoord eigenlijk? Heeft iemand een site met lekkere recepten? Wat ik trouwens wel verneem als ik intensief heb gesport dus zowel ripped en een dagrit (paardrijden) dan verga ik van de honger en heb ik juist trek in vlees, ei, pasta, en waarom? echt geen idee Het is net of mijn lijf er om schreeuwt
Ik heb receptenboek van Marjolijn Verkaik van iemand gemaild gekregen. Zij heeft alle recepten van groene smoothies. Als je belang hebt, moet je even je emailadres pb-en
Mooie foto corina en gefeliciteerd alsnog! En ik denk dat waarom je er zoveel trek in hebt, omdat daar veel eiwitten in zitten, dus goed eten hoor! Ik pak altijd volkoren pasta, dat wel. Er zitten allemaal goede voedingsstoffen in ei en vlees.
Wat een leuke foto! En gefelicteerd nog! Hier twee dagen stil gestaan. Ik was gewoon echt oververmoeid. Niet zozeer van de shred, maar meer van het werken, het al ruim 8 maanden weinig slapen, veel dingen doen e.d. Ben echt toe aan vakantie. Nog 1,5 week werken. Vandaag pak ik het shredden weer op. Ik heb wel voor mezelf besloten dat ik doorga met level 1 totdat ik het volledig onder de knie heb en heel de les mee kan doen.
Ik heb mezelf er gister toch nog toe weten te zetten, dag 5: check! En... dat is alweer 1/6e van het hele programma. Mij lukt het ook nog niet om alles vol te houden en ik ben gestopt met de push ups, mijn polsen vinden dat echt niet leuk. Ik doe daar nu de borst oefening voor in de plaats.
Kris 81 heb je al eens geprobeerd om tegen de muur de push ups te doen? Stuk minder moeilijk en minder belasting voor je polsen! Hier vandaag dag 5 en dus de laatste van level 2. Morgen alweer naar level 3. Vandaag toch ondanks mijn menstruatie (waardoor dus btje opgezette buik) ook maar fotos gemaakt, is maar een klein verschil maar toch ben ik wel weer tevreden, het gaat langzaam maar gestaag weer de goede kant op denk ik. Maar AAAAH, met nieuwe bikini, die toch een beetje minder gunstig zit, is het wel weer even schrikken. Maar vanaf nu maak ik met deze bikini de fotos om te kijken of hierin dan de vetrolletjes weg gaan... dan ben ik helemaal tevreden!
Hahaha, ja dat is een goed idee inderdaad! Ik heb de fotootjes die ik heb gemaakt verstopt op mijn telefoon zodat niemand ze per ongeluk ziet . Nee, tegen de muur nog niet geprobeerd, ga ik een dezer dagen doen, als de steekjes in de pols weer weg zijn, goed idee!
Hehe, net dag 6 gedaan. Voelt dan toch weer goed na afloop. Ik heb ook zo'n bikini. Die heb ik 2 jaar geleden gekocht, dus voor mijn zwangerschap. Had m expres een maatje kleiner gekocht als stimulans. Ben toen gaan sporten, maar raakte niet lang daarna zwanger. Inmiddels is de bikini dus 2 maten te klein Maar goed, die dient nog steeds als stimulans voor t uiteindelijke doel. Nu eerst nog 2 kg kwijt voor 4/9 dan zit ik op mijn eerste doel.
Ik mag vanavond weer, heb hoofdpijn *baal* maar ga het toch maar doen. Vanochtend uitgeslapen en dat is lekker, maar voel me dan vaak de hele dag niet helemaal fit. Vanochtend heb ik me gewogen en er is flink wat af!
Tja mijn fotos niet echt verstopt, ze staan in de club. Vind het juist hier fijn omdat het anoniem is En ik heb dus expres een foto gemaakt met de iets te strakke bikini, en dan hoop ik dat het na Ripped of misschien nog een 30 dagen Ripped er wel goed uit ziet!
Ik moet nog steeds voor vandaag... En ik ben moe en ik heb geen zin... Grr.... Zal me maar ff in de sportkleding hijsen... :x
ik ga morgen beginnen, ben helemaal klaar met dit lijf :x ik wil het samen met shakes gaan doen en ga ik èèn van de twee verslavingen vaarwel zeggen. ik zal het niet alle dagen gaan doen maar ik hoop toch minimaal 3 a 4 keer in de week, zo dit voldoende wezen? morgen de weegschaal op en een foto maken in een te kleine bikini shake vraagje: ik zie op de verpakking staan 2 maatlepels in 250ml melk is dit dan voor de hele dag? en kan ik het een avond van te voren al maken? en als ik wat overhoud kan ik dit later op de dag dan nog opdrinken? weet iemand dit?