Jaaaa! Ik ga ook mee doen. Morgen maar eens op het fietje naar de action. Ik doe nu al regelmatig de ketllebel workout, maar ik wil iets meer. Weet alleen niet zo goed of ik de voor foto wel durf te plaatsen. Hahah
Herkenbaar. Kijk eens naar je schoenen. Ik heb vandaag nieuwe gekregen en moest ik gisteren nog 5x stoppen vanwege kuiten en enkels die uit mijn lichaam brande ben ik vandaag 1x eerder gestopt 2 tellen!!!
Als ik al deze berichten lees krijg ik echt zin om te beginnen. Vanavond een pump les achter de rug, en komende dagen bijna niet thuis, dus wordt echt maandag. Lees volgende week graag positieve verhalen over zichtbare resultaten haha.. Ik heb nog maar 6 weken tot mijn vakantie, dus heb haast! Wat gaan jullie doen na de 30 dagen? Insanity? En zijn er ook dames die redelijk hetzelfde eetpatroon aanhouden? Want anders draagt dat natuurlijk ook bij aan eventuele veranderingen.. Ik wil eigenlijk we, gewoon blijven eten.. Ik eet op dit moment redelijk, redelijk goed uitgebalanceerd, maar wel elke dag wat lekkers. Maar met veel sport/beweging moet dit ook gewoon prima kunnen..
Ik heb dag drie erop zitten. Mijn benen are killing me! Man wat een spierpijn! Ook hier in de kuiten, en ik weet ook hoe het komt. De vloer is gewoon ontzettend gehorig en ik sta er speciaal om 6 uur voor op. Ik wil dus niet teveel herrie maken voor man en zoon. Dus ik spring veel meer op mijn tenen dan dat ik normaal zou doen. Moet nog eens goed nadenken hoe ik dat ga oplossen! Ik was sowieso al bezig met afvallen, ben nu in totaal ruim 7 kilo kwijt. Sinds het begin van de shred nu 700 gram. We gaan dit weekend bij mijn ouders op bezoek en de eerstvolgende keer dat we ze zien is precies na de 30 dagen, dus ik ben héél benieuwd of zij het verschil gaan zien! Na de 30 dagen weet ik nog niet wat ik ga doen. Zit te denken om dit gewoon een paar keer per week te blijven doen, misschien afgewisseld met Jillians buikspierprogramma, en/of simpel op de crosstrainer. Maar in ieder geval wel aan de buik blijven werken, anders istie zo weer slap!
Ik heb al een aantal andere programma's liggen van Jillian Michaels, maar ook van Beachbody, zoals Insanity. Jillian heeft nog Ripped in 30, Killer Buns and tighs, body Revolution en Kickboxing die erg geschikt zijn om erna te doen. Ik denk dat ik na 30 day shred een afwisseling ga doen tussen body revolution of kickboxing en killer buns and tighs... Voor wat betreft eventuele pijn in enkels, kuiten of knieën, idd goede schoenen aanschaffen. Ik heb Nike aerobic schoenen (Speciaal aangeschaft toen ik met Insanity bezig was) die goed zijn als je veel springt...
Ik heb ook Nike aerobics, prima schoenen! Had wel last van mijn kuiten gisteravond, vooral tijdens het touwtje springen. Maar heb ook al flinke kuitspieren. Heb echt amper vet op mijn benen, dus dat zie je snel. En die spierballen, ik vind het écht bizar. Zijn gewoon volwaardige, dikke spierballen. Mijn bovenste buikspieren zie je gewoon door het laagje vet heen. Blijkbaar bouw ik ook heel snel spieren op ofzo. Ik weet wel dat ik blijkbaar een hoge spierspanning heb ( terwijl ik redelijk relaxed ben hoor ). Misschien gaat het daarom zo snel...
Goedemorgen, Toch wel wat spierpijn! Maar gelukkig wel te doen. Zometeen ga ik voor de 2de keer. Eerst even wat lekker zumba muziek opzoeken wat ik erbij kan luisteren
Ik ga zo ook maar even kijken op youtube. Denk dat ik vanavond ga beginnen. Alleen sport ik wel al 4 keer (soms 3 of 5 keer) in de week, dus om dit elke dag te doen wordt denk ik teveel naast mijn normale sporten. Je spieren moet ook rusten. Maar voor en na foto's heeft weinig zin om te plaatsen denk ik want dan krijg ik gelijk iedereen over me heen dat ik het niet nodig heb om dit te doen.
Mwa, zal wel meevallen. Iedereen heeft een eigen standaard over hoe ze eruit willen zien. Gisteren dag 7 erop zitten. En echt waar, mijn buikspieren krijgen steeds meer vorm. Ook voelen mijn benen en billen al iets strakker aan. Ik plaats pas na 30 dagen voor en na foto. Leuk als er zoveel mogelijk meiden dat ook doen! Succes allemaal.
Ik merk dat ook echt! Mijn buik was echt flubber maar zie 'em gewoon elke dag 'strakker trekken', haha. Dag 6 gedaan!
Ik word trouwens wel een beetje simpel van steeds dezelfde oefeningen te doen. Die Jillian hoef ik gelukkig niet meer te horen, want heb gisteren een lekker muziekje opgezet. Veel beter.
Hier ook vanmorgen een lekker muziekje op gezet. Straks bij Level 2 zal ik wel weer een dag of 2 a 3 naar haar luisteren maar daarna gaat toch echt de muziek weer aan.
Daar heb je gelijk in iedereen heeft een eigen standaard. Alleen in mijn geval gaat het niet om afvallen dus weet niet of je verschil zal zien qua strakker worden want afvallen is voor mij not done want dan blijft er niks van me over. En het gaat bij mij alleen om mijn benen en billen die strakker mogen worden. Dus moet ff kijken of dit programma wel wat voor mij is. Merken jullie echt verschil in strakker worden of echt dat je afvalt?
Vandaag dag 4 achter de rug. Maar het lukt me nog steeds niet om tussen de jumping jacks, touwtje springen en springen niet even een paar seconden op adem te komen. En tijdens de abbs dacht ik echt dat ze gingen scheuren Maar voel me wel altijd heel sportief en fit als ik klaar ben en zweet me kapot, haha. Heb dan ook geen conditie van mezelf terwijl ik toch een gezond gewicht heb.
Dat geldt voor mij ook. Ik hoef geen gram af te vallen maar mag wel iets strakker worden en zie nu al het verschil, ook bij benen en billen. Geldt volgens mij wel voor meer hiet dus....