30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussion in 'Algemene clubs' started by loetje, Apr 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Wel fijn om te weten dat er ook nog vervolgen zijn. Zag al dat ze heel wat dingen op youtube had staan. Ik zat me al te bedenken: als ik dezelfde 30 dagen elke maand opnieuw ga doen, wordt het misschien wat saai :D.

2. Delta

Delta Niet meer actief

Radiogirl; ik snap het. iedere dag dat een uur lijkt me ook best zwaar ja. waar kan je ripped vinden? ik zou die ook wel na 30 day shred willen gaan doen. maar kan het niet op youtube vinden namelijk.

3. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

May 29, 2011
    1,239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Ja keek ik ze ook direct op 4shared tot gister.
    Zo even opnieuw zoeken en gelijk downloaden maar, voor het geval dat :)

Ik heb gewichtjes van 1 kilo, 2 en 3.

4. Delta

Delta Niet meer actief

Ik heb ze gevonden! Week 1, 2, 3 en 4 van Ripped. Helemaal blij! Dat word mijn nieuwe doel na 30 day shred :)

5. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

Apr 24, 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ben over de helft van 30DS! Yeah! Vanochtend dag 16 (oftwel dag 6, level 2) gedaan. Nog twee weken te gaan..
    Vind level 2 echt nog steeds niet leuk, al dat stomme plank-positie gedoe, bah.

6. Delta

Delta Niet meer actief

Ik vond level 2 ook niet leuk !! Haha, 3 is beter.

7. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

May 17, 2012
    2,195
    464
    83
    Female
    Jullie maken ons, level 1-ers erg enthousiast voor level 2. Ik kan niet wachten :p

8. Child

Child Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,782
    216
    63
    Ik vond level 2 leuk toen ik net klaar was met 1 maar nu ik een poosje bezig ben.... alles in plank-position idd.
    (niet het makkelijkst als je 120 kg weegt)

Vandaag sla ik alweeeer over. Ik ga nl. vanmiddag eerst naar fysio.
    Heb zo onwijs last van mijn benen sinds een week (sinds level 2????)
    Echt zo demotiverend want voelde me echt fit na level 1

9. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

Jan 27, 2011
    810
    1
    18
    Goed zeg Sinaasappel, op de helft! Hoe is je resultaat?
    MMMAAAANNN ik heb me toch een spierpijn van level 3... is weer even geleden geloof ik... Maar denk een goed teken! Vanavond het er maar weer uitsporten, met paardrijden vanmorgen is het al ietsje weg getrokken!

10. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Nog twee keer en dan mag ik ook naar level 2! Het klinkt niet fijn voor mijn polsjes :(.

11. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

May 17, 2012
    2,195
    464
    83
    Female
    Hier even overgeslagen vandaag. Mijn zoontje is vannacht aan het feesten geweest en heb daardoor maar 3 uurtjes geslapen. Verder vroeg op mijn werk en pas rond acht uur thuis. Ik ben echt gebroken, Ga zo wat eten en dan de luiken sluiten. Morgen weer een dag.

12. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Balen :(. Idd, morgen beter!

13. Child

Child Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,782
    216
    63
    Vandaag naar fysio geweest. Waarschijnlijk omdat ik mijn teen heb gestoten vorige week maandag (flink hard) is alles beetje doorgeschoten naar mijn rug (die was net weer beetje in balans nadat er heel lang een rugwervel scheef zat) Dit verklaart ook de pijn in de benen volgens hem.
    Zou kunnen want vanaf toen is het steeds zeerder gaan doen.
    Nu alles weer goed gezet en kan ik weer bezig.

Ik moet alleen de buikspieren anders doen. Nl met mijn benen op 90 graden ipv plat en niet 1 been omhoog of andere dingen (zoals in level 2)
    Dit omdat je anders veel druk legt op je 'heupduwer' (een spier die je bekken bij elkaar houdt)
    Aangezien ik flinke bekkenproblemen heb overgehouden aan bevalling moet ik dat dus anders doen.
    Ach ja, buikspieroefeningen zijn buikspieroefeningen dus dan volg ik liever de fysio hierin dan jillian ;)
    Hoop dus dat het morgen beter gaat. Nog steeds maar bij dag 6 van level 2 maar ja

14. Delta

Delta Niet meer actief

Bij mij doet level 3 het niet meer bij 4shared :( bij wie nog meer? Zo kan ik niet verder! Ik baal :( Als een stekker pffff

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Les 1 dag 7 gedaan, ging super! Nog steeds last van mijn schenen, maar dan meer naar de binnenkant zeg maar. Vooral bij de warming up krijg ik dan kramp en spring ik anders, ipv touwtje springen schop ik dan met mijn voeten naar voren, dan gaat het wel. Later tijden de workout heb ik geen kramp meer, maar voel ik ze nog wel. Ik ga van de week nieuwe schoenen halen, heb nu hardloopschoenen, maar kan beter aerobicschoenen halen. Volgens mij man (sporter ;)) zijn mijn schenen (de spieren/pezen aan de zijkant) overbelast. Morgen maar een rustdagje, alweer... Maar liever dat dan straks helemaal niet meer kunnen springen.

16. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

Jan 27, 2011
    810
    1
    18
    Rolinka, zulke dagen heb je er altijd tussen zitten en moet je lekker aan toe geven!
    CHild, fijn dat er een verklaarbare reden voor was en hopelijk heb je er dan nu geen last meer van.
    Die buikspieren moet je idd rustig aan mee doen. Ik ben nu pas eigenlijk een beetje meer mee aan het doen met de oefeningen, maar daarbij let ik op of mijn onderrug goed tegen de grond gedrukt is. Dit omdat ik heel lang, en nog steeds een beetje, mijn buikspieren uit elkaar had na de bevalling. Heb heel lang speciale oefeningen daarvoor gedaan en nu probeer ik het dus weer.
    Het is fijn als je idd oefeningen van de fysio hebt gekregen, dan doe je die lekker!

Hier net klaar, met heeeeel veel moeite mezelf van de bank gesleurd. Had me al wel omgekleed direct nadat ik mijn zoontje in bed had gelegd dus dat scheelde denk ik. Maar ik had het echt zwaar. Hopelijk gaat het ook in deze level na 3 dagen beter.

17. Child

Child Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,782
    216
    63
    hier doetie t idd ook niet meer, balen zeg

18. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

Jul 6, 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mogguh Ladies, hier gisteren dag 3 van killer abs gehad, en het ging al weer een stukkie beter dan de andere dagen, ze gaat een stuk sneller met ingewikkelde oefeningen dan bij 6w6p maar we houden vol ;)

@child, zeker de fysio volgen dan maar niet doen zoals jillian het doet, altijd rekening houden met je eigen lichaam. Ik moet nu ook een oefening doen, de tornado, nou.. ik begin er niet eens aan, dan breek ik denk ik haha. Dat geeft teveel druk op mijn rug en dat is al mijn zwakke plek, dus die sla ik over, of doe een andere oefening :)

Goed bezig MvM om nog zo laat toch nog je rondje te doen, en lvl 4 is in zicht ;)

Dat was met ripped ook Delta dat de links via 4shared het ineens niet doen, zo balen he :(

Share This Page