30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door loetje, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
  2. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Zou het duur zijn om een dvd aan te schaffen? En welke zou je dan moeten hebben?

3. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    O ik zie het al op bol.com.
    mmz, nog best duur (14 euro)

4. Delta

Delta Niet meer actief

Zo gek he! Maar, ik had mijn browsgeschiedenis gewist en toen deed ie t weer!!!! Dus misschien was dat het??? Ik had ook vandaag vaak ripped geopend steeds op 4shared, omdat ik wilde kijken welke levels er allemaal waren en die opgeslagen in mijn mail, dus misschien te vaak bekeken! Ff alles wissen en hij deed het weer, hopelijk lukt dat voortaan! Misschien een tip voor jullie ook

5. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Zo dag 16 gehad.
    Ging gelukkig beter, thnx to my fysio!

Heb gister voor de lol ff meerdere filmpjes bekeken. Die lange workout van Jillian Micheals (fat metabolism ofzo) Wat een geit zit daar bij zeg. Die linker (op de plek van Nathalie zeg maar) Mojuh. Haha.
    Ach ik ga geen workout van 50 minuten thuis doen denk ik (op sportschool is dat anders)

Heb nog maar leuke filmpjes gevonden van Tiffany Rothe. Grappig zeg.

6. Delta

Delta Niet meer actief

Nou, ik kan hem weer niet bekijken, wat is dat toch!

Waarom ga je die 50 minuten work out niet thuis doen dan? Ik vind hem ook wel lang maar ja. Als 30 day shred het niet doet steeds! :( En wilde straks ripped volgen, ik baal!

7. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Die chinese link die ik hier heb geplaatst dan? dat is level 3 nl.
    Omdat ik aansporing nodig heb haha, dan is 50 minuten echt te lang. In de sportschool is dat anders :p
    Ripped doet het ook niet?

Anders toch bol.com > 14 euro

8. Delta

Delta Niet meer actief

Die chinese level deed het ook niet.
    Nou, na mijn browsgeschiedenis gewist te hebben steeds, doet alles op 4shared het weer. Zo vreemd!

Ah ik snap het, ik vind het ook lang, maar ga het wel een keer proberen.
    Want vaak doe ik na dat half uurtje 30 day shred, ook nog 1 of 2 workouts van tiffany rothe, ben ik toch ook al gauw in totaal 50 min aan het sporten :)

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ga toch wel sporten vandaag, heb nieuwe schoenen gekocht die ik graag wil proberen :)

10. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Zooo dag 3 level 3 er weer opzitten... Morgen dagje rust, dan vrijdag en zondag nog en gauw naar level 4. Dan maar eens bekijken wat ik hierna kan gaan doen, Body Revolution of Killerbuns and thighs of Extreme Shred...jaja er zijn genoeg programma's!

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Zo dat was dag 8! Ging lekker op mijn nieuwe schoenen, maar moet morgen toch wel een dagje rust nemen. Morgen ook een hele drukke dag, dus morgenavond lekker bankhangen :).
    Ik werd nog wel onderbroken tussendoor, Eva kwam beneden, er zat 1 tand wel heel erg los, ik nog even eraan wrikken en draaien, toen Eva nog even en toen was haar eerste tand eruit! Kind was helemaal hyper :). Na een kwartiertje kon ik weer verder ;)

12. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik raak straks nog de weg kwijt in al die programma's haha. Zag al wel dat er op youtube ook nog een shred-3 te vinden is met Spaanse oid ondertiteling.

Ik mag vandaag mijn laatste dag van deel 1 doen :).

13. Delta

Delta Niet meer actief

Gister had ik level 3 gedaan dag 6. Ik voelde me al niet lekker, moe, verkouden, vreselijke keelpijn en ongi in aantocht. Nou heb t geweten, stond er na zo te trillen en was helemaal duizelig en alles. Ff naar buiten geweest om wat frisse lucht binnen te krijgen en daarna douchen. Toen ging het wel weer. Vandaag ongi geworden en heb de hele nacht zo slecht geslapen, dat ik de komende dagen maar ff aankijk hoe en wat. Eerst maar eens uit zieken :(

14. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
  15. Delta

Delta Niet meer actief

Leuk zijn die oefeningen van Tiffany Rothe he!!

Jaa ik moet echt uitzieken, mijn vriend zei het ook al. Dat ik eigenwijs ben. Ik mag ook ff niet meer van hem.

16. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Delta, Beterschap!

17. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Manlief gevraagd alles te downloaden van Jillian michaels, dus ik ging kijken in alle bestandjes en zag ik daar Body Revolution tussen staan.
    Ik ga mijn stoute schoenen aan trekken en deze maar volgen, de volledige 90 dagen.
    Net het eerste workout gedaan, prima te doen eigenlijk. Zweten als een otter dat wel :p

Heeft iemand hier hem ook gevolgd?

18. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Nee had er nog niet van gehoord. Is dat ook op youtube?

19. Delta

Delta Niet meer actief

Dankje Corina, ben ook wel benieuwd naar body revolution :) Ken het niet!

20. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waar heeft jouw hubbie die gevonden? Dat is nog een van de ontbrekende workouts in mijn assortiment ;)

Deel Deze Pagina