Oh wat een inspirerende verhalen hier! Ik denk dat ik die 30 Day Shred ook wil gaan proberen. Denk alleen wel dat ik er goede schoenen voor moet regelen, op blote voeten of slechte gympjes zal het wel niet goed gaan met m'n gewrichten, toch? Ik lees over heel veel andere 'programma's' hier: dingen als Ripped, Insanity, Body Revolution, Killer Abs, etc. Kun je daar een 'volgorde' in aangeven, met welke je goed kunt beginnen (met conditie 0,0...) en welke meer voor gevorderden zijn? Misschien dat iemand die er veel kent ze een beetje kort kan omschrijven? Zou super zijn!
Ik zou goede schoenen aanschaffen als ik jou was. Ik heb 4 dagen op blote voeten gedaan en dat begon echt zeer te doen! Er is hier wel eentje trouwens die t op blote voeten doet. Ik zou beginnen met 30 day shred. Dit omdat je in 30 dagen je conditie goed opbouwt, omdat je elke dag een half uurtje (incl warming up/cooling down) bezig bent. Ripped bijvoorbeeld is met rustpauzes ertussen. Insanity is heeeeel heftig, zou ik niet aan beginnen nog. 30 day shred is dus 3 levels, elk level doe je 10 dagen.
Ik ben nu 2 dagen bezig en 1kg aangekomen. Aan het eten kan het niet liggen. Nou ben ik altijd wel erg makkelijk geweest in spieren kweken en ik merk overduidelijk dat mijn spieren in snel tempo groter worden. Maar echt heel blij ben ik er tot nu toe niet mee. Hopelijk gaat ook snel gewicht eraf want het dieet dat ik volg zou toch ook nog enig effect moeten hebben toch? Ik viel er eerst heel goed vanaf en als het zo doorgaat met spieren kweken zit ik deze week nog op mijn startgewicht. Daar zit ik niet op te wachten.
Welkom Vica. Dat is apart. Vooral na 2 dagen al. Of het spiermassa is weet ik niet. Wel weet ik dat je ong per dag +- 20 gram spieren opbouwt bij bijv 30DS. Misschien een hoop water gedronken? en heb je je toen gewogen? of met kleren aan
Ik weeg elke ochtend met enkel ondergoed. Wel wat last van obstipatie. Maar helaas heb ik een nogal extreem fitness verleden (en dan geen cardio) en pompen mijn spieren snel op. Maar dat zal ook wel weer goedkomen hoop ik. Na het begin gaat het al minder hard.
Child: En heb je inmiddels foto gemaakt om te zien of je verschil ziet? Soms kan dat heel veel uitmaken. Welkom Chatigo, goede schoenen is wel erg belangrijk en ik zou idd beginnen met 30Day SHred. Daarna is Ripped een goede opvolger. Vica: Het is gebruikelijk dat je bij het beginnen met sporten eerst vocht vasthoud en daardoor meer weegt of niets afvalt. Hier moet je echt even doorheen en doorzetten. Dan gaat het waarschijnlijk wel. Mooie foto COrina! Hier gisteren dag 2 van level 4 gedaan. Heerlijke oefeningen weer tov level 3. Ik ben ook weer afgevallen dus ben benieuwd wat mijn resultaten na level 4 zijn.
Oké Shred it is En nu moet ik niet het kopen van schoenen uitstellen, haha Dank voor de waarschuwing! Kan net zo'n demotivatie geven als je aankomt en niet afvalt...!
Foto maak ik als ik klaar ben met shred. maar omdat ik paar rustdagen heb gehad ivm mijn teen ben ik nu op dag 23. Net mijn haltersset binnengekregen. Mijn flesje spa (1 liter) is niet meer voldoende. Ook is het irritant om in level 3 te boksen met flesjes water haha. aangezien die halters per stuk/2 best duur zijn meteen een set gedaan, kan ik weer even vooruit. Deze: Body Sculpture Halterset BW-400AN online kopen op Kijkshop.nl
Mooie set! Ik gebruik 2kg halters. Die had ik nog en het gaat prima. Kan ik ook wel ff mee vooruit denk ik hihi
OOOH ik moet toch ook echt nieuwe aanschaffen... Heb nog steeds 1kg gewichtjes...en daar al 30 DS Ripped en nu nog eens Ripped gedaan... Intensiteit mag toch wel omhoog voor beter resultaat nu denk ik. Ga die van de kijkshop ook maar bestellen dan denk ik.
Ja net getest en vind ze ideaal Meeste oefeningen vond ik echt te licht (qua armen dan he, haha) met flesje. Level 3 heeft ook nog oefening dat je op de gewichtjes leunt, tja, dat vinden spa-flesjes niet leuk. Vandaag besteld (voor 21.00 uur) = morgen in huis en geen verzendkosten.
Ik zal daar ook even loeren, de 1 kilootjes worden al te licht. Welkom nieuwe dames, succes! Ik durf het fotomoment na12 dagen nog niet aan, pas na 30
Pfieuw, gisteren en vandaag weer opgepakt, maar ik heb nu echt wel enorm last van mijn linkerbeen. Begint net onder de knie en loopt door tot mijn voet. Ik sla de springoefeningen even over. Hoop maar dat t morgen minder is
Nou heb dag 4 erop zitten van week 4. Morgen mijn laatste dag, dan zondag paardrijdwedstrijd en dan hopelijk zondag fotos maken voor resultaat...hoooooop ik toch. Heb vandaag ook mijn zwaardere gewichtjes gebruikt. Voor de biceps oefeningen 3kg en de andere nu op 1,5. Stuk beter. @Child; is het jou gelukt om die standaard in elkaar te zetten van de gewichten?
Nee. Mijn man wel Hier enorme baaldag. Ben geen gram afgevallen! Heb naast 30 day shred ook nog 2x gesport. Goed op voeding gelet. 1x uit eten geweest maar dat moet normaal niet uitmaken naast zoveel sporten. Gister alleen tonijnsalade gehad. Wel een x bami gehad maar echt kleinere portie gehad. Ik had juist na deze week zo'n goed gevoel omdat ik slechte dingen begin af te leren en kleinere porties aanleer. Ik heb nog nooit van mijn leven zoveel gesport. Ik moet nog 5 dagen shred en maak dan een foto, hoop daar wel verschil op te zien.