30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussion in 'Algemene clubs' started by loetje, Apr 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

Jan 27, 2011
    810
    1
    18
    Hm... Ik hou mezelf doordeweeks wel in, maar in het weekend wil ik wel een chippie eten en soms wijntje of wodka colaatje drinken. Dit vind ik gewoon lekker en ik wil ook gewoon graag nog dat kunnen doen.

Ik zit te twijfelen nu wat te doen; zit al omgekleed op de bank maar zal ik weer 30DS doen met zwaardere gewichten of Body Revolution. Ik heb in totaal wel het meeste resultaat behaald met 30DS, maar misschien ook omdat er toen nog genoeg af moest...? Body Revolution vond ik niet zo... Kijk het werkt al, zo van me af schrijven; dat ga ik dus niet doen haha.
    Wil eigenlijk graag Killer Buns and thighs doen omdat dat mijn punten nu nog zijn maar die oefening duurt 45 minuten..,

2. clauzoe

clauzoe Actief lid

Oct 10, 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden
    Bedankt voor het welkom, ik heb ook een ticker aangemaakt dus ook zowaar op de weegschaal gaan staan.
    ben er ff helemaal ziek van eigenlijk want het geen waar ik zo hard aan gewerkt had om er af te krijgen zit er nu weer allemaal bijna aan :(
    Ik hoop dat ik morgen de dvd binnen krijg dan kan ik woensdag beginnen
    ik ga ook meteen me eetpatroon weer onder de loep nemen :D
    Morgen ga ik al wat actiefs doen ;)
    Ik ga morgen in een ander filaal aan het werk voor een dagje en dat is ruim 13 km verderop en ik heb besloten om ipv met de auto te gaan op de fiets te gaan :D

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Goed bezig!!

4. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

May 29, 2011
    1,239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Leuk! Allemaal nieuwe mensen, veel succes :)

Hier gister voor het eerst weer een half uur cardio (body revolution) gedaan, het was te doen ondanks mijn pijnlijke rib.
    Ben benieuwd hoe het vanavond gaat met krachttraining.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik ben er ook nog, heb tussendoor 4 rustdagjes gehad en teveel gesnoept, maar toen de draad weer opgepakt. Kon tussendoor ook een paar keer niet. Maar ga zometeen les 2 (dag 4) doen, is wel een stuk pittiger zeg! Gaat een beetje richting Insanity. De eerste keren moest ik af en toe afhaken, gister kon ik alles volhouden! Was wel flink bikkelen maar geeft zo'n goed gevoel! Ik merk dat mijn buik dunner aan het worden is en ik zit strakker in mijn vel en heb een super conditie. Alleen mijn gewicht.... Moet wat strenger worden met snoepen...

6. perzik

perzik Fanatiek lid

Jul 25, 2012
    1,263
    0
    0
    Ik heb wel spierpijn in mijn armen van het opdrukken. En dan doe ik die halve stand, het lukt mij niet om op mijn op mijn tenen te staan en dan op te drukken.
    Jullie wel?

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Opdrukken lukt me nu wel helemaal, maar ik ga maar een klein stukje naar beneden hoor, anders plof ik op de grond ;). Denk dat het wel makkelijker zal gaan als ik wat lichter ben.

Het ging weer erg lekker! Eva heeft de laatste 10 minuten vol ontzag naar me staan kijken... ik natuurlijk extra goed mijn best gedaan en daarna Eva naar bed geschopt. Tuttebel ;)

8. Delta

Delta Niet meer actief

Haha leuk snoopy dat je dochter mee keek !!! Wilde ze niet mee doen? :)

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Haha ja 1 keer en toen zei ze: oh dat is makkelijk! En toen zei ik: ook 50 keer? En toen zei ze: oh nee...

:)

10. Delta

Delta Niet meer actief

Hahaha wat schattig !!!

11. clauzoe

clauzoe Actief lid

Oct 10, 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo hier de dvd binnen dus in principe kunnen we gaan beginnen.
    deze week zit dan stampvol met afspraken en werken dus ik begin komende maandag want die week heb ik gewoon weer wat meer vrij
    Gisteren was ook eigenlijk te veel van het goede.
    ik zat om 6.45 op de fiets en met het omrijden wat ik moest omdat er wat wegen afgezet waren was ik om 7.30 bij het filiaal waar ik moest werken dat was toch bijna 14 km ;)
    daar tot 18.00 uur gewerkt, gelukkig heeft me man me opgehaald zodat ik optijd op school zou weze voor de info avond. die om 19.00 uur was, en om 20.00 uur nog een OGR vergadering op school dus al met al was ik ff voor 10e thuis en toen moest ik nog eten.
    Ben vandaag ook blij dat ik vrij ben want ik ben best wel op

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Hoe gaat het met jullie? Hier gaat het goed! Ben inmiddels wel aan het afvallen, ben zo blij! Vandaag les 2 dag 6 gedaan, had echt helemaal geen zin, maar ik heb toch doorgezet en het ging uiteindelijk best lekker! Daarna eigenlijk iets teveel chocola gegeten, maar ach, het gaat verder lekker. Morgen weer even goed gezond eten.

13. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

May 29, 2011
    1,239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Fijn dat het zo goed gaat Snoopy.

Hier helaas wat minder. Gister gewogen en gemeten, denk dat Body revolution niet mijn ding is.
    In ruim 2 week tijd bijna niks er af, en zelfs wat minder strak.
    Niet blij dus :(
    Zit te denken om ook weer 30DS te doen...

14. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Op de weegschaal gaan staan als je ongesteld bent is... Niet handig :x.

15. Delta

Delta Niet meer actief

Oh nee Kris, dat is zeker niet handig !!!! Niks van aantrekken, ff je ongi door staan en erna vol goede moed voor gaan, je houd nu zoveel vocht enzo vast :(

16. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Jaaaaa, stom!!

17. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Wat is het hier stil dames ;). Iedereen nog goed bezig of is dit een slecht teken?

Hier gaat het minder! Ik heb eigenlijk al 5 dagen niet meer geshred. Wel een keer naar de echte sportschool geweest, maar dit is geloof ik niet echt mijn week :x.

18. Lexy1987

Lexy1987 Actief lid

Aug 12, 2013
    161
    0
    0
    Hallo dames!
    vanaf morgen ga ik hier ook mee beginnen.
    Moet echt afvallen. Alleen gezond eten werkt niet echt.
    Ben na 2 maand netjes gezond en op tijd eten 5kg AANgekomen!
    schrok me rot toen ik op de weegschaal stond!
    iemand tips om 30ds goed vol te houden en ook daadwerkelijk af te vallen?

19. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    30DS is op zich zelf goed te doen, maar ik doe er geen dieet bij ;).

20. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

Jan 27, 2011
    810
    1
    18
    Hi dames, het is hier inderdaad stil. Ik heb na het afronden van Ripped zitten twijfelen wat te doen. Heb een keer de Shred opnieuw gedaan maar dat was na 2 x ripped toch wat te gemakkelijk. Dus dat vond ik zonde. Ik heb nu besloten om van allerlei losse workouts te doen die ik opzoek op Youtube. Heb nu een fijne gevonden; XHIT Daily, vind haar echt fijn. Dan doe ik dexe The Kim Kardashian Butt Workout - YouTube haha, dus dat word wat. En daarvoor doe ik een cardioworkout als soort warming up > Fat-Burning Cardio Workout: BeFit in 90 - YouTube, en soms pak ik na de butt workout nog een tabata workout > Burn Fat In 4 Minutes - Tabata Workout #1 - Live Lean TV - YouTube

Moet zeggen dat me dat wel bevalt. Ik wil nu mijn focus op mijn billen en benen leggen en de Killer Buns and Thighs van Jillian duurt me te lang.
    Succes allemaal!

Share This Page