30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door loetje, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Het is weer maandag! Na een week weinig te hebben gedaan, ga ik er vanaf vandaag weer tegen aan ;). Hoe gaat het bij jullie?

2. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hallo,

Ik ben gisteren eindelijk begonnen! Vakantie gehad, man weer aan het werk, regelmaat in huis dus eindelijk weer motivatie om dieet en sporten op te pakken.

Ik heb voor een paar weken geleden insanity gedaan, dat is echt pittig maar lekker! Helaas daarbij ook een knieblessure opgelopen dus daarom toen meegestopt. Ik vind dit dan ook best soft in vergelijking met insanity. Maar aangezien mn knie nog steeds niet helemaal lekker is, gaan we hier gewoon mee door...

Vanmorgen kan ik niet sporten dus dan vanmiddag denk ik maar ff als de kleine op bed ligt...

3. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Het is hier al een maand stil...?!?! zijn er nog mensen aan het sporten of helemaal niet, of reageert gewoon niemand meer...? Dan zou het wellicht gesloten kunnen worden?

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik sport nu niet. Ik zit midden in een ICSI traject.

5. Delta

Delta Niet meer actief

Ik ben bezig met 30 day ripped.

Snippie, succes met ICSI!

6. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik ben maandag weer begonnen met shred. na 1,5 maand stil te hebben gestaan.
    Pff, je kunt gewoon weer overnieuw beginnen dus. Flinke spierpijn nu!

7. Delta

Delta Niet meer actief

Dat geloof ik graag child, ik heb als ik een paar dagen stop al moeite mee! Succes, gaat je lukken :)

8. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    misschien een hele domme vraag maar heb er (gelukkig) geen verstand van: Mag je niet sporten als je in een ICSI traject zit?

9. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Hoi Allemaal,

Niet uit de running maar gewoon te druk.
    2 a 3 x per week zit ik aan het uiterste de ene keer doe ik level 1,2,3 steeds afwisselend, hoop dat ik straks in rustiger vaar water terecht kom. En dan gewoon de volledige 30 dagen nog een x kan doen.

Kwa gewicht nog steeds stabiel, niks af, niks erbij..

Snippie succes met de ICSI.

10. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Groot nieuws!
    Ik ben zwanger, Chalina wordt grote zus.
    Helemaal verbijsterd nu al? Maar gelukkig.

Vraagje?
    Iemand poste een tijd geleden een link met oefeningen die je tijdens zwangerschap kon doen.
    Ik wil natuurlijk wel blijven sporten :)

11. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Gefeliciteerd!!!
    Ik heb de link niet geplaatst maar wel de filmpjes opgezocht: Pretty Positive Pregnancy workout van Tiffany Rothe

12. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben ook sjaak afhaak mbt het Jillian regime ivm m'n zwangerschap. Die filmpjes van Tiffany Rothe zijn pittig genoeg voor me haha. Zag er eerst zo makkelijk uit na 5 maanden gedrild te zijn door JM, maar man o man, wat kwam ik mezelf tegen ;)

13. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Dankjewel!

Ik hou 30ds natuurlijk nog wel eventjes vol maar dan zou ik echt over moeten stappen.

Thanx voor de link Child :)

14. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Net level 1 voor t eerst gedaan... Man man, ik ben kapot! Misselijk, oververhit, trillerig en nog steeds een verhoogde hartslag! (30 min geleden gestopt en net gedoucht) En... Ik kon niet eens alles volhouden! Ik voel me echt een zwakkeling nu! Ben ik de enige die de eerste dag level 1 al half dood ligt te gaan?!

Oke, 10 jaar gerookt, nooit gesport (ja yoga, maar geen cardio) toen zware zwangerschap waarvan de laatste maanden in rolstoel (BI)... Maar dit valt me echt tegen!

Voor de dames die al verder zijn... Kunnen jullie level 1 echt na een week zonder bijna dood ervaring doorkomen?!

15. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Hahaa ik moest wel lachen om je omschrijving.
    Het wordt echt beter.. gewoon doorgaan @ firsttimemom!

16. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Dag 2 overleeft! Doorbijten in t begin! Maar heb maar 3x 10 sec eerder hoeven stoppen! En voel me minder dood nu, als gister na de workout! (Toch wel trots!)

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik ben vandaag begonnen! Leuk om te doen en lekker makkelijk zo thuis!

18. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Vanochtend eerst n uurtje yoga, en omdat ik toch mn sportkleren nog aanhad, ook maar de shred gedaan! Kon wel merken dat ik al yoga gedaan had (pittige les ook natuurlijk...)

Maar alles op een paar pushups na vol kunnen houden! Wat een verschil al met dag 1! Spierpijn wordt ook voorzichtig aan minder :)

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Doe je de yoga van dezelfde trainer?

Ik heb vandaag les twee gedaan :) Veel spierpijn maar vond het al beter vol te houden dan gisteren!

20. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Nee ik ga naar "echte" yoga :D Sinds 1,5 jaar ongeveer nu hatha yoga. Heerlijk uurtje voor mezelf, af en toe best pittig (ik ben echt zo stijf als een bezemsteel) maar geen cardio natuurlijk...

Deel Deze Pagina