Gisteren dag 4 gedaan, leek wel zwaarder te zijn?? Maar vandaag werd ik wakker ZONDER spierpijn! Wel mega verkouden neus zit potdicht, dus even zien hoe ver ik vandaag kom! De eerste centimeters zijn er al af trouwens
Gaat dat zo snel??!! Ik heb niet gemeten van tevoren maar ik kon nog niet in mijn eigen broeken van na de zwangerschap dus zal het snel genoeg merken daaraan Zal er vandaag of morgen eens 1 passen... Ik heb vandaag ook dag 4 gedaan van level 1. Goed vol te houden alleen pijn in mijn knieën Wil daarom een andere workout doen morgen éénmalig waar ik mijn knieën niet hoef te gebruiken.. Iemand een idee?
Ik heb geloof ik mn schouder overbelast... Maar ik vervang gewoon de oefeningen die zeer doen, of ik doe t met een arm!
Vandaag 7 van level 1 gedaan en omdat ik het te weinig vind ook 1 van level 2. Mooie workout. Van level 1 kun je de cooldown doorzappen en van level 2 de warming up dus redelijk te doen in korte tijd!
Level 1 is inmiddels afgesloten. Maar heb al 2 dagen niets gedaan dus hopelijk morgen weer aan de bak! Hoe is het met de anderen?
Hallo Ik wil ook weer gaan beginnen. Half jaar niets gedaan ... schaam! Begin ook maar eerst weer met 30 days shred. Vorig jaar ook gedaan en ging goed was 4 kg kwijt en pas weer in mijn broeken maat 34. Nu weer allea strak krijgen voor de zomer!
Zijn er nu nog mensen die 30 day shred doen? Ik ben maandag begonnen en heb vooral spierpijn in mijn kuiten, vreselijk.
Hoi allemaal! Ik ben ook begonnen met shred. Vandaag dag 4 van level 1. Vind het goed vol te houden, wel spierpijn gehad maar dat is sinds vandaag al minder. Ben heel benieuwd naar het resultaat na 30 dagen.
Ik doe niet meer aan Shred, ik ben sinds een maand ongeveer weer begonnen met Insanity... Succes allemaal!
Nou ik heb dit vandaag voor het eerst gedaan. Rolluiken dicht, laptop aan. Oh my god, ik ben een pudding! Resultaat: 15 van de 20 minuten gedaan (toen was m'n eten klaar haha). Verrekte bilspier. Rugpijn. Half dood. Morgen weer
Ik heb het juni/juli gedaan. Level 1 en 2 (3 vond ik online niet). Na een half jaar niks en sinds november ook geen paardrijden meer (of heel zelden nog ipv elke week) werd nu weer hoog tijd om wat te sporten terug. Gisteren dus weer begonnen met dag 1 level 1 maar oh boy... Conditie is 0,0... Deze keer was het zwaarder dan deze zomer de eerste keer. Na 20min gestopt om zoontje van school te halen en stiekem omdat ik gewoon al niet meer kon. Vanmorgen flinke spierpijn dus we weten weer dat we flink gewerkt hebben weet niet of ik vandaag dag 2 kan doen. Anders morgen!
Mag ik me aansluiten? Zojuist les 1 van level 1 gedaan... zonder de gewichtjes, want die had ik niet in huis... maar manlief heeft gewichtjes gehaald van 1kg... dus morgen weer! Ik heb gewoon nu al spierpijn!! Ben ook sinds deze week koolhydraat beperkt aan het eten, hopen dat het resultaat oplevert. Ik heb fotos van mezelf gemaakt van voorkant, zijkant en achterkant! Slepen jullie me er doorheen?? Ik moet dit gewoon volhouden om weer een enrgieke, gezonde, fitte en sexy momma te worden!
Ik heb vandaag dag 4 level 1 gedaan en ds spierpijn wordt echt al minder, dus komt vast goed. Vind het overigens wel nog zwaar en doe de pushups nog op mijn knieën, dat heb ik ook nog nooit anders gekund.
Ben vandaag met VL mee naar de fitness geweest. Sweet mother of god, dat is pas werken!! denk dat ik 1,5u ben bezig geweest. Denk dat ik ook naar de fitness ga beginnen gaan, haal normaal wel 3x per week. Dan ben ik in no time lekker strak hihi
oeh! Ik heb de workout weer gedaan. vandaag dag 2! Die gewichtjes maken het wel een stuk zwaarder hoor! Het opdrukken doe ik op de rand van de tafel, of de grond kan ik het echt niet...
Hihi leuk.. Ik meld mij aan. Begin vandaag heb altijd wel gesport maar nu een kleintje van bijna 7 weken dus er mag weer gewerkt worden ! Push ups zullen ook op mijn knieën worden, heb 1 zwakke pols dus echt opdrukken zal niet lukken..
Ik doe de push ups op de rand van de tafel... op de grond kan ik echt niet... en op mn knieen krijg ik zere knieën. Haha Doen jullie er ook bij diëten? Ik ben weer bezig met koolhydraatarm eten... gaat redelijk... maar er gaat al minder ongezonds mn mond in dan voorheen... daarbij sport ik dus nu met die shred... en ik sport echt noooit.
Hoi! Ik heb Shred gedaan en ben nu in week 3 bezig van Ripped.. Hierna wil ik 6weeks 6pack doen.. Iemand hier ervaring mee? En hoe ziet hier het schema ervan uit.. Kan ik niet echt terug vinden op internet...