ik meld me ook aan zometeen dag 3 van level 1 doen zoontje ligt lekker op bed dus het kan mooi even Oedy heb jij filmpjes van ripped? kan daarvan alleen level 1 vinden? (wil dat erachteraan gaan doen als shred klaar is
Ik kon van ripped ook weinig op YouTube vinden En de 6 week 6 pacs is dat 6 weken lang alleen op buik gefocust of hele lijf?
Ik vond t heerlijk.. De jumping jacks en touwtje springen wel killing rest heerlijk.. Zag dat 6 week 6 pac idd 6 weken gefocust op buik is, kan je dan niet naast deze training doen? Vraagje voor de ervaringsdeskundigen! Of naast ripped?
Ik ben vandaag begonnen met dag 1 level 1, vind het erg leuk om te doen en het valt me nog niet tegen. Voel mijn spieren wel iets maar niet echt pijnlijk, ben benieuwd hoe het morgen is
hier met dag 3 ook minder spierpijn.. nu al zin in morgen dag 4 (helaas woon ik in een flat en moet ik met de jumping jacks etc beetje oppassen met springen heb zo'n zeikonderbuurvrouw die voor elk wissewasje aan de deur staat helaas) maar op t speelkleed van zoonlief dempt t al iets
Ripped heb ik idd ook na Shred gedaan, is soort van vervolg.. Nu wil ik ook beginnen met hardlopen straks en dan 6pack ernaast gaan doen.. Volgens mij is het echt gericht op de buik alleen! Maar voor mij nu wel de 'grootste probleemzone' Ik toets altijd op google ripped in 30 en dan week 1, 2, 3 of 4.. En dan heb ik altijd wel resultaat eigenlijk!
Dag 4 zit erop! Yay! Merk echt al dat mn spieren aan het veranderen zijn. Heb nu bij de oefeningen steeds ergens anders een brandend gevoel! Spierpijn is echt een stuk minder! Probeer zo diep mogelijk te gaan met de oefeningen! Alleen dat stomme opdrukken... niet mijn ding!
Ik doe het tegen de rand van de tafel... dat wil ook! Op mn knieën zoals op het filmpje kan ik ook niet. Dan doen de dag erna mijn knieën enorm pijn! Dus denk dat de rand van de tafel een goed alternatief is...
Ik wil ook graag meedoen. Wil eigenlijk wel vandaag beginnen maar moet zo mijn verstandskies laten trekken. Morgen of overmorgen dan denk ik! Ik ben 1.59 en weeg nu 63 kilo. Voor mijn zwangerschap 58, zou graag naar 55-56 willen... Ben ook a sportief...
Ik doe ook mee!! Ik ga over 3 weken naar center parks en ik wil er dan wat beter uitzien dan nu. En ik wil mijn spijkerbroek weer goed passen.
Gezellig dames. Weegbree haaaaaii weer in shape na de bevalling he Ik voel mijn armen meer dan mijn benen, zometeen als de oudste slaapt dag 2 doen
Dag 2 zit erop, cardio gedeelte is peanuts (ik doe 3x in de week aan hardlopen) maar mijn spieren voel ik goed! Ik doe het niet om perse af te vallen (ben bijna 55 kilo kwijt) maar wil echt proberen iets krachtiger en strakker te worden.
Ik heb net de eerste keer les 1 gedaan . Vond het eigenlijk nog wel meevallen vergeleken met wat ik had verwacht Zeker na ruim 9 maanden niet sporten vond ik dat ik het best goed deed . En ik voelde mijn kont net een beetje branden toen ik de trap opliep. Heerlijk gevoel, heb ik eigenlijk wel een beetje gemist
hihi Bolkje Ik net tweede keer level 1 erop zitten, voel nu mijn benen idd meer, heerlijk.. Alleen dat eerste rondje cardio jumping jacks en touwtje springen killing, daarna vind ik het ook goed te doen. Nou zomaar de kleinste uit bed halen voor de borst, gaat allemaal gewoon door