30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door loetje, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja, daar was ik niet zo goed op voorbereid op die jumping jacks :p Volgende keer maar een sport-BH aandoen ipv gewone ;) :)

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    haha bolkje, dan hotst t zo op en neer he.. ik vandaag ook vergeten een andere bh aan te trekken *nietzofijn* maar dag 4 zit erop.. En ik voel me heerlijk :D
    wil alleen niet in de spiegel kijken want dan baal ik zo van mezelf :( maar goed vandaar dit trainen natuurlijk ;)

3. Ik baal ook. Vooral van mijn heupen!

Iedereen zegt dat ik nog zo slank ben na de bevalling, maar zelf voelt dat helemaal niet zo. Dus ben benieuwd. ;)

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik doe ook graag mee! Ben nu bijna 12 weken geleden bevallen en tijd om de overgebleven kilo's weg te werken en mijn 'oude' buik weer wat terug te krijgen. Wil van de zomer wel weer in een bikini kunnen lopen en mijn oude kleren weer fijn aan kunnen zonder dat extra zwembandje. Ik woog altijd 60 kg en zit nu op 66.
    Net dag 1 gedaan. De cardio viel me heel erg mee. Alleen mijn armen..... Dat viel echt tegen. De rest was goed te doen. Ik hoop dat ik met dit topic gemotiveerd blijf om vol te houden.

5. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Herkenbaar! Ooooh je hebt je oude figuur alweer terug. Nou.... Nee hoor :$;) Anders hadden mijn kleren me wel weer goed gepast haha. Al ben je zelf ook wel extra kritisch denk ik.

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    pff nou dat scheelt nog dat je dat te horen krijgt.. ik ben nog weinig kwijtgeraakt na de bevalling (zoon wordt over 2 maanden alweer 2 :( ) of ja zit iets boven mn startgewicht van begin zwangerschap.. MAar gewoon echt te veel :( en krijg dat dus ook wel te horen :(

7. Ja, mensen kunnen echt grof hun mening geven over je gewicht.

Mijn man is ook best wel veel aangekomen door het meezwangeren en ik krijg dus elke keer te horen van mijn familie dat hij zo dik is geworden. Ook niet echt leuk!!

Maargoed, hij gaat ook meedoen. Alleen na 18 minuten begaf het filmpje het (internetverbinding is hier niet super) en toen heeft hij het opgegeven voor vandaag.

Ach, ik heb heel erg het motto dat zelfs 5 minuten bewegen beter is dan 0 minuten bewegen, dus we komen er wel…. alleen wat langzamer op deze manier ;)

8. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Ik wil ook graag dit programma doen maar geef volledige borstvoeding. Mag dat dan wel of val je dan te hard af? (Verbranden vetweefsel, giftige stoffen die dan in de melk komen). En hoe zit het met de kans op borstontsteking?

9. Zo, vanavond weer sporten voor de derde keer. Heb gister wel gigantische spierpijn gehad, ik kon de trap haast niet meer opkomen ;) Maar gek genoeg is het ergste nu wel weggezakt, dus ik denk dat het vanavond wel weer moet lukken….

Morgen neem ik dan wel even een rustdagje, al mag dag eigenlijk niet :)

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Bolkje goed bezig hoor en spierpijn is het fijnste dan weet je waar je het voor doet :) Ik zometeen als de kindjes slapen les 4!

Emma ik begreep van anderen dat je tussen de 500-750 gram af mag vallen per week. Ook las ik op google dat je melk wel wat zuur kan worden door het sporten maar dat is niet schadelijk voor de baby. Op google las ik ook dat je melkproductie er niet van terug zal lopen en dat het alleen maar goed is voor je lijf om te sporten. Ook is de kans op borstontsteking niet groter stond er.

Ik geef ook volledig borstvoeding. En ben nu in een week 800 gram afgevallen. Met mijn lengte en leeftijd moet ik 2000 calorieën eten als ik 1-3 keer per week licht sport. Ik probeer daar iets onder te zitten, maar borstvoeding neemt ook al 500 calorieën, dus heel veel mag je er niet onder zitten, snap je?

Ik ga mijn nu elke week op zondag wegen :)! Letten jullie ook allemaal op je voeding nu je shred doet, of enkel en alleen shredden?

11. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
  12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hier gister even een rustdagje gehad.. Weinig tijd dus dacht even 1 dag overslaan (wel paardgereden ;) ) vandaag dus dan dag 5 gedaan. ging wel lekker, op naar morgen dag 6.
    Op zich mag je toch best een rustdag nemen? spieren moeten ook af en toe beetje rust hebben..

13. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hier dag 6 erop zitten!

14. p1982

p1982 Niet meer actief

Hier dag 2 erop zitten
    Volg er ook dieet bij
    Vrijdag weer wegen

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik heb vandaag ook dag 2 gedaan. Gisteren overgeslagen. Ik was kapot aan het eind van de dag na de (zoveelste) slapeloze nacht, 2 zieke kindjes en een gigantische hoofdpijn. Ik vond dag 1 heel erg meevallen, maar vandaag vond ik het best zwaar. Heb ook behoorlijk spierpijn. Morgen des te meer vrees ik haha.
    Ik volg geen dieet of zoiets. Ik weeg nu 65 kg bij 1.75m. Ik woog voor de laatste zwangerschap 61, maar wil weer naar 60 wat ik voor de eerste zwangerschap woog. Ik probeer wel meer water te drinken, niet te snoepen en gezond te eten. Maar ik eet echt wel een koekje of zoiets.

16. Het is er hier gisteravond niet van gekomen… Wel door een leuke reden: mijn man en ik hebben gister een date-avondje gedaan :D

Ik probeer ook op mijn eten te letten; geen koekjes en snoep meer in huis halen! Als ik trek heb neem ik wel een extra boterham of fruit :)

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    klaar voor dag 6 en actie ;) hahah..

18. Samvs86

Samvs86 Actief lid

19 sep 2011
    430
    0
    0
    Vandaag dag 1, level 2. Flink verschil! Was na deze workout wel echt ff op. Vooral qua spieren....

19. Ik heb al drie dagen niks gedaan :( Vind het zo lastig met een kleintje…. De tweede dag was ik net klaar met mijn work-out, helemaal in het zweet, begint ie te huilen…. Ja, dan sta je wel ff mooi in je bezwete kleding ;)

Hoe doen jullie dat?

20. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hi gisteravond les 5 gedaan. Als ik het savonds doe is mijn man thuis, en de oudste ligt dan al op bed. Ik doe t ook vaak smiddags als mijn dochter slaapt, soms slaapt de jongste dan ook en anders zet ok hen in de swing of de box. Laatst was ik ook net klaar toen de oudste wakker werd, maar zij kan wel even alleen spelen op haar kamertje me de deur naar de badkamer open. 11 maanden is wel net een rot leeftijd, wat ik wel eens deed is kindje in de wipper in de badkamer en dan snel douchen.

Wij vannacht voor t eerst een nachtje we met zijn 2en weg, spannend en leuk. Kids naar mijn ouders :), maar weet dus niet of ik aan de work out toe kom vandaag want nu op wh naar een verjaardag van een tante.

Deel Deze Pagina