30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door loetje, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

Ik doe het savonds als de kids op bed liggen
    Vanavond les 3. Manlief doet mee en vind het knap dat ik t vol hou

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    les 8 gedaan vandaag. Nog 2 dagen te gaan en dan door naar level 2.
    ben wel toe aan beetje verandering ;)

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hier les 7 gedaan, merk echt dat m'n lichaam er aan gewend raakt en heb dus nog weinig spierpijn.
    Nog 3 dagen en dan level 2!

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    stilletjes hier zeg..
    tesske dat zelfde heb ik ook, geen spierpijn meer..
    net dag 9 gedaan, gooi der nu nog ff een zumbalesje achteraan met youtube maar.. ;)

5. Ik ben gestopt. Het lukt gewoon niet om het in mijn schema te stoppen. Nu ben ik begonnen met hardlopen. Ik breng mijn ventje dan naar mijn ouders en ren daar dan direct weg :p

Als ik dan klaar ben ga ik thuis ff douchen en daarna de kleine man weer ophalen, en dan direct even door naar de supermarkt.

Sporten met het idee in mijn achterhoofd dat ik elk moment 'gestoord' kan worden werkt voor mij helaas niet motiverend merkte ik.

6. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Wat jammer zeg dat je bent gestopt! hopen dat het lopen wel werkt voor je.

Ik ben nog steeds bezig, 3 dagen niets gedaan omdat ik erg ziek was maar nu weer volle bak aan de slag, heerlijk!

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Mamagisa goed dat je weer doorgaat..

Blokje hardlopen is ook super goed voor t hele lijf, hoop dat deze manier beter voor je werkt..

Hier net les 9 van level 1 gedaan, in t weekend wel 1 dagje overgeslagen omdat we niet thuis waren. Ik zie uit naar het volgende level :)

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    jammer dat je bent gestopt Bolkje, hier werkte hardlopen juist niet zo voor mij :(

Magamisa goed dat je weer doorgaat. Helemaal opgeknapt?

Kaaat, af en toe een rustdagje is ook niet erg hoor, ik pak zelf ook rond de 5/6 dagen even een dagje rust tussendoor (maar ga dan vaak paardrijden dus ben toch in beweging ;)

vanavond dag en en een zumbalesje erachteraan. Dat is gister wel goed bevallen :D
    zometeen als t droog blijft zoontje lopend met de draagdoek van t kdv ophalen.. ook extra beweging l)

9. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Vanavond voor het eerst lv 1 gedaan. Bevalt me wel zo. In het verleden al een hoop dingen geprobeerd, maar op een of andere manier wil het niet zo lukken. Misschien dat dit wel werkt. De kilo's en de buik mogen er wel af onderhand :)

10. p1982

p1982 Niet meer actief

Gisteren les 4 van leven 1 gedaan. Men wat een spierpijn.
    Vanavond les 5

Geeft een goed gevoel na de les
    Vrijdag weer wegen ben benieuwd

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hangt er nog een beetje vanaf of ik vanavond ga paardrijden of morgen, anders vanaaf starten met level 2 :D heb der alwel weer zin in

12. p1982

p1982 Niet meer actief

Net les 5 gedaan. Viel niet mee
    Voor t eerst 26 achter elkaar

13. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Okee... dag 2 en echt een drama...
    Na de warming up was ik al bijna dood... heel gek... gisteren geen spierpijn helemaal niks en eigenlijk vrij makkelijk de work out af kunnen maken (okee niet alles ging van leie dakje maar leek ergens op) en nu na 12 minuten echt moeten stoppen omdat ik anders om zou vallen :(

Wel even doorgeskipt naar de cooling down... hoop dat ik morgen wat meer kan want dit was wel heel bedroevend :(

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Aloha

Net les 1 level 2 gedaan heerlijk, voelt alsof ik weer echt iets gedaan hebt :) Zo nog even uurtje wandelen..

Tweede dag is meestal zwaarder omdat je dan spierpijn van de eerste dag hebt. Hoop dat je het weer op kan pakken en dat t vandaag beter gaat..

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    gister zou ik beginnen met level 2 maar ben even gaan paardrijden.. Nou ja paardje bleek ziek.. Dus dacht ga vanavond aan de slag, krijg ik telefoontje dat paard onverwachts overleden is :( dus nu ff mijn kop er niet naar staan, maar morgen ga ik hard aan de bak weer.

16. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    O tazzie, wat een rot nieuws! Heel veel sterkte! :(

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Wat erg tazzie wat sneu zeg. Wat had het paardje?

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Tazzie wat akelig... Sterkte.

Ik had woensdag een off. day en om dat te compenseren heb ik gisteren level 1 en level 2 achter elkaar gedaan.
    Heb vandaag even een haat/liefde verhouding met mijn spiertjes :)

19. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Tazzie wat naar!! gecondoleerd :(

Hier ben ik met de eerste twee dagen goed begonnen, maar dag twee was niet zo'n succes en de afgelopen twee dagen echt geen tijd gehad ook maar iets te doen. Wil vandaag voor mijn gevoel dag twee gaan doen. Ben bang dat het anders alsnog te snel door wordt naar 2

Aan de andere kant... iedere minuut die ik nu wel beweeg is er 1 meer dan dat ik normaal deed ;)

20. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    thnx ze weten t niet precies. Vermoeden iets met het hart of bloedpropje.. en dat in combi met een etensprop in zn keel (blijkbaar) is hij waarschijnlijk gestikt.. Ben der nog steeds kapot van en vervolgens haalde ik na een slechte nacht gisterochtend zoontje met koorts uit bed. Kon dus niet naar t kdv en ik moest vrij nemen van mn werk :( Arme kind heeft nu nog steeds ruim 39 gr koorts :( Ben even totaal niet gemotiveerd dus voor shred en baal daarom ook weer van mezelf dat ik nu nog niet weer geshred heb :(

Deel Deze Pagina