30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussion in 'Algemene clubs' started by loetje, Apr 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

Nov 24, 2013
    963
    0
    16
    Poeh, maar ik kan mij volledig indenken dat je op dit moment niet shred... Mijn hoofd zou er ook niet naar staan als ik net me paardje kwijt ben en dan ook nog een doodziek kind zou hebben. Jouw dagen komen wel weer. Neem aan dat je de gezondheid van je kindje belangrijker vind ;)

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    die vind ik absoluut belangrijker ;) Helaas vandaag de hele dag boven de 39 gr koorts gehouden :( Hij ligt nu weer te slapen, hopelijk zakt de koorts morgen wel weer.

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,051
    938
    113
    Female
    Tazzie hoe is het met de kleine? Hoop dat hij is opgeknapt?

Wat is t stil hier houdt iedereen het nog een beetje vol?

Ik zit nu op dag 6 van level 2 en de spierpijn valt mijn alles mee, doe altijd nog extra buik en squads er achter aan.. En zit er aan te denken om een loopband te huren, iemand hier ervaring mee?

4. gien

gien Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    he meiden!

hier vandaag weer de eerste keer gedaan en wil het nu echt proberen vol te houden... al 2 keer (ofzo) eerder begonnen en na vier dagen afgehaakt, ik krijg dan zon pijn in mn knieen! nu hoop ik dat dat minder is want ik probeer ze zo min mogelijk te belasten maar ja met dat gespring ;)

wat me wel alles meeviel is dat toen ik het de allereerste keer deed (afgelopen zomer) ik echt dacht dat ik dood ging zo zwaar was het voor mij, zat na afloop helemaal te shaken en kon ook echt niet alles meedoen. Nu kon ik in ieder geval alles weer meedoen dus mijn conditie is over het algemeen genomen wel iets beter geworden maar ik fiets nu ook elke dag!

nogmaals.. ga het nu gewoon afmaken!!! :D

5. Sarax

Sarax Bekend lid

Jan 19, 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik ga vanv beginnen met de eerste les. Kijken of het wat voor mij is:)

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    Thnx voor je berichtje. Kleine was gister koorstvrij en vanmorgen ook. Vanmiddag uurjte eerder opgehaald van het kdv nadat zij belden. Hij zat zichzelf daar erg in de weg, steeds huilen etc. En vanavond helaas weer koorts.. :( en mijn man en ik zitten sinds zaterdagavond ook met koorts :( Vandaag heb ik wel paar uurtjes gewerkt maar wel op paracetamol.. Was anders geen doen :( Dus nog steeds niet geshred..
    Gister ook nog even naar de kinderboerderij geweest waar ik de pony van reed. Dacht dat hij al opgehaald zou zijn door de rendac. Maar hij lag er nog :( Heb nog wel eventjes afscheid van hem kunnen nemen op mijn eigen manier nu. Maar pff wat was dat zwaar hem zo onder een zeil te zien liggen :( En ik heb het zo vaak meegemaakt dat paarden overleden/ingeslapen werden. Heb zelfs samen met de stalhouder waar ik eerder mijn eigen paarden (nu verkocht) had staan dode paarden uit de wei gesleept naar de weg voor het ophalen door de rendac.. MAar dit was echt mijn maatje.. En nog zo jong :(

7. Sarax

Sarax Bekend lid

Jan 19, 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Even een vraagje.
    Moet je level 1, 30 dagen doen, level 2, 30 dagen enz...
    Of moet je 10 dagen level 1, 10 dagen level 2?
    Wie kan mij helpen?;)

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    10 dagen level 1 dan 10 dagen level 2 en dan 10 dagen level 3 ;)
    neem wel (geeft Jillian michaels zelf ook aan) om de 5/6 dagen een x dag rust.

9. Sarax

Sarax Bekend lid

Jan 19, 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ja ik doe 5 dagen per week, dan doe je precies 2 weken over 1 level dus.
    Is niet helemaal 30 dagen dan maarja ;)
    Dank je!

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    dat geeft toch niet, het gaat erom dat je 30 dagen traint ;) hier ligt het helaas nog even stil. Nadat paardje overleden en zoontje ziek was zelf ook koorts gehad etc. Wilde t t weekend weer oppakken krijg ik een voorhoofdsholteontsteking erbij :(
    Kan me op t moment ook niet ziekmelden op mijn werk, (schoonmaak) dus met paracetamol maar aan t werk. Zo nog 2,5 poetsen. vanaaf maar vroeg naar bed..
    En ik baaaaaaaaal want ik wil graag door, maar de jumping jacks etc is even niet bevordelijk voor mijn hoofdpijn :(

11. Sarax

Sarax Bekend lid

Jan 19, 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Balen tazzie! Logisch dat het dan even stil ligt!
    Jullie volgen elkaar wel op met ziek zijn dan.
    Heftig wel, werken met voorhoofdsholte ontsteking, respect!
    Sterkte meid en hopen dat je snel weer opknapt.
    Was je al lang bezig met shred?
    Zie je zelf al resultaat?

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    had net level 1 gehad, zou starten met level 2..
    En tja door omstandigheden kan ik me helaas ff niet ziek melden.. dus ik moet wel door :( gelukkig vandaag een mamadagje (altijd op woensdag ;) ) en vanmorgen even lekker met zoontje en vriendin en haar dochtertje naar een soort ballorig geweest. zelf mee moeten klauteren was peuteruurtje dus mochten zo ook aan de "grote" kant komen haha.. wmn beweging wel gehad, minder bevordelijk voor mn hoofd. weer hoofdpijn nu. Zoontje ligt nu uitgeteld in bed dus ik ga ook ff uurtje plat. En zodra dit over is weer vol gas ertegen aan :D voor nu vooral maar even veel water drinken en op mn eten letten ;)

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,051
    938
    113
    Female
    Wat naar Tazzie en dan even aan jezelf denken nu ja.

Ik zit nu op level 3 dag 5, zie al wel echt verschil heb helaas geen foto's voor en na genomen. Ben ook al 3 kilo kwijt ook door op mijn eten te letten.

Hoe is het met de andere!

14. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Hoii!!

Ik ben dinsdag begonnen.. maar zo te lezen helemaal verkeerd!! Ik heb dinsdag level 1 gedaan woensdag level 2 oepsie.. haha vond het al zo pittig.. en spierpijn!! Phoee..

Zal zo de eerste foto plaatsen.. :)

15. Sarax

Sarax Bekend lid

Jan 19, 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Haha, ben benieuwd naar je foto, of plaats je een voor na?
    Het ligt hier een klein beetje stil deze week, hoop volgende week weer vol goede moed te beginnen

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    hey dames hoe gaat het?
    Hier na bijna 2 weekjes weer begonnen.. mn voorhofdsholteontsteking lijkt weg :D
    Eerst maar even een keertje level 1 gedaan, dacht om weer even in te komen na 2 weekjes, maar vond die te makkelijk haha. Dus level 2 er maar achteraan gedaan. Gok wel dat ik morgen nu wel spierpijn heb haha. MAar die shredden we er morgen wel weer uit ;)

17. Sarax

Sarax Bekend lid

Jan 19, 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Goed bezig tazzie!
    Fijn dat je weer opgeknapt bent!

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,051
    938
    113
    Female
    Tazzie lekker hoor, dus nu ga je door op level 2?

Sarax hoe ver ben jij?

Ik gister laatste shred gedaan, ga nu six weeks sixpac doen, kan alleen level 2 daarvan niet vinden op youtube, dus als iemand die tegen komt, wil je een linkje delen hier. Ik ga 2 weken level 1 doen iig. En als ik level 2 dan nog niet ergens heb gevonden hihi ga ik denk ik ripped doen, is ook 30 dagen maar 4 verschillende niveaus, alle niveaus een week.

Reden dan ik six pack ga doen en niet nu gelijk ripped is omdat mijn armen heel snel vormen, dus nu naar het shredden ben ik best breed en gevormde armen heb en dat wil ik niet hihi.. wil buik, billen en benen strakker. En ben door shredden en op eten letten doordeweeks ruim 3 kilo kwijt. Wil er nu nog 6 :)

19. Sarax

Sarax Bekend lid

Jan 19, 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Kaaat ik doe deze week nog 5 dagen level 1, en dan naar level 2.
    Vorige week maar 2x geshred en die week daarvoor ook 5x.
    Doe dus gemiddeld 2 weken over 1 niveau omdat ik niet in het wekend wil shredden.
    Heb het dan al druk genoeg :)
    Goed bezig zeg!!
    Echt knap dat je al zover bent! Heb je ook een voor/na foto of laat je die liever niet zien?
    Je ziet wel snel resultaat vind ik!

20. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    goed bezig meiden.
    net level 2 voor de 2e keer gedaan.. pff wel ff afzien mn spieren branden een beetje.. ook natuurlijk omdat ik level 1 en 2 gsister heb gedaan en daarvoor 2 weken niets..

Share This Page