30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door loetje, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    938
    113
    Vrouw
    Goede indeling Sarax dan maar iets langer, maar het moet wel leuk blijven.
    Ik heb helaas geen before fotos gemaakt, maar zal vanavond wel even een foto maken en plaatsen.

Tazzie lekker bezig en zere spieren is een goed teken :)

Ik ga toch een combi van ripped en sixpack doen, omdat alleen sixpack toch wel erg op buik gericht is merkte ik gister en je dat eigenlijk niet dagelijks moet doen, dus ga om en om doen denk ik.

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    zoo dag 3 ook weer gehad.. Tis dat mn zoontje elk moment wakker kan worden van zn middagslaapje.. Nog wel wat energie over haha..
    twijfel of ik niet gelijk ook ripped ertusendoor ga gooien..

3. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Waar is ripped voor dan precies?
    Welke gebieden?

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Hoi, zijn hier nog nieuwe 30ds deelnemers welkom? Ik ben van plan om morgen te beginnen! In september ben ik bevallen van mijn tweede zoontje en is er nog zo'n 9 kilo blijven plakken.....ik ben al weken aan het spinnen 2 keer in de week en wil nu graag wat strakker worden en extra afvallen. Wat zijn jullie ervaringen? Zien jullie al resultaat?

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    tuurlijk ben je welkom.. Gezellig..

ik zelf merk nog niet veel aan mn gewicht en zie t zelf nog niet ;) maar mijn broekriem kan wel al ruim 1 gaatje strakker na 10 dagen level 1 (en tussendoor even 2 weken stilgelegen vanwege ziekzijn en overlijden verzorgpaard) en 3 x level 2. zometeen op voor dag 4 level 2.

6. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Broekriem een gaatje strakker klinkt al goed! Gaat mij ook voornamelijk om de cm daar moet gewoon echt wat af.
    Goed dat je het na twee weken stoppen het weer hebt opgepakt. Ik ga vanavond beginnen! Straks nog even gewichtjes scoren. Hoorde dat ze bij de action liggen.

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik heb net gehoord dat ik een giftcard heb gewonnen voor 2x personal training bij een trainer iin mijn woonplaats.. dat wordt afzien haha

8. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Wauw wat gaaf!!!!! Pffff dat wordt vast pittig idd. Snel nog wat extra shredden dan kom je fit over haha.

Zo net 1/1 gered. Alles mee kunnen doen, het ene beter dan het andere. OMG mijn benen en armen voelen momenteel als pudding!!! Dat wordt spierpijn morgen.

9. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Zooo ik kom hier ook weer mee praten. Vanaf december 3x in de week Insanity gedaan maar ben weer toe aan iets anders... Vorig jaar maart al eens 30 day Shred gedaan en afgemaakt, fijne resultaten bereikt! Daarna met Ripped in 30 begonnen maar tussendoor vakantie dus toen merkte ik dat het toch niet helemaal goed ging. Nu ben ik weer begonnen met Ripped in 30, dit omdat Shred voor mij nu na Insanity toch iets te basic is.
    Ben ook bezig met wat gezonder eten dus hopelijk krijg ik weer goede resultaten...

10. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik wil hier ook graag mee kletsen.
    Ik ga straks beginnen, gisteren gewichten gekocht en ben al een tijdje bezig met gezonder te eten. Dus geen pakjes en dat soort dingen meer maar echt lekker vers. Hierdoor ben ik al 5 kilo kwijt maar alles mag nog wel wat strakker en nog 5 kilo er af zal niet verkeert zijn. En dan hoop ik voor de vakantie in april me niet meer hoeven te schamen in mijn bikini en wat meer zelf vertrouwen te hebben en mezelf ook weer mooi vind.

Nu was mijn vraag eigenlijk wat meten jullie? Ik wil graag met de start van level 1 wegen en meten en dan na 10 dagen weer hetzelfde meten en wegen en dit dan ook bij level 2 en 3.

11. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Welkom! Goed bezig met eten scheelt al veel! Ik meet zelf altijd mijn taille, buik rond navel, benen (dikste gedeelte) en mijn billen/heupen (dikste gedeelte) Maar ik kan je ook zeker aanraden om foto's te maken!

12. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Oke thnx. Zal de ploegenachtervolging nog even volgen en dan naar zolder om te gaan beginnen. Zal wel zwaar worden (fibromyalgie) maar vind het al goed van mezelf dat ik de stap zet.

13. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Zo mijn eerste lesje gehad. Wel pittig maar te doen. Heb wel wat moeite met het springen want dat voel ik in mijn knieën. Op naar morgen en de volgende 28 dagen ;)

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Auwwwwwww hoelang hebben jullie spierpijn gehad? Kan level 1 goed bijbenen maar die spierpijn!!!!!! Vandaag dag 3!

Jilina: ik meet ook mijn taille heupen en bovenbenen. Heb ook foto's gemaakt.

15. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik heb nu mijn tweede dag gehad maar nog niet echt super veel last van spierpijn. Alleen een beetje zeurderige armen. Maar kan het nog steeds goed volhouden. Het is pittig maar tot nu toe prima te doen.

Heb idd ook foto gemaakt benen, taille en heupen gemeten. Over 10 dagen maar weer eens kijken.

16. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Tss oke ik word ook gek van mezelf, maar ik heb mijn plan de campagne weer veranderd. Omdat we over 3 weken op wintersport gaan en ik anders weer met Jillian Michaels moet stoppen, heb ik besloten een andere workout van Lionsgate BeFit (zelfde als Jillian Michaels) te volgen. Ik wil me graag eerst goed richten op de onderkant :D dus volg ik 30 Day Butt Lift... Leuke en erg korte (10min) workouts die ik dan kan combineren met mijn hardlopen of paardrijden. Als ik deze volbracht heb, ga ik echt de Ripped volledig volgen en dan zonder tussenstops...

17. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wat train je daar precies mee dan? Omdat het korter is wel minder effectief zeker?

18. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Dat is echt gericht op benen en billen, wat ook mijn probleemgebied is. Na Insanity was ik een beetje klaar met opdrukken en dat soort oefeningen. Nu dus idd vrij korte trainingen maar wel heel afwisselend. Elke dag iets anders qua krachttraining of cardio. Maar daarnaast loop ik ook 2 keer per week hard en 2 keer per week paardrijden en dat kan ik daardoor goed combineren. Ach, ik wilde iig niet dat ik door de vakantie weer in het slob raakte met Ripped, zoals vorige zomer, dus doe ik dat gewoon na de vakantie.

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    dat insanity is dat vooral opdrukken endergelijke??

en ik ga een googlen op dat lionsgate :D hier vooral billen, heupen (en buikje dan :( ) kijken of ik eea kan combineren ;)

afgelopen weekend druk geweest met hengstenkeuring en gister relaxdagje met zoontje en man. dus net weer vol aan de bak geweest met jillian ;)

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Zo 4/1 achter de rug. Gaat wel aardig! Morgenavond ga ik spinnen dus dan sla ik over. Woensdag nummer 5.

Mvm: butlift klinkt ook wel goed!! Misschien hierna als mijn buik wat strakker is!

Deel Deze Pagina