30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door loetje, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Haha ja personal,trainer is zeker wel erg cool haha. En deze die ik heb is ook nog eens tof. Maar tis vrij duur dus ik ga er niet mee door. Alleen de bootcamp, maar Dat kan je ook met een soort strippenkaart aan mee doen. En dus geen duur abonnement. En stuk goedkoper dan personal training ;)

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    938
    113
    Vrouw
    Zo heb mijn toch spierpijn van ripped week 2, nu 2x gedaan. Au schouders en billen hihi, het werkt iig!

3. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Hoi meiden, ik ben sinds gisteravond ook gestart.
    Na de bevalling zijn er heel wat kilootjes blijven kleven, nu nog minimaal 6 kg te gaan. Wil weer in mijn broeken passen. ;)
    Ben benieuwd naar de resultaten ;)
    (helemaal lekker ging het nog niet gister, heb een conditie van 0 momenteel ;)

4. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ook ik ben gisteren gestart. Ik voelde het vandaag wel na de training. Ook probeer ik niet meer te snoepen en meer water te drinken....ben benieuwd!

5. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Hoi hoi, ik ben ook gestart! Gisteren de derde keer. Nou t valt niet mee, haha! Maar merkte wel dat ik gisteren al iets minder vaak hoefde te stoppen. Voel spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had. Voel me wel goed als ik klaar ben. Alleen de,dag erna...Pff! Vanavond vierde keer!

6. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Vandaag heb ik dag 5 van level 1 gedaan. Het begin was erg moeilijk vol te houden maar het lijkt elke dag iets makkelijker te gaan.

Hoe is level 2? Ik had een beetje naar de les gekeken en hij lijkt erg pittig. Valt het uiteindelijk wel mee als je er eenmaal mee bezig bent?

Val je echt af met 30 Day Shred of blijf je een beetje op hetzelfde gewicht hangen omdat je zo met het trainen van je spieren bezig bent? Strakker worden en hetzelfde gewicht houden vind ik ook prima hoor ;)

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    je valt er wel wat van af, moet geen wonderen verwachten, maar inderdaad is het eerst voornamelijk spieropbouw en strakker worden. Daarna pas gewichtsverlies (naar mijn idee haha.)
    hier afgelopen week wat last gehad van mn nek dus niet veel gedaan (schaam schaam) gisteravond de 2e x personal training gehad. Mennn pittig.. spierpijn in mn billen en bovenbenen vooral haha. MAar goed wel heerlijk getraind.. Vanaf april ga ik bij hem de bootcamp volgen (pt is zowat niet te betalen pff ;) ) dus zal dat is combinatie doen met de oefeningen van jillian ;) oftewel shred. ripped en alle andere work outs van haar

8. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Bedankt voor je reactie tazzie!
    Ben je zelf ook nog bezig met 30 day shred?
    Als er ooit maar gewichtsverlies komt is het goed ;) Ik ben vanaf januari ook met Sonja Bakker bezig maar merk dat ik net wat meer nodig heb om me wat fitter te voelen.
    Wat lekker dat je een training van een personal trainer gehad hebt. Heb je ook oefeningen meegekregen die je nu zelf thuis kunt doen? Wel effectief als je zoveel spierpijn hebt ;)
    Wat leuk dat je een bootcamp gaat volgen! Hoeveel dagen is het? Is dat hele dagen trainen en daar overnachten?

Vandaag dag 7 van level 1 30 day shred gedaan. Tot nu toe ging het elke dag makkelijker maar vandaag was wel pittig. Voelde me zo ontzettend slap. Gelukkig is het wel gelukt om de les vol te houden.
    Nog 3 dagen level 1 en dan level 2. Ben benieuwd hoe die gaat!

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Ik doe inderdaad nog wel shred. Maar alles ff een tandje lager dan in t begin ;)
    Personal training is erg gaaf, en ja heb wel oefeningen die ik thuis ook lekker kan doen dus dat is wel fijn :) kan ook altijd bellen om advies enzo.
    Nee dit is een andere versie van bootcamp. Ze gaan zo'n beetje elke dag een uur buiten sporten met een groepje. op verschillende locaties. En je kunt je opgeven op de dag/avond dat je kan en dan meetrainen (op strippenkaart of abbonnement) zo kun je zelf bepalen hoe vaak je meedoet en welke locatie. Oa in t bos of hier in het centrum. En dan pakken ze van alles mee wat je tegenkomt zeg maar. Trappen lopen, bankjes om op en af te stappen of springen of opdrukken. weer of geen weer ze gaan praktisch altijd :D Lijkt mij wel heel erg leuk. maar straks als de kleine man even op bed ligt maar even shredden ;) en wat andere oefeningen erbij doen :D

10. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.466
    3.912
    113
    Vrouw
    Ik ben ook enthousiast geworden van jullie verhalen, dus gisteren begonnen. Nou ja, was een beetje half werk. M'n man deed ook mee en omdat ik nog geen gewichten in huis heb had ik 2 bierflesjes vast en m'n man 2 pakken melk :D Nog niet echt een succes.
    Vandaag kijken of ik ergens gewichten kan halen. Hebben jullie tips?
    En dan vanavond echt aan de bak!

11. Andela

Andela Actief lid

21 mrt 2014
    379
    0
    16
    Door al jullie enthousiasme gisteren begonnen! Was wel lastig met een baby die zodra ik op de grond lag begon te huilen dus ik heb wat extra loopoefeningen gehad haha :p .

Vanochtend wakker geworden met spierpijn, en vandaag weer knallen!

12. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Ik ben afgelopen donderdag weer begonnen bij level 1. ik moet vandaag dus dag 6 gaan doen van level 1. Ik kom steeds beter mee en ik heb al het idee dat mijn buik minder is. Ik ben in ieder geval ook al wat afgevallen.
    Ik vind dit heerlijk je kunt gewoon lekker thuis je ding doen terwijl de kleine op bed ligt.

Voor iedereen die ook aan het shreden is. Succes

13. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    tazzie: wat lekker dat je allemaal oefeningen mee hebt gekregen enook kan bellen om advies! Daar kun je in ieder geval een tijdje mee vooruit!
    De bootcamp klinkt erg leuk! Ga je ook als het regent?
    Waar ik woon heb je ook klassen voor moeders met kinderwagens en de vrouw die deze lessen geeft verwacht dan ook dat je in regen en zonneschijn komt. Mij niet gezien buiten in de regen ;)

Feye: wat goed dat je gisteren ook begonnen bent met 30 day shred! Moet vast een grappig gezicht zijn geweest met de bierflesjes en pakken melk :D Ik was ook begonnen met 2 flessen aanmaaklimonade maar heb toch maar gewichtjes gekocht.
    Ik heb zelf m'n gewichtjes in het buitenland gekocht dus weet niet precies waar je het kunt kopen. Het even gegoocheld en kwam Perry sport en Kijkshop tegen die het online verkopen. Deze winkels hebben ook overal gewone winkels dus misschien kun je daar iets vinden?
    Succes vanavond!

Andele: jij ook al zo goed bezig! Is het niet mogelijk voor je om te sporten als je baby slaapt? Dat is wat ik doe tenminste. Ze slaapt elke keer maar een half uur en zodra ik klaar ben met sporten wordt ze elke keer wakker.
    Succes vandaag! De spierpijn gaat na een paar dagen weg maar het is wel even pijnlijk.

Melissavd: Hoe ging dag 6 vandaag? Wat fijn dat je al verschil merkt en wat afgevallen bent! Geeft zoveel motivatie om door te gaan!
    Heb je 30 day shred al een keer eerder gedaan?

Vandaag heb ik even een pauzedag ingelast. Had zo ontzettend veel in huis te doen en was zo druk met m'n kleine meisje dat ik er niet eens aan toekwam om te gaan zitten. Had ook gelezen dat het goed is om af en toe een dag rust te houden.
    Morgen ga ik weer vol goede moed verder met dag 8 van level 1. Level 2 komt in zicht :)

Succes allemaal!

14. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.466
    3.912
    113
    Vrouw
    Dag 2 van level 1 zit erop. Ietsjes zwaarder dan gister ivm de spierpijn van gister. De bierflesjes zijn inmiddels ingeruild voor gewichtjes. Heb ze bij de Action gehaald. Is alleen jammer dat ze daar alleen 0,5 kg hebben, dat mag wel wat zwaarder natuurlijk. Van het weekend maar eens in de stad kijken.

Melissa: fijn om te lezen dat je al verschil merkt, dat werkt echt motiverend!
    Liedx: bijna level 2, ben benieuwd hoe die level is. Wel leuk dat je dan weer andere oefeningen krijgt (denk ik).

15. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Feye ik gebruik zelf 1kg gewichten. Moet ook echt niet meer dan 1kg zijn. Heb 1,5 geprobeerd maar vond dat toch echt te zwaar.

Online heb ik al gekeken naar level 2 maar op een website waar het filmpje erg onduidelijk is. Weet iemand misschien of je ergens gratis de filmpjes van level 2 kunt vinden?
    Ik vind het niet erg om te betalen maar ben een beetje bang om op dat soort websites m'n bankgegevens in te vullen.

16. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    YouTube staat alles op. En ik gebruik wel de 0.5 kilo gewichten omdat ik officieel niet met gewichten mag trainen. Heb de laatste dag gehad van level 3 ga nu ripped doen.

17. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Hier ging dag weer prima!

18. Andela

Andela Actief lid

21 mrt 2014
    379
    0
    16
    @Liedx ja daar heb je helemaal gelijk in! Heb dag 2 vandaag maar gedaan toen de kleine man op bed lag vanavond.

Ik heb zo'n last van m'n benen haha traplopen is echt een hel nu. Maar sommige oefeningen gingen me wel beter af!

Merken dames die nu wat langer bezig zijn ook echt verschil?
    Grappig van de bierflesjes en melkpakken haha, ik doe het zonder gewichtjes anders heb ik echt spaghettiarmpjes. :p

19. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik merk dat ik fitter ben maar echt strak nog niet geen idee waar dat aan ligt en heb mijn 30 dagen er op zitten dus ga zeker verder. Ik zal strak worden ;)

Ben wel 2 kilo kwijt en 9 cm van de heupen en 6 van de buik en 3 van de bovenbenen dus je zou eigenlijk toch wel wat moeten zien. Verneem het wel hoor aan mijn kleding zit wat ruimer. En mijn vader zei laatst dat hij het wel zag want ik was mijn ribbeltje kwijt.

20. Andela

Andela Actief lid

21 mrt 2014
    379
    0
    16
    Fijn om de positieve verhalen te horen! Doe je het nu een keer in de week of nog steeds elke dag een willekeurig level?

Deel Deze Pagina