julina staat level 2 van 30ds ook gratis op YouTube? Kon het namelijk niet vinden. 0.5kg gewichten is al behoorlijk pittig. Wat goed dat je 30ds helemaal afgerond hebt! Ben benieuwd naar je ervaringen met ripped. Dat is zeker een goed resultaat gekeken naar hoeveel cm eraf is! Leuk om van anderen te horen dat ze zien dat je goede resultaten hebt. Mellisavd fijn dat de sportdag weer goed ging. Op welke dag zit je nu? Andela wat goed dat je sport als je kleine man op bed ligt. Lijkt me ook pijnlijk traplopen met spierpijn, gelukkig wonen wij in een bungalow De oefeningen gaan elke dag wat beter en makkelijker. Ja ik merk zeker al verschil (dag 8 level 1). M'n buik was echt een beetje een grote flap na de bevalling en het is al zoveel minder. Kan m'n buik zelfs al weer inhouden en dan is het bijna strak. Het is de bedoeling dat je level 1 10 dagen achter elkaar doet, dan level 2 10 dagen achter elkaar en dan level 3 10 dagen achter elkaar zodat je 30 dagen gesport hebt. Vandaag heb ik dag 8 van level 1 gedaan. Was toch wel pittig na een dag niks gedaan te hebben. Kreeg zelfs steek in m'n zij. Hopelijk gaat het morgen weer wat beter.
@liedx Wauw al bij dag 8! Die flap na de bevalling ja haha. Ik ben nog aan het twijfelen of ik echt 30 dagen elke dag een training wil doen. Want het lijkt me niet gezond voor je lichaam als het geen enkel herstelmoment heeft. Wat ga jij doen als de 30 dagen om zijn? Ook een ander programma? @jilina Ik heb even op youtoube gekeken naar ripped, maar die filpmjes doen het niet bij mij.. Alleen via een Duitse site
julina de enige YouTube video van level 2 die ik kan vinden kost £1.49 (1,80). Deze video heet 'Jillian Michaels 30 Day Shred Workout: Level 2 (30 Day Rental)'. Ik woon in Engeland en denk dat de rechten voor deze video hier anders zijn. Andele je hoeft de oefeningen niet persé elke dag te doen hoor. Het is voor je lichaam ook goed om af en toe een dag rust te houden. Ik probeer nu een beetje 3 dagen sporten, 1 dag vrij aan te houden. Ik ga eerst kijken hoe deze 30 dagen gaan en dan verder kijken. Misschien gewoon elke dag een ander programma van Jullian volgen. Yoga ziet er ook leuk uit. Ook ik kan de video's van 'ripped in 30' wel vinden. Woon je in NL of daarbuiten?
https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=u_EyU56RC8bJygPeuYGwBg&url=http://m.youtube.com/watch%3Fv%3Dyi5mdHCN81c&cd=1&ved=0CDUQtwIwAA&usg=AFQjCNHan8CcG5fImdVPwiSEJvPt0kqQ-A&sig2=V2O1BYlhyZUBE7Ra6tViWQ Geen idee of het werkt maar dit is een link
Bedankt voor de link. Ik had inderdaad gelijk wat betreft rechten in andere landen. Ik krijg namelijk het volgende bericht: This video is not available in your country. Sorry about that. Dan toch maar ervoor betalen
Jilina, ik ben benieuwd hoe de ripped versie is! Balen Liedx dat je de video's niet zo kunt bekijken. Net weer level 1 erop zitten. Ik ben eigenlijk nog het slechts in de cooling down, zij pakken met gemak hun tenen vast en ik ben blij als ik voorbij mijn knie kom met m'n handen De sit ups gaan ook nog niet echt lekker, ik trek teveel vanuit mijn nek naar mijn idee en dat heeft natuurlijk weinig zin. Succes ladies!
vandaag voor de 8ste keer level 1 gedaan. Het ging vandaag iets minder maar ik ben dan ook eerst 20 minuten gaan hardlopen en daarna gaan shreden en daarna pas mijn ontbijt. Dat is niet de perfecte combi kwam ik achter hahaha. voor de rest gaan het goed. De spierpijn in mijn lichaam is weg alleen nog in mijn bovenbenen iets. Ik merkte tijdens het hardlopen wel dat het veel makkelijker ging qua conditie. Hoe gaat het met jullie allemaal?
Wow Melissa, fanatiek bezig!! Ik heb er ook weer een level 1 opzitten. Iets te snel na het eten gedaan, want kreeg wat last van zijsteek tijdens de cardio. Verder gelukkig geen spierpijn, maar voel tijdens de oefeningen wel dat ik er een paar dagen op heb zitten.
vanochtend ook weer level 1 gedaan voor de 9de dag. Ben wel blij dat ik morgen nog 1 keer moet en dan naar een ander level over kan gaan. Het wordt een beetje saai vind ik hihi
Gister eerste dag van ripped gehad maar zo he die is pittig heb nu op plaatsen spierpijn dat had ik met shred niet. Maar vind het wel heel leuk om te doen. Dus we gaan er voor. Strak in de bikini zullen we wezen
ja ripped is best pittig he Ik ben op advies van de personal trainer aan t touwtjes springen haha.. LAchen joh, gewoon een minuutje of 10/15 springen afwisselen met eventjes op de plaats marcheren en weer springen, daarbij ook afwisselen met 2 benen op op 1 been etc.. 10-Minute Jump Rope Cardio Workout Video | SparkPeople gebruik daar deze video voor, alleen elke volgende dag iets minder marcheren en dan iets langer doorspringen. ook daarnaast nog wat oefeningen die ik vorige week bij de trainer gehad heb en dan ene dag wel shred/ripped andere dag alleen dat.
Meiden die ook ripped doen of hebben gedaan, hadden jullie ook zo'n last van je borst? Zou ik toch iets verkeerd doen of zal het toch wat anders zijn? Het is ook maar aan 1 borst.
Oef dus ripped is pittig? Touwtje springen is idd leuk, simpele beweging maar wel effectief (en zwaar na een tijdje). Gisteren heb ik weer een level 1 gedaan, vandaag naar de sportschool geweest dus denk dat ik vanavond oversla en morgen weer ga shredden.
Feye moest wel even lachen dat je de cooling down het lastigs vindt ben altijd zo blij als ik daarmee kan beginnen. Maar snap wat je bedoeld, de cooling down is echt best laastig. Bij mij werkt het met de sit ups om me echt op m'n buik te gaan focussen en ik raak m'n nek/hoofd ook echt niet aan omdat ik weet dat ik dan toch ga trekken. Hoop dat het snel wat makkelijker gaat. Melissavd wat goed dag 8 en 9 gedaan! Zal ook wel heel pittig zijn nadat je al hardgelopen hebt! Fijn om te merken dat je conditie vooruit gaat! Snap wat je bedoeld met dat het saai wordt, hier ook zo. jilina is ripped veel moeilijker dan 30ds? Spierpijn is echt een goed teken. Wow ben je trouwens echt sinds november al 15,4kg afgevallen? Respect! tazzie wat leuk de 'touwtjes springen workout'! Heb je het vaker al uitgeprobeerd? Struikel je niet over het touw als je moe wordt? Vandaag heb ik dan eindelijk dag 10 van level 1 afgerond Dat stond gisteren al in de planning maar had zo'n mega hoofdpijn dat ik een dagje niks gedaan had. Heb zo'n zin om met level 2 te beginnen! Echt gek, ik heb nooit iets aan sporten gedaan en nu kijk ik ernaar uit om 's ochtends even te gaan sporten. Heerlijk!
Ik ben met week 1 bezig en die is niet moeilijk alleen pittig. Hij wordt wel steeds zwaarder denk ik. Maar flink spierpijn in ieder geval. En nee ik ben niet 15 kilo kwijt mijn dochter was die dag zo lang en zwaar, hihihi. Zelf ben ik vanaf november 5 kilo kwijt en sinds ik dit er bij doe 2 kilo.