Ik heb vandaag voor het eerst level 2 gedaan poeh die is wel wat zwaarder zeg. Maar ik ben blij dat ik nu een nieuw filmpje 10 dagen kan doen! Hoe gaat het verder bij jullie?
jilina hoe werkt insanity? Doe je die oefeningen ook elke dag? En elke week iets anders of ook een bepaald aantal dagen? Haha vond het al helemaal geweldig dat je 15 kg afgevallen was 7 kilo afvallen sinds november is ook super goed! Ben je al lang bezig? Hoeveel wil je nog afvallen? Melissa wat leuk, ik heb vandaag ook level 2 voor het eerst gedaan dus we lopen gelijk op. Level 2 was inderdaad heel wat zwaarder dan level 1. Idd fijn om na 10 dagen eindelijk eens iets anders te kunnen doen. Probeer je het elke dag te doen of een paar dagen per week? Dag 1 van level 2 was echt wel zwaar. Dacht soms echt even dat ik niet meer kon. Maar de eerste dag zit er weer lekker op, morgen hopelijk dag 2 Weet iemand of je schoenen aan moet doen tijdens het sporten? Is dat beter?
Sinds een jaar na de bevalling ongeveer ben ik gaan afvallen door een dieet te volgen. Ik ben toen dik 35 kilo in een half jaar afgevallen. Al snel kwamen er weer wat kilo's aan en die wil ik eigenlijk weer kwijt. Wil graag tussen de 10 en 5 kwijt. 5 ben ik al blij mee maar het liefst nog 10. Dus ongeveer een jaar niets gedaan en sinds november weer fanatiek bezig. Het gaat me alleen nog niet hard genoeg. Wil eigenlijk over minder dan 3 weken mijn buikje kwijt. Doe het nu dus niet met een dieet maar gewoon ander levensstijl. Ripped is 5 of 6 dagen. Ik zelf doe 5 achter elkaar denk dat 6 me te veel wordt omdat ik echt best veel last heb van spierpijn, nog meer dan met shred. Het zijn 4 weken achter elkaar van een week dus de oefeningen 5 of 6 keer in 1 week je hebt dan 2 of 1 dag rust. Je kan het ook zelf een beetje verdelen dus bijvoorbeeld 2 dagen ripped 1 rust dag 3 dagen ripped en weer een rust dag.
Pff net dag 2 van level 2 gedaan. Poef die viel zwaar net wat Leidx zegt had ik soms even het idee dat ik niet meer kon. Maar met een paar dagen zou dat wel beter gaan denk ik zo. Ik doe elke dag de oefeningen en ik wil hierna ripper gaan doen.
Wow jilina, 35kg in een half jaar afvallen is wel heel erg veel! Was je veel aangekomen tijdens je zwangerschap en erna? Goede keuze om je levensttijl aan te passen ipv crashdieten te gaan doen! Ripped klinkt ook erg interessant! Is ripped ook van Jillian? Wel fijn dat je de rustdagen ertussen hebt zitten. Melissa level 2 is wel heer erg zwaar hè vergeleken met level 1! Ik heb vanochtend ook de 2e dag van level 2 gedaan en het was zooooo vermoeiend! Heb nog nooit zo gezweet als met deze les. Ging het voor je gevoel al beter dan gisteren? Wat is ripper?
Ik zit er trouwens even helemaal doorheen omdat het vandaag zo moeilijk ging. Zit er zelfs over te denken om iets te zoeken wat net iets minder zwaar is. Heb dus even een hele harde schop onder m'n kont nodig want MOET de 30 dagen afmaken!
Hoi dames, Ik ga ook meedoen! Heb het anderhalve week geleden ook al geprobeerd, maar toen gestopt na 5 dagen. Dat is ook een beetje mijn 'probleem': als ik het door omstandigheden 1 of 2 dagen niet kan doen, dan stop ik direct helemaal . Terwijl ik natuurlijk beter na die 1 of 2 dagen gewoon de draad weer op kan pakken, dan is er niets aan de hand, maar goed.. lastig lastig! Ik heb vanmorgen de eerste dag level 1 gedaan. Vond het wel pittiger dan de vorige keer dat ik ermee begon, maar het is gelukt! Ik zou graag een kilo of 19 willen afvallen. 10 kilo daarvan heb ik overgehouden aan mijn zwangerschap. De rest zat er daarvoor al aan Succes allemaal!
Ik heb me de laatste drie weken niet meer gewogen tijdens de zwangerschap maar ik was toen al 32 kilo aangekomen. De eerste kilo's waren snel weg maar bleef heel lang hangen op een bepaald gewicht wat ik gewoon niet wou. Voelde me lelijk en had geen zelfvertrouwen meer, daarom gestart met een dieet. Ik ben toen dus heel veel afgevallen en zelfs nog meer als dat ik voor de zwangerschap was. Maar nu vond ik mezelf eigenlijk wat te dun. Ingevallen gezicht en de botten staken heel erg uit. Dus wou 3 kilo er weer bij hebben maar helaas zijn dit er 10 en een beetje geworden. Maar ga nu weer goed mijn best doen om mijn streef gewicht te bereiken en aangezien ik al over de 30 ben gaat het wat moeizamer zeggen ze en wil het misschien niet lukken. Dus ben met alle beetjes al blij. En volhouden dames jullie kunnen het als ik het kan dan kunnen jullie het ook. Succes.
Komop Liedx doorgaan! Hoe zwaarder het is, hoe meer effect het zal hebben denk ik altijd. En het gaat vast elke dag een beetje makkelijker (totdat je weer naar level 3 mag ). Succes Lynn, ik herken je probleem. Zolang in het ritme zit van elke dag doen, gaat het goed maar zodra ik een keer oversla moet ik echt weer motivatie vinden. Hier ook 2 dagen niet gedaan. Zoontje (5 maand) was de afgelopen avonden nogal van slag, dus was blij dat ik op de bank kon ploffen na de huilbuien. Vanavond er weer tegenaan! Succes dames!
Ik bedoel natuurlijk ripped. Autocorrectie van de iPad maakt er ripper van. Haha Vandaag dag 3 van level 2 gedaan. Ging al veel beter. Ik heb alles mee gedaan, maar bij de 3de ronde met gewichten moest ik toch af en toe nog even spijbelen. Hihi maar al met al ging het al veel beter. Kom op hoor iedereen. Jullie kunnen het allemaal. Merken jullie al verschil bij je lichaam?
Welkom Lynn! Succes! Hoop dat het je deze keer lukt! Lastig hè met een kleintje in huis! jilina dan was je wel veel angekomen tijdens de zwangerschap! Ik ongeveer 25kg wat ik al veel vond. Zo lastig om weer kwijt te raken. Hoe was je de vorige keer afgevallen? Hoop dat je je doel snel bereikt! Feye wat lastig als je zo uitgeput bent na die huilbuien. Heel herkenbaar maar gelukkig wordt het hier nu wat minder. Heeft je zoontje er veel last van of komt het in vlagen? Haha ja net als het makkelijk begint te worden ga je weer naar het volgende level. Melissa aha ja Ripped snap ik beter dan Ripper. Je hebt toch niet langer dan 5 seconden gespijbeld? Heeft het filmpje dat jij kijkt eigenlijk ondertiteling of is het gewoon allemaal in het Engels? Bij mij ging dag 3 van level 2 vandaag ook al een stuk beter. Toch blijft het pittig! Ik merk al wel verschil bij m'n lichaam maar het gaat me niet snel genoeg, jij? Vandaag dus toch level 2 dag 3 gedaan. Het ging beter dan verwacht. Ik ben alleen bang dat ik binnenkort misschien toch moet stoppen. Ik krijg elke dag meer pijn in m'n voeten/enkels dus moet echt uit gaan kijken. Een blessure kan ik echt niet hebben met m'n kleine meisje in huis. Ook m'n polsen beginnen een beetje pijn te doen. Herkennen jullie dit?
Het filmpje wat ik volg heeft geen ondertitels. Die van jou wel dan? Zou af en toe wel makkelijk zijn. Nee het was niet langer dan 5 sec. Ik zou niet durven anders wordt Jillian boos. Haha ik merk wel dat mijn spieren sterker en dikker/ strakker worden maar ik merk er verder nog weinig van. Mijn gewicht schommelde ook wel een beetje mss dat dat er ook mee te maken heeft.
Vandaag dag 5 van level 2 gedaan. Ik vind hem nog steeds erg zwaar maar het wordt elke dag een beetje makkelijker. Ik ben op de helft dus het gaat helemaal goed komen.
En hier weer level 1 gedaan. Heb deze nu 6x gedaan, maar niet allemaal achter elkaar. Gaat me wel steeds gemakkelijker af, dus ben benieuwd naar level 2 straks. Fijn dat het steeds beter gaat Melissa! Is de opbouw van level 2 hetzelfde als level 1 (cardio, stretch, etc.)? Hoe is het met de anderen?
Melissa wat lekker dat je op de helft zit! Ik hobbel nu een dag achter je aan. Sla je nooit een dag over? Feye level 1 schiet al op. Begin je de oefeningen al zat te worden? De opbouw van level 2 is hetzelfde idee als level 1. Hier heb ik vandaag dag 4 van level 2 gedaan. Gisterochtend lukkte het me niet om te sporten maar heb toch een ander sportprogramma gedaan van 2x 10 minuten. Wist niet hoe laat m'n kleine meisje wakker zou worden en had voor de zekerheid 2 korte sportprogramma's gedaan. Morgen hopelijk dag 5 van level 2.
Ja ik doe het elke dag. Maar zoals vandaag gaat het waarschijnlijk niet lukken en dan doe ik hem morgen 2 keer. Sochtends en savonds. Je schiet al lekker op met level 1. Vind je het nog leuk? Je bent dus wel lekker aan het sporten geweest. Geen probleem kijkt me.
Hoihoi Ik werd op dit topic gewezen, dus hier ben ik! Ben gisteren begonnen en wauw, wat zwaar haha! Maar ik wil echt doorzetten!
Melissa wat goed dat je het soms 2x per dag doet! Wat moet dat pittig zijn! Gaat dat goed? Zara welkom! Leuk dat je hier mee komt kletsen! De eerste paar keer zijn echt enorm zwaar maar als je rond dag 4 a 5 bent gaat het je steeds makkelijker af. Was je hiervoor al met sporten bezig of is je conditie niet super? Ik deed eerst zo goed als niks aan sporten dus het was zwaar in het begin maar het gaat nu eigenlijk wel fijn. Kijk 's ochtends zelfs uit naar het sporten. Je kunt het! Vandaag heb ik dag 6 van level 2 gedaan. Het ging al een stuk beter dan hiervoor. Nog 4 dagen te gaan en dan op naar level 3 Hoe gaat het met iedereen?
Absoluut geen conditie!! Net dag 2 van level 1 gedaan en ben brak!! Vooral die beenoefeningen zijn zwaar, zeker als je spierpijn hebt. Het werd soms bijna zwart voor mn ogen. Melissa, 2 keer op een dag?? Respect!
Ripped is echt pittig. Ben nu bij week 2 dag 3. Nog meer spierpijn als bij shred en ook op plaatsen waar ik met shred geen last van had. Maar het gaat lekker. Nog even doorzetten maar red het net niet om deze af te maken want ga dan op vakantie. Ben wel van plan om elke dag op vakantie wat buikspieroefeningen te doen eigenlijk. Iemand verder nog tips voor op vakantie? Weet niet of ze ook wifi hebben in de hotels.