Ik die het normaal geen 2 x per dag hoor. Alleen vandaag omdat ik het gisteren niet gedaan heb. Normaal gewoon 1 keer per dag, maar ik sport (hardlopen en hockey) wel 5 keer in de week. 2x hockey en 3 x hardlopen.
Iedereen is lekker bezig volgens mij! Ik moet nog 1x level 1 en mag dan naar 2. Ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn. Vind level 1 nog wel fijn, omdat ik precies weet wanneer wat komt en wat voor mij de zware momenten zijn. Maar level 2 gaat vast ook leuk (lees: zwaar) zijn. Ik merk nog weinig effect op mijn lichaam, maarrrr mijn riem kon vandaag een gaatje strakker dicht. Ik houd mezelf voor dat het door het sporten komt, goede motivatie om door te gaan!
Ook ik ben vandaag begonnen met level 1 les 1. Was behoorlijk pittig, maar heb het lesje afgemaakt. Kan morgen denk ik niet meer lopen. Word het echt makkelijker? Ik vraag me nu serieus af of mijn lijf dit 30 dagen achter elkaar trekt.
Zara 30ds gaat elke dag wat beter. De eerste paar dagen had ik ook spierpijn maar na dag 3 of 4 is de spierpijn gelukkig weg. Tot dan is het helaas even op je tanden bijten. Hoop dat het morgen wat beter gaat! Goed dat je doorzet! jilina ripped klinkt erg interessant! Ben je van plan om na de vakantie weer door te gaan of weer van voor af aan te beginnen? Misschien een stom idee maar kun je niet het geluid van 30ds of ripped video opnemen en afspelen? Na het 10 dagen gedaan te hebben heb je misschien de video zelf niet nodig maar begrijp je wat bedoeld wordt als je alleen Jilian hoort praten? Wij gaan van donderdag t/m zondag op vakantie naar Nederland en ik denk eraan om dat te doen. Jammer genoeg is het donderdag tijd voor level 3 maar dan doe ik level 2 misschien wat langer. De meeste hotels hebben tegenwoordig ook wel wifi. Anders misschien een idee om Jilian's dvd's te kopen en misschien je laptop mee te nemen zodat je het via je laptop kunt doen? Melissa wat ben jij sportief! Ben je altijd al zoveel met sporten bezig geweest? Lekker om zo actief bezig te zijn! Feye lekker dat je level 1 al bijna afgerond hebt! Level 2 is veel zwaarder maar het was wel even fijn om wat anders te kunnen doen. Een gaatje strakker bij je riem is een hele duidelijke aanwijzign dat het sporten wel resultaat heeft miiclaire welkom! Wat goed dat je de les afgemaakt hebt! Dat lukt de meesten (inclusief mijzelf) de eerste keer niet. En ja het wordt echt makkelijker. Je conditie wordt beter en je lichaam raakt redelijk snel gewend aan de oefeningen. Je hoeft het programma niet persé 30 dagen achter elkaar te doen. Ik neem af en toe tussendoor een dag pauze. Bijvoorbeeld 5 dagen sporten, 1 dag vrij en weer 5 dagen sporten. Je kunt het!
Ik denk dat ik dan weer van vooraf aan begin want wij gaan bijna 3 weken weg. Ik merk met ripped meer resultaat dan met shred dus denk dat ik dit maar door blijf doen. Ik hoop dat ik idd wifi heb in de hotels, laptop wil ik niet mee nemen en dvd vind ik zonde om te kopen omdat ze wel te krijgen zijn op YouTube. De tablet gaat wel mee maar gewichten wil ik ook niet mee nemen i.v.m. extra gewicht. Ik zal eens kijken of er nog ergens een app is of dat ik iets kan downloaden. Waar ik mee uit de voeten kan tijdens de vakantie.
Ik ben altijd wel met sporten bezig geweest maar dat was eigenlijk alleen voor de fun. Ik heb een aantal jaren geleden blessures gehad en toen ben ik aardig wat aangekomen. Na onze bruiloft was ik zo klaar met mijn lichaam dat ik toen 15 kilo ben afgevallen. Daarna ben ik zwanger geraakt en nu wil ik toch weer terug naar de 65 kilo (wat ik woog voor de zwangerschap) dus nu ben ik om 2 reden zoveel aan het sporten, omdat ik het leuk vind en omdat ik mijn lichaam terug wil. @Jilina. Is ripped dan ook veel zwaarder dan shred? Ik zou ook niet mijn laptop meenemen op vakantie. @miiclaire welkom. Hoe is dag 2 gegaan? @liedx Hoe gaat het nu bij jou? vind je level 2 te doen. Ik vind hem nu wel weer te doen maar alleen de laatste strength vind ik erg zwaar. de cardio en de abs zijn allemaal wel goed vol te houden.
Ripped is wel pittiger vind ik veel meer planking dingen er tussen. Heb het idee dat je meer spieren gebruikt. Ik heb denk ik zo'n 10 jaar niet meer gesport de laatste keer was fitness maar vond hier niet zo heel veel aan. Constant wachten en ik mag niet met gewichten werken dus zette geen zoden aan de dijk zeg maar. Ik vind ripped en shred wel leuk om te doen maar het gaat me niet snel genoeg eigenlijk.
Oke. ik ga hierna ook ripped doen en ben zeer benieuwd. ik kan me voorstellen dat het je niet snel genoeg kan gaan. Dat vind ik zelf ook.
Zo vandaag dag 2 er ook op zitten.. Was nog niet makkelijker. Confronterend hoor die slechte conditie.
@Jilina: zit er geen fitnessruimte in het hotel? Wifi zullen ze vast wel hebben, moet je alleen nog wat vinden om als gewichten te gebruiken. Flessen wijn? @Melissa: ik ben altijd wel jaloers als mensen zeggen dat ze sporten gewoon leuk vinden. Ik heb er ook geen hekel aan, maar ik moet me er wel altijd even toe zetten. Nu met shred vind ik het wel fijn dat je deur niet uit hoeft en maar 30 minuten is, dan is de drempel om wat te gaan doen toch wat lager. @Milclaire: ik vond dag 2 ook zwaarder, omdat ik toen echt mijn spieren voelde van dag 1. Na een paar dagen gaat het echt beter! Ik heb vandaag de laatste les van level 1 erop zitten. Morgen level 2! Ik heb alvast stukjes van die level bekeken: oef!! Ziet er pittig uit, maar wel leuke hele andere oefeningen. Ben benieuwd!
jilina de meeste hotels hebben wel wifi, op sommige plekken moet je er alleen wel voor betalen. Denk dat er online wel iets te vinden moet zijn wat je kunt downloaden. Ga je naar een leuke bestemming? Snap wat je bedoeld met dat het niet snel genoeg gaat. Merk je toch al wel een duidelijk verschil? Melissa wow 15kg afvallen is echt veel! Hoeveel kg moet je nog afvallen om weer 65kg te wegen? Gaat het afvallen goed of lukt het niet erg omdat je nu veel spieren opbouwt? Ik vind level 2 nog steeds erg pittig ondanks dat ik vandaag dag 7 gedaan heb. De laatste strenght is zeker erg pittig! Ik kan alleen de skating-jumps niet doen. Dan doe ik met Anita mee miiclaire wat goed dat je de 2e dag vandaag gedaan hebt! Had je erg last van de spierpijn? Feye succes met level 2 morgen! Ben benieuwd wat je ervan vindt! Morgen alweer dag 8 van level 2. Vandaag heb ik nieuwe sportkleding gekocht die wat lekkerder zitten. Nooit gedacht dat ik zo door zou zetten want meestal geef ik heel snel op als iets moeilijk is. Succes allemaal morgen!
Liedx, wat goed dat je al zo ver bent gekomen. Nieuwe sportkleding maakt het nog leuker. Ik haal er veel Motivatie uit om te lezen dat jullie stug doorgaan ondanks dat het behoorlijk pittig is! Ik had vandaag heel veel spierpijn, en nu nog meer haha. Maar misschien ga ik er vanzelf wel doorheen, of nouja.. Dat hoop ik maar. Ik ven benieuwd of ik nog blijf afvallen straks of niet meer. Beide zou wel helemaal top zijn!
Ondanks dat ik hetzelfde eet schommelt mijn gewicht tussen de 70 en 72 kilo. Dit vind erg frustrerend maar mss komt het idd wel door de spieropbouw. Ik heb ook mijn maten om gemeten voor ik begon en gisteren weer. En daar zit wel verschil in. Niet veel (overal 1 cm) maar toch verschil is er.
Ik ga zeker na een leuke bestemming we gaan rond trekken door florida. Die van de wijn flessen zal ik onthouden, moeten ze vol zijn Ik merk wel resultaat hoor niet zo snel in kilo's maar wel in cm. Ik ben bij mijn heupen nu 10 kwijt bij de buik 8 en bij mijn bovenbenen 3, maar wil ook zo graag wat kilo's kwijt. En heb nu dus 30 dagen shred gedaan en ben met de tweede week van ripped bezig.
Wij komen in mei weer thuis. Hebben jullie via een reisbureau geboekt of gaan jullie op de bonnefooi? Jullie gaan ook met kinderen? Jullie ook alvast heel veel plezier.
miiclaire ik geloof dat de meesten niet echt afvallen van 30ds omdat je ook spieren opbouwt. Toch is het wel te merken aan je buik, benen, billen en heupen. Hoop dat je niet teveel last hebt van de spierpijn! Melissa wat lastig dat je gewicht daartussen blijft schommelen en het niet minder wordt. Hier blijft de weegschaal ook hangen maar dat is m'n eigen schuld ook al ben ik bezig met het SB dieet. 1cm is al redelijk veel. Zie je zelf ook al verschil als je in de spiegel kijkt? En merk je het aan je broeken? Wat heerlijk dat jij ook binnenkort naar Florida gaat! jilina Florida klinkt heerlijk! Amerika is zo ontzettend mooi! Wij zijn 1,5 jaar geleden op huwelijksreis geweest naar Amerika. We zijn van San Fransico naar LA gereden via Las Vegas. We hebben bijna alle parken in de omgeving bezocht. Ga je met een camper rondrijden of met de auto? Heel veel plezier! Je bent behoorlijk wat cm kwijt! Vandaag dag 8 van lvl 2 gedaan. Het was echt zwaar vandaag. Was bijna tussendoor even gestopt. Gelukkig toch helemaal afgemaakt. Hoe ging het bij jullie vandaag?
We gaan met een auto en dan hotel hoppen zeg maar Dat lijkt me ook nog wel een keer gaaf New York en Vegas en zo. Misschien komt dat ook nog wel. Mijn vriend heeft het er al over dat we misschien volgend jaar wel 8 dagen naar New York gaan. We zullen zien hij wil zoveel Ik zal Noa even in bad stoppen en dan zelf weer ff trainen. En nee ik laat haar niet alleen in bad ik ben naast haar aan het trainen, voordat ik afgeschilderd word als slechte moeder Succes iedereen.
Jilina wij hebben de reis zelf samengesteld en gaan met onze dochter van dan 15 maanden. Wij gaan ook met de auto (hotels al geboekt)van miami naar cacao beach naar daytona beach, orlando, Sarasota, Naples, de keys en weer naar miami. Lekker op een rustig tempo. Wij zijn in 2008 al naar new york Boston niagara falls en Washington (ook rondreis) geweest en in 2012 zijn wij van la naar san fransico, bakersfield, las Vegas, el portal (ook rondreis) en de parken en plaatsjes daar tussen geweest. Erg gaaf. Wij gaan elk jaar ver weg op vakantie dus ben ook weer heel benieuwd wat we van dit stuk Amerika gaan vinden. Het tempo ligt een stuk lager, maar dat lijkt me ook wel lekker voor onze dochter. @liedx ik zie wel verschil. Mijn buik lijkt wat strakker. En mijn bovenbenen zijn weer straker/ harder.
Wij hebben onze wensen doorgegeven aan het reisbureau en die heeft ons bepaalde opties terug gestuurd en daarvan hebben wij het een en ander weer wat bijgeschaafd en het hun weer voorgelegd of dat mogelijk is en toen hebben hun alles geregeld, dus auto, vliegtickets en hotels. Wij starten in Orlando dan naar Miami Beach vanuit daar door naar Islamorada dan Bonita springs en dan St. Pete Beach en vliegen weer terug vanaf Tampa. En vanuit die plaatsen dan pretparken en andere plaatsen bezoeken. Ben weer klaar voor vandaag met Ripped, spierpijn en volgens mij ook een spier in mijn bovenbeen verrekt of zo doet flink zeer in ieder geval.