30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door loetje, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha nee hoor, had er vorige week nog moeite mee.
    De eerste keer opdrukken doe ik zo, de tweede keer doe ik het op de knieën. Vind het erg moeilijk, maar oefening baart kunst ( en spierballen!)

2. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Mij lukt het ook alleen op de knieeen. :)

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Spierballuuuuuh! En nee, dat is geen okselhaar maar schaduw hahaha.

4. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Hier dag 4 erop net 3 min klaar!
    Even 5 min rust en dan ga ik de 6pack doen, ben benieuwd!

Oh ik kan btw ook nog maar alleen op me knieën hoor de push-ups.

Edit: niceeee aszz. :D

5. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Dit topic komt precies op het juiste moment! Met de vakantie in het vooruitzicht en een vreetbui achter de rug MOET ik echt iets gaan doen.

Dus vanaf morgen begin ik hier mee. Zijn er mensen die echt al iets aan hun lichaam merken?

En sommigen doen het dus niet elke dag? Maar soms met een dag ertussen?

6. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0

Wow! Ik heb volgens mij een pond kipfilet hangen. Komt niet eens in de buurt van een spierbal. ;)

7. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Waaaah Aszz: je hebt gewoon echte spierballen :D
    Wil ik oooook!

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik doe nu een half jaar en boksen en ook daar de nodige push ups, maar ik blijf er moeite mee hebben. Blijf dan gewoon in voorligsteun hangen, span je ook de hele boel aan haha.

O en die 6pack is echt killing!!

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik doe de push ups ook op de knieën hoor! :D

Aszz: wow je hebt gewoon echt al spierballen!

10. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Nou heb net de 1e keer gehad en vond het echt heel erg meevallen maar komt misschien omdat ik al veel sport en heel veel oefeningen doe ik dan dus ook.

Spierballen en een sixpack heb ik eigenlijk al wel een beetje dus nu maar hopen dat die benen en billen wat strakker worden.

Blijf het denk ik naast mijn gewone sporten erbij doen. Morgenochtend heb ik geen tijd om naar de sportschool te gaan dus ga ik 30 day shred doen 's avonds.

11. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

En push ups kan ik ook niet goed ook al sport ik al een tijdje. Ik heb gewoon weinig kracht in mijn armen en dat verbetert gewoon niet echt. Met bodypump lukt het ook niet om zwaardere gewichten te nemen voor mijn armen.

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Volgens mij man moet je push ups echt wel dagelijks doen om een echte verbetering te krijgen. Luister braaf naar hem ( hij doet er met gemak een stuk of 20 en staat dan fluitend weer op haha), maar ik merk nog niks.

13. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH

Jaa echt, heb het een kwartier vol gehouden ;) mja was ook net klaar met de shred. :p wil teveel van het goede haha.

14. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Nou, ik heb net de eerste keer gedaan. Ivm 2 buikoperaties vorige maand heb ik de buikspieroefeningen niet te fanatiek gedaan. Nu hopen dat ik het volhou om elke dag te doen!

15. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Mijn buik is killing me! Nu dag 2 maar lachen daar pas ik voor. Mijn hemel.. :D

16. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Ik heb dag 4 erop zitten. Ik heb vandaag wel het gespring even overgeslagen. Ik heb sowieso een hoge spierspanning in mijn kuiten (te korte spieren, heb lange tijd met steunzolen gelopen), en de spierpijn ging gewoon niet weg. Dus vandaag heb ik in plaats van de jumping jacks enzo wat tae bo moves en een standing abs oefening gedaan. Ook cardio, hoewel niet zo intensief. Maar ik wil mijn spieren niet forceren. Morgen neem ik een rustdag en dan ga ik kijken of ik de jumping jacks langzaam kan opbouwen, zodat ik uiteindelijk wel alles weer helemaal mee kan doen. Dan zal het waarschijnlijk wat langer duren dan 30 dagen maar ik wil geen blessure want dan ben ik nog veel verder van huis!

Ik zie wel écht verschil!! Ben heul blij! Moet zeggen dat mijn spiegelbeeld me nu begint te motiveren, hihi!

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik ga zo aan dag 3 beginnen...hoe ik het ga doen geen idee :D heb enorme spierpijn!

18. Eriva

Eriva Niet meer actief

Hier dag 4, gister helaas niet gelukt ivm lange werkdag. Met de spierpijn gaat het goed, alleen nog wat last met traplopen. Opdrukken doe ik ook gewoon op mn knieen hoor en dan nog vind ik het lastig :), ik voel me echt al fitter!!

19. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Jeetje het valt me zwaarrr!
    Dag 1 erop zitten....
    Met een rokersconditie gaat t niet makkelijk! nieuw voornemen erbij: daar ook mee stoppen! (rookte er maar 2 op een dag maar toch:D) voor mijn zwangerschap heel veel gerookt, in zwangerschap en tot 6 weken erna gestopt en daarna door alle stress weer begonnen.
    Word het echt beter meiden?
    Ik was na 8 min al kapot:$
    Toch zet ik door!!!

20. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ik rook volop :) maar gaat met de dag beter hoor! er is hoop haha en de spierpijn gaat ook weg! :p

Deel Deze Pagina