@jilina. Vertel me wel even alle leuke dingen die we gezien moeten hebben. Wij gaan eind mei naar miami orlando en alles daar tussen in de buurt. Dus ben erg benieuwd naar jullie belevingen. Hoe is de vliegreis gegaan met de kleine.
hardlopertje heb je vandaag dag 1 van ripped gedaan? Vergat even helemaal dat het maandag is. Hoe ging het? Ik heb vandaag even een dagje niks gedaan aan sporten. Morgen misschien 2x een half uur maar dan 30ds + een andere klas op YouTube. Wendy hoe gaat het bij jou? Is er verder nog iemand hier bezig met 30ds?
Wat een heerlijke vakanties zie ik hier voorbij komen. Dit jaar gaan wij niet naar het buitenland omdat we de kleine nog te jong vinden. We gaan wel 2x naar een bungalowpark. Net dag 5 van level 1 erop zitten. Gister een dagje overgeslagen. We waren laat thuis en eer dat de kinderen echt sliepen was ik versleten. Ik ben trouwens vergeten om cm op te meten, maar ja. Doen jullie trouwens nog tussentijds foto´s nemen?
@liedx. Ik ben gisteren idd begonnen met ripped maar het hoeft maar 5 of 6 keer per week dus ik heb gelijk een rust dag genomen. Haha Maar vanochtend heb ik voor de eerste keer ripped gedaan. Het is vergelijkbaar met 30 shred. Alleen wel zwaarder. Ik vond level 1 van ripped vergelijkbaar met level 3 van 30 days shred. Hoe is het met jou vandaag gegaan? Ik heb ook geen foto's gemaakt. Ik ben daar niet zo van.
Hallo, Vandaag dag 2 van shred gedaan. En onwijs veel spierpijn. Ik had een vraagje, de push ups die lukken niet. Ik heb te weinig kracht in mijn armen voor recht en mijn knieën willen niet dat ik de aangepaste versie doe. Heeft iemand tips voor een alternatief??
Oh 2de leg, heb net wat gepost in ons andere topic over dat je ze anders ook tegen de muur kunt doen.
Ik heb even online rondgekeken en kwam bij deze oefening uit. Chair push ups Benodigdheden een stevige stoel. Plaats je handen op de zit van de stoel Armen zijn gestrekt Benen en rucht vormen 1 rechte lijn. Je bevind je nu in de Chair push up positie. Laat je zakken door je ellebogen te buigen. Zak tot je 1 vuist, tennisbal van de stoel verwijder bent Push oftewel druk jezelf omhoog. Dat is 1 rep Belangrijk!!! adem in als je naar beneden gaat, adem uit als je omhoog komt. Mocht de zit te zwaar voor je zijn, plaats de handen dan op de leuning. Chair push ups zijn tevens uit te voeren op een verhoging. Denk aan een bankje in het park of een speeltuin. Het aanrecht, een stevige tafel, een bed etc.. etc..
Bedankt voor de tip, deze is echter wel echt heel erg zwaar. Mijn armen trekken dat helaas niet. Ik begin gewoon rustig tegen de muur en hou deze in mijn achterhoofd als mijn armen straks wat sterker zijn.
Je moet gewoon rustig beginnen je armen worden vanzelf steviger en dan kun je de andere push ups ook gewoon doen.
Vanmorgen tegen de muur gedaan. Ging super. Je voelt je armen dan ook gewoon. Geen zere knieën vandaag!!! Dag 3 zit er weer op en mijn hele lijf brand, pfff
Wendy 2x naar een bungalowpark klinkt ook heerlijk! Ik heb ook de cm niet opgemeten. Heb wel in januari een foto van mezelf gemaakt om soms even te kijken en mezelf ervan te overtuigen dat het sporten echt helpt. Maar zou de foto nooit aan iemand laten zien Dat gebakje smaakt toch juist extra lekker na hard sporten? Goed dat je al bij dag 7 bent! Vind je het nog leuk of wordt level 1 nu toch een beetje saai? hardlopertje dat was een makkelijke eerste dag van ripped Hoe is het vandaag gegaan? 2de leg heb je nog erg last van spierpijn? Fijn dat de oefening tegen de muur goed werkt in plaats van normale push-ups. Gisteren had ik dag 7 van level 3 gedaan. Vandaag ben ik naar een sportklas geweest waarbij m'n kleine meisje gewoon mee kon gaan. Dit was een nieuwe klas met 1 andere moeder met een kindje van 6 maanden. Het was voor haar de 1e keer sporten sinds ze bevallen was. Ik kreeg elke keer de moeilijke versie van een oefening en zij de makkelijke. Denk dat ik intussen toch een beetje te fit ben voor een post-natal klas Het was erg leuk maar had uiteindelijk toch niet het gevoel om lekker gesport te hebben. Morgen dag 8 van level 3 doen. Bijna klaar ermee
Ik heb zojuist voor de 2de keer level 1 van ripped gedaan. Qua zwaarte vond ik het erg meevallen kon bijna alles mee doen. Op 1 ding na. Het lukt me gewoon niet uitstappen en dan je armen met gewichtjes op oog hoogte. Die oefening deed je ook bij 30 days shred en daar kon ik hem ook al niet. Pff wat zweten zeg. Volgens mij zweet ik echt veel meer bij ripped, maar heb niet het idee dat het zoveel zwaarder is. @00wendy00 ah joh wat maakt dat gebakje uit. Het zal vast heerlijk gesmaakt hebben. @liedx wat ga jij naar shred doen dan?
ik heb ook dag 2 van level 1 ripped gedaam vandaag! Lijkt ook wel of ik veel meer zweet ja, vind het een beetje als shred alleen vind ik de cooling down echt niks.. succes
De spruerpijn was goed aanwezig vandaag. Maar heb smorgens ook nog een wandeling gedaan van 3 km. Smiddags was het noodweer, dus beetje in huis aangerommeld. Hier s avonds 2x naar de mac geweest. Jaja 2x. Heel slecht maar op de heenweg naar het zkh had ik 2x 6 kipnuggets en de terugweg had ik een dubbele beefburger (nieuw). Gelukkig genoeg kcal weggebrand vandaag en verder amper gegeten. Morgen weer netjes eten.
Vliegen ging super en de tussenstop ook. Ze heeft tv gekeken wat geslapen en zich geen moment verveeld. Orlando zijn wij 5 nachten geweest maar had van ons nog wel wat langer gemogen. Zoveel te doen en te zien. Want we wouden ook nog graag naar Kennedy space center en daar zijn we niet eens aan toegekomen. De eerste 2 dagen ben je eigenlijk wel een beetje aan het acclimatiseren door het tijdsverschil. We zitten nu in miami beach en vinden dit wat tegen vallen we zitten hier nog 2 nachten maar hadden graag een nacht minder hier gezeten. Als je van het strand houd dan is het prima en qua malls ook maar wij zijn niet echt strand mensen. Vanmiddag wel een heel stuk gelopen langs het strand op de ocean drive. Was een stuk van 3 uur dus mijn beweging krijg ik hier wel Gaan jullie met een huurauto?
Wij gaan inderdaad ook met een huurauto. Wij beginnen in miami en rijden dan door naar Cocoa Beach, daytona beach, Orlando, Sarasota, Naples, key lagro, key west en als laatste weer Miami. Oke ik ben benieuwd hoe wij het gaan vinden. Onze dochter is dan bijna 15 maanden dus ik ben erg benieuwd hoe zij zich houd. Op vakantie loop je toch vaak heel veel. Tenminste wij wel. Wij zijn ook niet van die strand types. Ik heb vandaag dag 3 gedaan en dat ging weer lekker.
Wij doen het net anderson wij zijn begonnen in Orlando met uitstapjes van daaruit naar daytona beach en de beroemde attractieparken. Dan miami beach en met uitstapje naar miami en dingen in miami zelf. Dan naar islamorada met uitstapje naar key west en waarschijnlijk palm island. Dan door naar bonita spring van daaruit gaan we naar fort meijers napals en everglades is de bedoeling. En dan st petersburg nog geen idee wat we vanuit daar gaan doen en dan vliegen we vanaf tampa weer terug. Denk er om met huurauto dat je wel iets laat activeren in de auto i.v.m. tolwegen. Je kan ook zonder het ding wel doorrijden maar dan krijg je achteraf een rekening van $15 + de tolgelden. Tol valt over het algemeen wel mee hoor. Mocht je nog meer willen weten je mag me ook altijd een pb sturen hoor. Ben zo wel een beetje het topic aan het vervuilen