Ik zal ook even foto's posten. Had de 1e foto in januari gemaakt voordat ik begon met afvallen. Nu 7 kg minder en 30ds afgerond. Sorry voor het belachelijke gezichtje maar wil absoluut niet herkent worden op dit forum. Haal de foto's er ook morgen weer af.
1e foto is bijna ongeveer hoe ik er voor 30ds uitzag hoor. Het afvallen lukte in het begin niet zo goed. Kijk nu zelf voor het eerst naar de foto's. Wat een verschil! Ben er echt super blij mee!
Haha ja hoor dat mag je best zeggen. Ik heb altijd al een kont gehad en ben er nooit blij mee geweest. Heb liever een kont die niet uitsteekt Toch maar even door trainen.
Hahaha, inderdaad lekker kontje. Mijn vriend is echt een billenman, dus bij mij mag er daar niks af als het aan hem ligt Maar wauw wie, wat een verschil zeg. Ik hoop toch ook zoiets te bereiken.
Hier precies hetzelfde 2de leg, ook een billenman! Gelukkig maar want wat ik boven mis heb ik beneden haha. Al mag ie wel wat strakker....
Hahaha, dat probleem heb ik dan weer niet. Maar soms is mijn buik net zo groot als mijn billen. En dat vind ik toch echt minder. Mijn trots zijn toch wel mijn benen. Die zijn wel nog wat dikkig, maar dat komt wel weer goed. Mijn buik is altijd mijn hekelpunt geweest. Altijd een 6pack gehad en na de geboorte van zl (lees: ruim 10 jaar geleden) was dat over en is het nooit meer terug gekomen.
Wat goed allemal zeg! En wat al een verschil! Ik heb net dag 1 van ripped level 2 gedaan, poehpoeh vind hem echt zwaar! 1e cardio 2 min in plank, hou ik niet vol.. Gister ook iets teveel chocolaatjes gehad en sowieso teveel gezondigd tijdens level 1 pfff, tog maar weer gaan minderen!
Zo, omkleden en dan beginnen met dag 1 van Level 2. Ben benieuwd hoe ik me straks voel. Ik draag nu schoenen, maar mijn enkels hebben de klappen al gehad, dus die doen pijn.
Gisteravond dag 2 level 2 gedaan....auw mijn polsen en knieën. Hoop dat dat wel minder wordt. 2de leg, al gedaan?
Ja, vanmorgen om 7 uur al. Ik vind hem absoluut niet leuk level 2. Dat uitlopen tot push up stand dat kan ik dus niet, mijn handpalm doet dan vreselijke pijn. En ik moet bij alles de makkelijke versie doen, bij level 1 kon ik bij bijna alles de moeilijke wel volhouden.
Ik ga zo eindelijk slapen, maar zit nog te dubben of ik morgen een rustdagje zal nemen. Mij enkels doen na een hele dag staan en lopen (ze hadden wel ook srielen hoor) echt heel erg pijn. Kan natuurlijk ook door die nieuwe oefeningen komen.. En ik moet morgen om half 8 al weg. Naar de tandarts, dus daarna ook niet zin ben ik bang. Nu maar slapen, eens kijken hoe ik me voel als de wekker gaat.
Een rustdag na sporten kan best goed zijn denk ik. Je lichaam geeft nu aan dat het te veel is geweest. Beter rust (misschien voor niets) dan straks blessures. Ik heb morgen ook een rustdag.
Srielen=stoelen natuurlijk Ja, logo heb je ook wel gelijk in. Maar ik ben bang als ik een rustdag neem dat de dag een week wordt en de week een maand. Ik geef altijd heel snel op als iets veel werk is (op gebied van sporten dan, verder juist het tegenovergestelde). Maar ja nu komt ze net ook nog eens voor een nachtvoeding. Ik zie wel even hoe ik me morgenochtend voel. en anders doe ik het 1 keertje s avonds. Heb ik toch een soort rustdag.
Eindelijk even tijd om overal op te reageren. 2de leg gaat het nu beter met je voeten nu je sportschoenen draagt? De pijn bleef bij mij iets langer hangen maar is wel na ongeveer een week weg gegaan. Helaas duurt het wat langer voor je enkels om weer te herstellen. Een rustdag nemen is daarom helemaal geen gek idee. Dat heeft je lichaam juist nodig. Hier een artikel die ik online tegenkwam: --- Dit is anders dan de meeste mensen denken omdat nog steeds de gedachte bestaat dat er zeker 5 tot 6 keer per week getraind moet worden. De rustdagen (lees: hersteldagen) worden heel erg onderschat terwijl juist deze dagen zorgen voor resultaat na een intensieve training. Bij te weinig rust kun je niet (geheel) herstellen en dit zal op den duur leiden tot overtraining. Dit betekent uiteraard niet dat je op de rustdagen niks mag of moet doen! Een andere vorm van beweging als voetbal, basketbal, hardlopen of zwemmen zijn uitermate geschikt om enerzijds te herstellen van de krachttraining en anderzijds toch te blijven bewegen. Het is daarbij niet de bedoeling om tot het uiterste te gaan maar dit moet je meer zien in de vorm van bewegen, een actief herstel. --- Dus 2de leg 1 rustdag MOET je nemen en daarna MOET je weer verder gaan. Dani84 welkom! Zoals al gezegd is heb je sportschoenen, een sportmatje (of op vloerbedekking) en gewichten nodig. Ook is het makkelijk om lekker zittende sportkleding aan te hebben. Ben je intussen al begonnen met sporten? Als je bij YouTube Jillian Michaels 30 day shred level 1 intoetst kom je bij de eerste klas uit. Elk level doe je dan 10 dagen. Succes! 00Wendy00 Wow wat zie jij er goed uit! En wat een verandering na 1 level al! Weet je zeker dat je 2,5 maand geleden bevallen bent? Ik ben even helemaal jaloers. Heb zelf een mega flubberbuik helemaal verrimpeld met een grote bruine streep erop. Weet niet of mijn buik ooit nog weer mooi wordt. Zucht. Genoeg geklaagd Je kunt echt trots op je resultaat zijn! Wendy88 wat goed dat je ook begonnen bent met 30ds! Heb je het nog elke dag gedaan? hardlopertje kun je niet een ander sportprogramma gaan zoeken als je ripped zo saai vindt? BeFit waar 30ds van is heeft ook speciale kalenders waarop elke dag een andere video gepland staat. Ik ben nu bezig met 6 week 6-pack en wil dan ook elke dag zo'n video erbij doen. De kalender die ik gedownload heb heeft allemaal klassen van 10 minuten maar er zijn ook klassen die langer duren. Misschien ook iets voor jou? logo welkom! goed dat je ook begonnen bent! Hoe was het klimmen? Doe je dat elke week? Yoyciejj hoe gaat het nu met level 2 ripped? Jilina hoe gaat het met jou? Nog lekker aan het genieten in Florida? Gisteren heb ik een rustdag genomen en ik ga denk ik straks weer naar een sportklas toe. Afgelopen woensdag was ik ook naar een sportklas voor mama en baby geweest en uiteindelijk was ik de enige. De vrouw die de klas gaf is personal trainer dus heb gewoon privéles van een personal trainer gehad voor bijna geen geld. Was ik wel heel erg blij mee En m'n meisje was heel lief aan het spelen en aan het toekijken. Dit weekend wil ik echt weer actief 6 week 6-pack gaan doen. Moet nu even doorzetten om die buik weg te trainen voordat we eind mei op vakantie gaan. Heel veel succes allemaal vandaag!