Ik heb nog niks gedaan vandaaf. Ik merk dat het springen beter gaat, maar nog wel veel last. Ik neem denk ik geen rustdag, maar doe gewoon vanavond. Ik had vanmorgen simpelweg geen tijd. Het is trouwens de hele week al rennen en vliegen, dus mijn enkels zouden dan sowieso gevoelig zijn geweest.
Liedx hoi! nee nog niet begonnen al die berichtjes dat t zo zwaar is houd me tegen haha zondag avond heeft man nacht dienst dan ga ik eens een level proberen thanks voor de tips!
Liedx ik klom voor m'n zwangerschap regelmatig en dat probeer ik nu ook weer op te gaan pakken, maar ik merk dat ik 10 kilo zwaarder ben en ik echt slapper ben geworden. Shred helpt hopelijk om mijn spieren weer op te bouwen en wat kilo's kwijt te raken. Wat leuk een sportklas voor mama en baby! Nooit van gehoord, maar het lijkt me erg gezellig.
Pfff, vanmorgen dus dag 2 van level 2 gedaan. Ik krijg het niet voor elkaar om een hele sessie te volbrengen. Die planking standen die kan ik gewoon niet. Laat staan dat ik dan ook nog mijn benen moet bewegen. Mijn armen en vooral mijn handen doen dan zo een pijn, dat lijkt me niet de bedoeling. Ik hou wel vol, maar het zal niet zoveel invloed hebben als level 1 gok ik.
Vandaag thuis gekomen van een fantastische reis met 7 uren vertraging dus ben kapot. Nog niets gedaan ga maandag weer beginnen, nu eerst bij komen van de reis en tijdsverschil. Ik zeg trusten
Hmmm, motivatie is ver te zoeken. Ik vind level 2 gewoon echt niet leuk. Mijn hielen doen pijn van de sportschoenen en mijn hand inmiddels ook. Ik ga zo opstaan en dan vanavond eens kijken hoe het gaat. Pfff, maar eigenlijk zou ik gewoon nu moeten doen.
Jaren geleden heb ik mijn duim gekneusd. Nog steeds als ik iets doe waarbij ik veel druk moet zetten op mijn duim doet het heel erg pijn. Dat planking is dus extreem pijnlijk.
dat wordt lastig, van de 20 minuten is bijna 15 minuten iets et planking. Ik hoop gewoon dat level 3 beter is. Bij level 1 kon ik de moeilijke variant volhouden en nu red ik de makkelijke nog niet eens. Dat is best frustrerend. Ik heb ook totaal geen spierpijn deze ronde. Ik vroeg me af, zijn er ook dames die 6 weeks abs doen?? Kan ik die naast shred doen?? Bijv shred smorgens en abs savonds??
Hmmm, ik stop even met shred, mijn enkel/voet is net boven mijn hiel helemaal opgezet. Ik heb een foto bijgevoegd, maar weet niet of die helemaal duidelijk is. Ik wil morgen beginnen met 6 weeks abs, hopelijk heb ik dan mijn voet niet zoveel nodig.
oei 2de leg! pootje omhoog! wat is het verschil tussen 30ds en 6 week abs?? als t even mee zit ga ik vanavond na dodenherdenking en als de kids slapen les 1 doen eens kijken of t wat voor mij is wish me luck!
Even rust nemen hoor 2de leg, ziet er niet best uit. Ik ga de 30 shred wel afmaken maar niet iedere dag achter elkaar, vooral niet dit level. Heb een beetje hetzelfde. Gister en vandaag geen shred gedaan. Gister heel de dag weg en vandaag beetje ziek. En ben ook voor het eerst ongesteld en behoorlijk hevig. Morgen nieuwe dag nieuwe poging.
30ds is een gehele workout ( veel springen). 6weeks abs is buikspieren. Heb net level 1 van 6wa gekeken, maar ook hier wordt er gesprongen. Maar wel veel minder, dus ik ga gewoon proberen morgen.
2de leg ja ik doe 6 week 6-pack van Jillian Michaels (die bedoel je toch?). Die kun je zeker naast 30ds doen maar ook alleen 6 week 6-pack. 6 week 6-pack is 40 minuten in plaats van 30. Je focus is wat minder op je kont en billen en meer op je buikspieren. Ik vind het beter vol te houden dan 30ds. Heb eigenlijk nooit een oefening hier die ik niet vol kan houden. Het is langer maar minder uitputtend. Ik doe er wel een ander programma van 10 minuten naast om ook op m'n kont en benen te focussen. Bij 6 week 6-pack heb je ook een paar keer dat je moet springen (zo'n 4x). Verder moet je ook wel een paar keer je gewicht op 1 hand houden wat pittig is, vooral als je al last van je hand hebt. Maar overal is het beter te doen dan 30ds, vind ik dan. Au je voet ziet er echt niet goed uit. Heb je veel pijn eraan? Ga je ermee naar de dokter? Hoop dat het snel wat beter wordt. Dani84 het is juist goed dat 30ds zwaar is anders bereik je er niks mee Wat goed van je dat je vandaag begonnen bent! Wat vond je ervan? Viel het mee of tegen na ons geklaag steeds gelezen te hebben? logo misschien een stomme vraag maar je bedoeld toch klimmen op een klimmuur of heb ik het nu mis? Shred is zeker het goede programma om te werken aan je spieren maar kilo's kwijtraken is bij mij nog niet echt gelukt hiermee door de spieropbouw. Wel nu ik ook echt m'n eten aan het aanpassen ben. jilina je bent weer terug Leuk om weer van je te horen. Mis je Amerika al? Was je nog naar de Cheesecake Factory geweest? 00Wendy00 ik heb 30ds ook niet elke dag achter elkaar gedaan hoor. Denk dat 5x per week op zich wel genoeg is. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Vervelend hè weer ongesteld worden! Dat is echt iets wat je 9 maanden lang niet mist! Vandaag ben ik met week 2 van 6-week 6-pack begonnen. Het ging goed. Ik probeer het zo'n 4x per week te doen en verder 2 a 3x per week iets anders ernaast zoals 2x de baby-mama sportklas. Is toch fijner om elke keer wat anders te doen in plaats van elke dag hetzelfde voor een week. Succes allemaal morgen!
Ik ga niet zo snel naar de huisarts. Heb niet zo heel veel vertrouwen hier in de huisarts. Dus ik kijk het eerst even aan. Met een week zou het toch aanzienlijk minder dik moeten zijn. Stomme is dat ik nu alleen nog maar op mijn tenen kan lopen. Ik ben net een ballerina Ja ik bedoelde de 6 week 6-pack van Jilian. Ik had zelf bedacht om de spring oefeningen gewoon over te slaan. De planking kan ik wel, maar geen 20 minuten achter elkaar. Oh en de dvd die ik heb (gedownload) is 35 minuten. Is dat 3 weken level 1 en dan 3 weken level 2???
haha Liedx het begin dacht ik makkie maar oeh die buikspieren ... daar ben ik geen fan van, ik deed eerder aan hardlopen dus dat springen e.d. wil wel ik heb het met 2 flesjes water gedaan wil nog wel iets zwaardere gewichtjes halen welke gebruiken jullie? p.s. voel nu al een aantal spieren..
Wat zijn jullie fanatiek!!!! 2De leg het ziet er niet goed uit. Beter iets langer rust en daarna geen blessures dan altijd een zwakke plek. Liedx ja een klimmuur en straks weer de rotsen in. Ik weet niet meer wie het vroeg, sorry: ik heb van die ronde gewichten die je op een dumbell kan doen. Heb de mist zware gepakt. Weet niet hoe zwaar maar het zal 1,5 kilo zijn ofzo.
Ik doe eigenlijk geen ripped meer ik vond dat echt zo mega saai. Ik loop momenteel wat meer hard. Ik heb al een tijd last van de knie en dat ik ben nu bij de fysio onder behandeling. dus ik ben nu echt weer aan het opbouwen met hardlopen en dat ligt mij veel meer. ik vind het nog steeds erg knap van jullie hoe jullie het allemaal vol houden.