zo dag 2 level 1 ik vrees morgen voor nog meer spierpijn die push ups.. ik kan dat echt niet hoor hahahah pfff en die dames zoooo slank.. dat lukt me niet haha als mn buikvet maar wel wat minder word. zijn er ook dames die al in level 1 afgehaakt zijn?
Level 1 niet, die heb ik afgemaakt. Als de push ups niet lukken moet je ze tegen de muur aan proberen. Ook zwaar, maar beter te doen (mij lukt die grond niet wegens mijn knieën) Helaas heb ik na dag 2 van level 2 wegens een blessure moeten afhaken.
Dani nog niet afgehaakt, maar ivm rugpijn vandaag geen shred en ik neem steeds een rustdag tussendoor om blessures te voorkomen.
Ik word van de weegschaal trouwens nog steeds niet vrolijk. Tuurlijk, alles wordt wat strakker en spieren wegen zwaarder maar toch.....
Oooh irritant he en vooral het stimuleert niet! ik had dit ook heel erg toen ik ging hardlopen ik kwam alleen maar aan! toen ben ik niet meer op de weegschaal gaan staan maar merkte wel dat kleren ruimer begonnen te zitten. inmiddels 2 kleding maten kleiner. ik kwam van 46+ en xl nu zit ik op 42 en m maar die buik/maag... pff hihi dus vandaar dat ik dacht he misschien gaat dit me beetje helpen nu 2 dgn bezig en ik voel buikspieren waarvan ik niet wist dat ik die had
Hmmm, mijn berichten van vanmorgen zijn allemaal niet geplaatst. Maar hier ook geen effect op de weegschaal. Morgen toch maar even langs de dokter, mijn enkel wordt steeds dikker.
Liedx daar zijn we niet geweest heb er onderweg op doorreis ook maar 1 gezien maar het was nog geen etenstijd dus zijn door gereden. Heb er verder goed op gelet maar niets meer gezien. Was wel benieuwd, maar dunkin donut is ook erg lekker
@jilina wat lees ik nou Dunkin donut. Dat was mijn favoriet (de chocomelk daarvan dan) toen wij een rondreis maakte in oost Amerika. In west Amerika zijn wij ze niet tegen gekomen. Dus over een paar weken ga ik weer lekker een chocomelk halen bij de Dunkin donut. Whoehoe. Sorry dit is wel erg off. topic.
Jazeker heb ik ze gelezen, maar door alle drukte hier ben ik er nog niet aan toegekomen om te antwoorden ik probeer het vanavond te doen. sorry
Wendy hoe gaat de shred, inmiddels level 3 al bereikt?? Logo heb je nog volgehouden??? Ik ben vandaag begonnen met 6 weeks abs. Shred zal voorlopig niet lukken met mijn voet. Ik kan bijna alles mee doen en wat ik niet mee kan doen kan ik wel iets aanpassen. Het enige wat echt niet lukt is de side plank. Mijn enkels trekken dat niet. Ik heb de helft gedaan, dus dikke 15 minuten. Eerst maar eens langzaam opbouwen. 2de helft is hetzelfde maar dan sneller.
men o men.. net de 1e les gedaan van level 2 pfff ben kapot!! weet niet of me dit gaat lukken iemand nog een ander alternatief ipv 30 day s shred?
Hahaha, geen alternatief helaas. Ik doe nu 6 weeks abs. En dan nog maar de halve les. Eerst even mijn voet nog een poosje ontzien en langzaam kracht opbouwen. Maar die is ook pittig hoor. Zit 1 oefening bij (zijwaartse plank) die kan ik echt niet, laat staan ook nog een been bewegen. Maar je bent al op 1 derde, dus lekker volhouden!!!
haha oke ja nog even voorzichtig aan met je enkel niks forceren! ik ga vanavond nog een keer proberen denk toch dat ik liever t hardlopen weer ga oppakken icm buikspieren oid maar dat is zo lastig ivm nacht diensten van mn man...