Hallo allemaal! 2de leg hoe gaat het me je enkel? Was je nog bij de dokter geweest? 6 week 6-pack is inderdaad goed te doen ook al moet je wel redelijk vaak je voeten gebruiken. Gaat dat verder goed? Dani je kunt het! De eerste dagen zijn zwaar en dan wordt het echt makkelijker! Ik weet wel alternatieven maar denk niet dat die echt makkelijker zijn Je kunt eventueel naar FitnessBlender kijken op YouTube, die hebben ook veel verschillende filmpjes die misschien iets beter vol te houden zijn omdat je bij veel filmpjes even 30 of 60 seconden pauze tussendoor hebt: https://www.youtube.com/channel/UCiP6wD_tYlYLYh3agzbByWQ logo klimmen klinkt ook leuk. Ben je er veel mee bezig? hardlopertje en jilina hoe gaat het met jullie? jilina ben je nog weer opnieuw begonnen met ripped? Ik heb de afgelopen weken elke dag een andere klas op YouTube gevolgd. Had het even helemaal gehad met een paar dagen dezelfde klas te doen. Toch merk ik dat ik daarmee veel minder resultaat heb dan met de programma's van Jillian Michaels. vandaag ben ik begonnen met ripped in 30. Zal alleen de eerste 2 weken doen want over 2 weken gaan we op vakantie Tot nu toe ben ik 7,5kg afgevallen sinds januari
Om eerlijk te zijn ben ik nog niet begonnen. Zou beginnen maar het was de vlaggetjes week bij mij en daar had ik enorm veel last van. Dus zou het een paar dagen later beginnen maar nu is het mijn gezondheid die me in de steek laat Ik hoop dat het volgende week wel lukt. Wil er wel weer helemaal voor gaan.
Jammer dat er hier niet meer zoveel gekletst wordt. Vond dit echt een super leuk topic om ervaringen te delen. Jilina hoe gaat het nu met je? Hoop dat je je snel weer wat beter voelt! Lijkt me ook erg moeilijk om het sporten weer op te pakken als je een paar weken (bijna) niet gesport hebt. Was je trouwens nog aangekomen van de vakantie of viel het mee? Ga je weer met ripped in 30 beginnen of met een ander programma? Vandaag heb ik dag 1 van level 2 ripped in 30 gedaan. Wat was die ontzettend zwaar! Vooral het cardio gedeelte plank jacks - mountain climbers - plank jacks - mountain climbers. Vreselijk! Ik vond level 1 best makkelijk maar level 2 valt echt tegen!
Voet is bijna over. Ik ben niet meer naar de ha geweest. Ik ben ook even gestopt met de abs en alle sporten. We zijn nu zoveel in de tuin bezig dat ik beweging en excercise genoeg krijg . Gisteren nog spierpijn van het sjouwen met stenen.
Nog steeds niet helemaal de oude maar wil donderdag wel weer gaan beginnen met ripped en dan weer vanaf week 1 dus niet waar ik gebleven ben. Gelukkig ben ik niets gegroeid in en tijdens de vakantie.
Ik loop momenteel veel hard en loop ook veel met de kinderwagen naar de stad enz. Over ander halve week gaan wij ook op vakantie!
2de leg wat fijn dat de problemen met je voet bijna weg zijn. Heb je er veel last van gehad met lopen? In de tuin werken is ook leuk om te doen en inderdaad heb je dan genoeg beweging. julina succes met sporten morgen! Ben benieuwd hoe het gaat na een tijdje rust. Lekker dat je niks aangekomen was in de vakantie! Had je goed op je eten gelet? hardlopertje niet lang meer voordat je op vakantie gaat! Ben je er bijna klaar voor? Vandaag heb ik wat YouTube video's van Fitnessblender gedaan. Ik had geen tijd om helemaal dag 2 van ripped te doen. Morgen hopelijk wel weer.
Met lopen zelf gelukkig niet, maar wel met springen of bewegingen waarbij je echt druk zet op je voet (zoals push ups). Ja, de tuin is 400m2 en moet nog helemaal aangelegd worden, dus genoeg te doen. Deze week ook de avond4daagse, morgen en vrijdag loop ik met zl de 10 km mee. Vanmorgen wel op het punt gestaan om 6weeks abs te doen, maar toch niet doorgezet. Morgen herkansing.
Bijna we zijn nu bezig om de route te maken op papier en de lijstjes van wat er allemaal mee moet. En daarna kunnen we gaan hahaha erg veel zin aan.
heel erg maar na 3 lessen deel 2 ben ik gestopt druk met andere dingen en de warmte ineens dacht ik er aan hahaha ach nou ja.. volgende week weer proberen op te pakken dan maar
Hoe gaat het met iedereen. Ik zal van de week dan ook echt gaan beginnen. Afgelopen weken geen tijd gehad en ook niet de puf. Mijn bekken stond scheef waardoor er een zenuw bekneld zat maar nu gaat dat weer aardig de goede kant op. Maar wil nu echt weer hard aan de slag want volgend jaar ga ik trouwen dus wil dan wel eigenlijk in maatje 36 of zo zitten. Succes iedereen.
2de leg hoe was de avond4daagse? Is je taan helemaal aangelegd? Heb je 6 weeks abs nog gedaan? hardlopertje wanneer ga je op vakantie? Heel veel plezier! Dani84 ben je weer begonnen met 30 day shred? Het is ook extra moeilijk om te sporten als het warm is. jilina wat pijnlijk een beknelde zenuw! Hoop dat het snel weer wat beter met je gaat. Wat gaaf dat je volgend jaar gaat trouwen! Goed om iets te hebben om naartoe te werken! Op welke maat zit je nu? Ik ben al een paar dagen op vakantie. We zitten in Italië. De afgelopen dagen heb ik niet kunnen sporten omdat we 3 dagen met de auto onderweg waren en ik de dagen ervoor druk was met inpakken. Daarom heb ik vanochtend de eerste dag in ons vakantiehuisje gesport. Had dag 1 van level 1 30ds gedaan. Wat is dat pittig als je een paar dagen niet gesport hebt! Dacht dat level 1 wel meeviel maar niet dus Denk dat ik deze vakantie wel wat aankom. Het eten is hier veel te lekker! Succes allemaal vandaag!
Ik zit nu al een maat kleiner dan toen ik begon. Ik begon op 42/40 heel soms 44 en nu 38/40 nog een klein beetje er wat aan doen. Dus dat moet ik op kunnen redden lijkt me. Ik heb wel vaker last van mijn bekken en dat er dus daardoor een zenuw in de knel komt. En het zijn niet steeds de zelfde symptomen. Dus herken het dan ook niet. Maar "gelukkig" ga ik 1x in de ander half tot 2 weken al naar de cesar dus die behandeld dat gelijk dan even mee. Fijne vakantie
Aond4daagse heb ik 1x de 10 km meegelopen. Gelijk een giga blaar (met ontsteking erbij). Ik kan dus al 2 weken niet meer op schoenen lopen. Ik ben dus even gestopt met sporten. Was even teveel erbij. De tuin is een meer maanden plan. 400 m2 is te groot om even in een paar weekenden aan te leggen. Bovendien geloof ik er niet in om ergens de volle mep voor te betalen, dus ik jaag altijd op koopjes en dan duurt het ook wat langer.
Ik heb ook al een tijdje niets meer gedaan. Mijn lichaam was gewoon op. Ik ben van de afgelopen 30 dagen 26 dagen ongesteld geweest en dat merkte ik echt aan mijn lijf. En 20 juni ga ik een weekje weg dus moet echt weer wat gaan doen. Ik denk dat ik ook die abs ga doen. Alleen wordt dat aankomende week lastig aangezien ik moet werken en s'avonds met zoonlief de avond4daagse ga lopen. Maar goed, dat is eigenlijk ook 4 dagen trainen haha.
Sorry dames, ik heb niet meer gereageerd. Ik ben de afgelopen 3 weken helemaal niet lekker geweest. Verder al 6 weken bloedverlies en ik merk dat bv geven best zwaar is. Ik kwam er niet aan toe om te sporten. Misschien dat ik soms ga hardlopen en daarnaast klimmen. Shred laat ik even voor wat het is.
Ik ben nu 8 dagen bezig met 30 days shred, maar t zal wel aan mij liggen, maar ik hou de complete 27 minuten echt niet vol. Ik heb moeite met de push-ups en met het tweede rondje touwtje springen. Dan krijg ik meteen kramp in mijn kuiten. Ook de laatste crunch is nogal lastig vol te houden. Enigzins verzachtende omstandigheid is wellicht dat ik op zolder sport waar het erg (!!!) warm is. Het is dus voor mij een soort bikram yoga maar dan in de vorm van afbeulende oefeningen. Ben ik de enige die na een paar dagen shredden nog steeds de 5 maximale seconden uitpuffen zo af en toe gebruikt?
Wat jammer dat er niet meer gekletst wordt in dit topic! Zijn er nog dames bezig met shredden? Hier ga ik zo dag 4 van level 1 doen. Ik vind het echt pittig! Maar ik moet het volhouden, heb namelijk met m'n man afgesproken dat ik als ik het niet doe ik een week lang moet afwassen. En laat ik nou echt een enorme hekel aan afwassen hebben...
Hahahaha, dat is wel een hele goede inderdaad. Ik wou wel weer beginnen, maar aangezien de kleine meid al een aantal dagen om de drie uur komt voor een voeding (ook snachts) heb ik er simpelweg de puf niet voor.
Hier ook aan het shredden. Level 2 dag 2 vandaag. Maar eerlijk is eerlijk ik slip soms een dag om mijn lijf (en vooral knieën plus bekken) iets te ontzien: die reageren nogal op het gebuk en gehup Level 1 vond ik een eitje, maar level 2 vind ik toch heel wat pittiger. Misschien omdat ik niet zo soepeltjes en coördinatief wat slechter ben haha.