30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door loetje, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Niet meer bezig met shred. Maar wil nu 6pack er bij gaan doen. Ripped ook al klaar maar momenteel wat lichamelijke klachten dus wil hier even niet mee verder maar wil nog wel bezig zijn. Moet nog wel 5 kilo er af eigenlijk en volgend jaar trouwen dus wil wel strak ik mijn trouwjurk. Heeft iemand ervaring met 6pack?

2. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik heb het bijna 2 weken gedaan. Vond het niet zo.
    Zelf ook snel last van mijn rechter handpalm (kan geen druk op), dus veel oefeningen kon ik simpelweg niet uitvoeren.

3. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Oh is dat ook veel met opdrukken en zo? Het gaat mij nu echt een beetje om de buik die wil maar niet strak worden door shred en ripped :( Misschien nog een andere tip om te doen?

4. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ja, veel planking enzo. Je traint wel echt je buikspieren hoor.
    Maar wel veel opdrukken en planking.

5. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Oh ja dat heb ik nu wel een beetje gehad zeg maar. Niet dat het me niet lukt hoor maar vindt dat nu wel een beetje saai worden als je ook al shred en ripped gedaan hebt. Misschien dan toch maar een gewoon programma opzoeken met alleen buikspieren denk ik. Of om en om dag buikspieren en een dag ripped of zo. Zal er eens ff goed naar zoeken en kijken.

6. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik weet niet of je een smartphone hebt.
    Maar als je de app of the day download kun je elke dag een betaalde app gratis downloaden.
    Vandaag eentje met allemaal buikspieroefeningen.

7. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ja was ook al 1 tegengekomen met elke dag een ander programma maar als de week voor bij is moet je opeens gaan betalen. Ik zal eens kijken in de appstore. Doe de oefeningen van shred en ripped op de tablet denk dat ik daar de buikspieren ook op wil doen. Bedankt in ieder geval.

8. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Deze niet, je betaald niks (normaal 5 euro). Je voert een code in en krijg je ook geen advertenties.
    Elke dag heb je een andere app (vorige week paar keer spelletje voor de kinderen gedownload)

9. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Bedankt deze app had ik al gedownload maar moest dus na een week betalen heb nu de promotie code ingevoerd en heb hem als het goed is nu helemaal gratis. Super bedankt vond het wel een handige app maar baalde er van dat ik moest betalen.

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek heropend

11. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    Hoi!
    Zijn er nog mensen hier bezig met 30 days shred? Ik heb een tijdje geleden hier al eens mee geschreven, maar niet doorgezet met shredden. Nu weer opnieuw begonnen en net dag 6 van level 1 erop zitten. Dit keer hoop ik het wel te gaan volhouden :)

12. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik ben weer begonnen, 2 dagen, nu dagje rust ivm verjaardag dochter.

13. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je dochter!
    Leuk dat er nog een mede shredder is. Zometeen dag 7 doen. Ik probeer het zonder rustdaggen te doen, omdat het toen de vorige keer mis ging...
    Heb jij 'm al eens eerder alle 30 dagen gedaan?

14. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Dank je wel.
    Ik kan lichamelijk level 2 niet. Teveel druk op mijn polsen. Dus vorige x afgehaakt na dag 2 level 2.
    Ik wil nu doordeweeks level 1 gaan doen.
    En verder niks. Hopelijk kan ik na een paar maanden een keer level 2 proberen.

15. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik ga heel misschien wel weer beginnen met shred. Heb nu ripped ook al gedaan en had eigenlijk wat anders in mijn hoofd om te gaan doen maar denk dat ik toch maar weer shred ga doen. Wil wel strak in mijn jurk ;)

16. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)

Wij gaan over iets minder dan een jaar trouwen.
    Geen datum nog, maar wel in het voorjaar.
    En ik wil dan toch heel graag nog minstens 10 kilo kwijt.

Maar al die oefeningen als planking en op mijn handen naar voren lopen en zelfs simpele push ups dan kan ik de rest van de dag niet eens meer een kopje thee vast houden van de pijn in mijn polsen.

Dus als iemand een schema of filmpjes kent zonder of waarbij je amper je polsen gebruikt, dan hoor ik dat graag.

17. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wat train je met ripped?
    Ik heb een tijdje geleden meegelezen en meegedaan, maar level 2 lukte me niet dus gestopt.
    Afgelopen week 2x getraind om vast weer te oefenen, en deze week maar weer goed beginnen met level 1.
    Na m'n zwangerschap wilde ik er wat kilo's af, maar door het trainen en fitnesspal kwam ik alleen maar aan, dus gestopt.
    Nu ben ik op gewicht en wil gewoon wat strakker in m'n vel zitten, m'n lovehandles hangen over m'n broek en als ik iets verschrikkelijk vind bij andere mensen is dat het wel, dus heb goede motivatie :p:)

18. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    Lovehandles check :( Ik wil ook wel 10 kilo kwijt, maar zou ook al heel blij zijn als mijn lovehandles minder worden.

Lastig dat oefeningen waarmee je je polsen belast niet lukken, 2de leg. Als ik level 2 idd zie, is dat bijna alleen maar planking. Ben benieuwd hoe dat gaat. Nog 3x level 1.

Ik kan level 3 trouwens niet vinden. Duurt nog even, maar toch...

Succes allemaal!

19. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Dat je aankomt kan op zich wel logisch zijn omdat spieren zwaarder wegen dan vet als je goed traint in ieder geval.

Ripped is wel vergelijkbaar met shred alleen zwaarder.

Ik heb ook fitnesspal geïnstalleerd en zie daar leuke schema's voorbij komen dus misschien is dat iets voor je 2de leg. Want daar zit ik ook aan te denken en dan samen met de calorieënteller van hun erbij. Dat deed ik ook al met shred en dat helpt mij ontzettend.

Zit er ook nog aan te denken om 6 pack in 6 week te gaan doen van haar. Ik weet het nog niet heb al een dikke maand last van de rug dus doe al een maand niet echt iets. Ben blij dat ik weer wat kan doen.

20. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Die 6 packs in 6 weeks is ook veel belasting van mijn polsen.
    Die heb ik nog geen 3 dagen vol gehouden.

Level 1 hou ik prima vol, dus die doe ik gewoon voorlopig.
    Ga ook eens kijken wat level 3 inhoudt, misschien kan die wel.
    Level 2 is voornamelijk planking inderdaad.

Deel Deze Pagina