30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door loetje, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Maar gefeliciteerd dat jullie gaan trouwen. Nog geen trouwdatum maar voor de rest wel alles al geregeld?

2. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Nee, maar wel al druk met van alles.
    We doen alles zelf, dus we zijn wel bezig met ideetjes enzo.

3. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Oke klets anders gezellig mee in het topic over trouwen in 2015.

Wij zijn al in ondertrouw omdat je de datum alleen vast kan leggen als je in ondertrouw gaat in onze gemeente. Dinsdag gaan we naar de locatie waar we het "feest" houden. En van de week de fotograaf even bellen. We houden het klein en doe ook heel veel zelf. Ben nu met de bedankjes bezig. Vind de voorbereidingen juist zo leuk en je hebt het jaar ook echt wel nodig om alles te regelen ik zou daar niet te lang mee wachten hoor. Het wachten bij ons is nu nog op de auto dan kan ik daar de versiering ook voor bestellen en maken. Succes met de voorbereidingen.

4. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    Gister rustdagje gehad, dus vandaag dag 9 van level 1 gedaan. Wil ook wel wat nieuws nu, dus ben blij dat level 1 erop zit. Alhoewel ik wel benieuwd ben of ik goed in planking ben :)

Jullie nog goed bezig?

5. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Heel goed van je.
    Ik ben zo druk de hele week al en vandaag prikjes van dl.
    Die eindelijke ligt te slapen (met 38,3 graden).
    Dus eigenlijk niks meer van terecht gekomen.

Al heb ik wel een kruiwagen of 20 met aarde vol geschept en een aantal meter verderop weer geleegd (telt dat ook mee?)

6. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Haha 2e leg,vast wel ;)
    Hier zit ik nu op 2 dagen dat ik geshred heb deze week, wil er denk 4 per week doen ongeveer, ik hou niet helemaal het schema aan.

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik was zo goed bezig de eerste 2 weken, met toen al duidelijk resultaat. Maar nu al heeeeel lang niets meer gedaan. Ik heb er gewoon geen fut voor. Kan iemand mij een schop onder mijn kont geven!!!!

8. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    Hop hop Wendy, aan de slag!

Kruiwagen vol scheppen en legen vind ik ook een goede work out :)

Zometeen laatste keer level 1, en ik heb er zelfs zin in :$

9. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Hahaha, dat herken ik wel van mijn vorige x.
    Je krijgt er toch energie van!

10. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
  11. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    Goede tip om de voor en na foto's te bekijken, dat motiveert goed! Alhoewel ik bij sommige foto's wel mijn twijfels heb...

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik heb bewijs van mezelf nog wel haha. Had ze ook al eens hier gepost. Dat was al een zichtbaar verschil na 10 dagen schred. Misschien moet ik ze zelf ook maar eens wat vaker bekijken...

13. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    Foto's van jezelf zijn een nog betere motivatie denk ik! Ik heb geen foto gemaakt voordat ik ben gestart, ook niks opgemeten ofzo. Ik wil het straks gewoon merken aan m'n kleding of als ik in de spiegel kijk.

Vandaag level 2 geoefend. Tel 'm niet mee als dag 1, omdat ik even goed wilde kijken hoe het moet en heb dus niet volledig meegedaan. Morgen knallen :)

14. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ik ben ook begonnen, zit nu op dag 2. Ben eigenlijk woensdag begonnen maar toen kon ik het maar 10 minuten volhouden en de volgende dag kon ik alleen m'n kleine teen bewegen door de spierpijn haha! Duidelijk 0,0 conditie. Nu dus gister weer begonnen en heb het helemaal vol kunnen houden, ook geen spierpijn, heb nu al zin in vanavond!

Ik heb net before foto's gemaakt en dat is echt een eyeopener pff wil elke 10 dagen een foto maken, ben benieuwd!

Iedereen die nog bezig is, veel succes!!

15. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    Succes Prinsessa! Hoe beter het gaat, hoe leuker het wordt.
    Ik hoop dat ik me morgen nog kan bewegen, level 2 vind ik nog geen pretje. Vooral mijn benen vinden het helemaal niet leuk dit. Heb het ook niet continue vol kunnen houden. Maar ik blijf doorgaan :)

16. Prinsessa

Dankjewel! :D Jij ook heel veel succes, je kan het!! Merk/zie je al wat verschil na level 1?

Ik heb niet helemaal teruggelezen, maar waar in level 2 zit je nu precies? Ik heb alvast even gespiekt en het ziet er een stuk zwaarder uit.. ben blij dat ik me met mijn conditie nog even in het 'makkelijke' gedeelte bevind :p

Dag 2 zit erop, vond het wel weer echt een inspanning hoor.. maar het is me gelukt! Push ups ben ik echt slecht in en elke keer als ik het woordje jumping jack hoor wil ik stoppen haha.

17. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    Ik heb het idee dat ik bij mijn buik al wel wat verschil merk, dus dat motiveert goed!
    Ik heb gisteravond dag 1 van level 2 gedaan en mijn benen doen zeer nu en dan heb ik nog niet eens alle oefeningen vol gehouden :)

Haha, wat jij hebt met jumping jack, heb ik met squat position.

18. Prinsessa

Wat goed zeg! Dat is inderdaad een goede motivatie ;) Ik ben net klaar met dag 3, vond het vandaag weer best zwaar en heb nu achteraf ook een beetje last van m'n knieƫn, maar ik moet toegeven dat ik de jumping jack ook wel echt op een achterlijke manier deed op het laatst dus daar kan het aan liggen :p ik kon niet meer haha.

Jij bent ook goed bezig! We zijn in ieder geval goed ons best aan het doen!

Wat me wel opvalt bij veel before & after foto's is dat de meeste vrouwen bij hun buik afvallen en dat de benen juist vaak redelijk hetzelfde blijven?

19. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Bij mij ging en gaat ook niet zo heel veel cm van de benen af, maar ze worden wel strakker en daar gaat het ook wel een beetje om natuurlijk. Niet dat het meer zo blubbert.

Maar jullie zijn goed bezig, vooral zo door gaan en wat inderdaad helpt zijn de foto's van jezelf doe ik ook iedere keer weer en dat geeft een fijn gevoel.

20. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    Arghhh, ik heb een schop onder m'n reet nodig.
    Al 3 dagen niks gedaan.... Morgen ga ik echt, ja echt, weer verder...

Deel Deze Pagina