whoehoe, kon het niet laten even stiekem weer gemeten, en 1cm van me bovenbenen 1cm van me buik/heup. en halve cm van borst en armen. dag 5 zometeen.!
WOW GwoonAn dat is echt super, zo snel! Ik moet zeggen dat ik bij mezelf nog niet zoveel zie in de spiegel, misschien ook omdat ik de buikspieren anders doe, weet het niet. Ik heb iig vanmiddag dag 8 gedaan. Maandag de laatste keer level 1 en dan wil ik me dinsdag morgen wegen en meten en weer een foto maken. Hoop dat er wel iets af is, en anders duurt het bij gewoon wat langer... Zijn er meer mensen die na elk level een vergelijkingsfoto gaan maken? Of echt pas na 30 dagen?
Ja idd, ik zie het ook niet echt hoor, het verschil het is maar 1 cm he haha. Maar motiveert wel om door te gaan.
Leuk, ik ben nu op dag 10 maar heb vandaag maar een rustdag ingelast, dus morgen laatste dag level 1 en dan maandag aan level 2 beginnen. Ik doe het trouwens niet echt om gewicht te verliezen maar meer dat alles wat strakker word, heb een enorme hangbuik hihi en ook om me conditie te verbeteren...Ik gebruik trouwens 2 flesjes (0,5 p.s.) water als gewichten. Zag vandaag bij de action wel dumbells liggen maar die waren ook 0,5 dus doe het wel met me flesjes. Tegen de tijd ook maar kijken voor die van een kilo. Merk wel dat het steeds makkelijker gaat. Me buik word ook al iets minder. Wat doen jullie na die 30 dagen, ik heb hier ook de ripped in 30 days liggen dus waarschijnlijk daarmee verder of ik ga hardlopen. Succes allemaal.
Ja goed , vond alleen dag 1 van level 2 wel stuk zwaarder hihi! Maak zo even een foto van begin level 2. Level 1 heb ik geen foto van gemaakt! Maar ik zie wel al veel verschil!
goed zo! Hier dag 5 gehad en ook geen dag overgeslagen ben ik ook net van plan, voel me ook super na het trainen.
Goed hoor snippie! Dus staat ons wat te wachten bij level 2 hihi. Heb wel een stukkie level 2 gekeken, word idd pittiger maar ben er na 10 dagen level 1 wel aan toe.
@gwoonan; idd na zo'n training voel je je stukke fitter had dat zelf ook van de week. Was zo moe en me er toch toe gezet te trainen en voelde me erna zo fit weer, heerlijk hé!!
Zo, dag 2 gedaan. Ging beter al dan gisteren. Vooral de buigspieren. Dat durfde ik gisteren nog niet zo goed. Maar nu aardig mee kunnen doen. En m'n armen. Auw!! Spierpijn! Haha.