30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door loetje, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Jilina even een update voor jou. De laatste 2 dagen waren best zwaar voor m'n knieen en die voelde ik een paar dagen later nog bij het opstaan. De eerste 3 dagen zijn dus goed te doen maar als je echt last van je knieen hebt zou ik het daarbij laten.

2. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Ik ga vandaag beginnen met een 8 week fat loss programma van FitnessBlender: Meal Plans & Workout Programs - Fitness Blender

Het is wel bijna elke dag een uur sporten en soms moet je 2x op een dag sporten maar ik heb op dit moment echt het idee dat ik niet meer vooruit kom. Val niet meer af (eet ook niet meer zo heeeel erg gezond) en voel me niet echt strakker worden. Ook al zegt m'n man dat het wel zo is, ik zie het zelf niet.

Heeft er iemand zin om mee te doen? :D

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

:) ik ben nu wel gezond aan t eten en minder aan t snoepen maar 2 dgn niet gesport wel gewandeld en gefietst met kids ;)

vanavond maar weer eens ml heeft weer 3 nachtdiensten:p
    als ik nog puf heb na vandaag haha

Liedx soms sta je ff stil he.. maar als je man resultaat ziet zal t wel goed zijn toch?! hahaha

ik baal zo van mn flubberbuik op mn buik maar daar is helaas niks aan te doen ja een buikwand correctie of ik hier nou om sta te springen ...

4. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Oke dan kan ik er beter even mee wachten, mijn knie is aardig aan het opknappen. Traplopen doet niet zo heel veel pijn meer. Ben de knie nu aan het trainen d.m.v. gewichtjes aan mijn voet te hangen. Ik hoop eigenlijk dat ik zondag weer kan beginnen met hardlopen.

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik kom niet aan sporten toe en met t warme weer staat mn hoofd er helemaal niet na haha

heb net wel de halve tuin omgespit gras moet eruit
    pfff hijg puf zit op de bank met rood hoofd haha

6. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik wil juist graag weer hardlopen zo lekker savonds met dit weer. Maar i.p.v. hardlopen heb ik vandaag dik 20 kilometer gefietst. Was al wat prettiger voor mijn knie

7. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik ben weer begonnen met hardlopen, maar besefte me opeens dat ik toch best trots op mezelf mag zijn.

Ik ben op 5 november vorig jaar begonnen om op mijn eten te letten, dus vers geen pakjes meer en ontbijten wat ik dus nooit deed. Ik woog toen 76 kilo.
    Sinds februari ben ik er bij gaan sporten eerst shred daarna ripped en nu dus evy en wil dit straks gaan combineren met buikspier oefeningen, want sinds ik niet meer shred er naast doe of ripped merk ik dat mijn buik weer een beetje begint te blubberen zeg maar. Maar vandaag gewogen en ik ben gewoon 68 kilo. Ik wil naar de 65 toe werken dus hoop dat het me gaat lukken voor dat ik ga trouwen in mei. Ben bang als ik de buikspieren er weer bij doe dat ik dan weer aankom omdat spieren zwaarder wegen dan vetten maar als het maar weer wat strakker wordt ;)

8. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Knap hoor Jilina! Super goed, zo zie je maar dat t t beste is als t gewoon op een gezonde langzame manier gaat!

Ik ben in m'n vakantie toch weer 2 kilo aangekomen.. Zo zonde, mja.. Eigenschuld.. Niet gesport en met eten ook nergens op gelet.

Net weer een les ripped gedaan.. Was weer even wennen, maar toch wel weer lekker!

Hard lopen zal ik ook wel willen, maar weet niet goed wanneer.. Ik heb zelf een aantal keer avonddiensten in de week, de andere dagen heeft m'n man telefoondiensten en kan ik dus ook niet weg, als ie opgeroepen word zou de kleine alleen zijn.. Overdag is m'n zoontje altijd bij me.. Ach ja.. Dit is ook wel even voldoende..

9. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ja het gaat mij eigenlijk nog te langzaam maar de kans dat het er af blijft met langzaam aan afvallen is wel aanwezig, dus moet maar niet klagen ;) Wat ook helpt is citroensap in de ochtend, drink dat nu dus ook en dat helpt je lichaam te ontgiften. Mijn vriend is hierdoor heel veel afgevallen en moet van mij nu stoppen met lijnen, hij was het al niet nodig maar nog even en we zijn even zwaar. Hij is 192 en weegt nu 72 kilo en hij woog rond de 80.

Jammer dat je in de vakantie weer bent aangekomen maar ja 2 kilo is niet zo dramatisch gelukkig, dat is na een weekje sporten en even opletten er zo weer af.

Toen noa nog klein was lukte me het ook niet hoor om hard te gaan lopen maar nu ze naar school is heb ik daar wat meer tijd voor en geduld. Dus gewoon nog even een paar jaar wachten ;) Wat je nu doet is toch ook al goed, alle extra beweging buiten je dagelijkse portie is allemaal weer mooi meegenomen.
    Succes met trainen en doorzetten :)

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

:( ik ben afgehaakt kan de dicipline helaas niet opbrengen :)

Deel Deze Pagina