30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door loetje, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Hier dag 5 gehad, ging al een stuk makkelijker!

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Dag 8 afgerond. YESSS voel me super. Geen spierpijn en ik kan steeds beter op gevorderde meedoen. Merk wel dat ik soms te hard van stapel loop en mezelf dan in de tweede serie van de oefeningen tegen kom!

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dag 9 er op zitten, had er vanavond veel moeite mee. Ben ongesteld geworden, misschien ligt het daar aan. Moeeeee!

4. Dwergteckeltje

Dwergteckeltje Actief lid

10 apr 2013
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na jullie enthousiaste verhalen heb ik vanavond voor het eerst level 1 gedaan.
    Ik heb 16 minuten meegedaan en toen werd ik een beetje misselijk. Ik denk door de inspanning. Potverdorie, wat viel het tegen, zeg. Ik vond het zwaar en kreeg ook een beetje kramp in mijn kuiten. Poeh hé :).

5. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Is ook niet niks :D
    Ik heb trouwens een before foto gemaakt, brr!
    Met kleding bedekt het mooi mijn buik maar in mijn ondergoed (zucht)
    Nu maar bidden dat ik er over 30 dagen fantastisch uitzie!

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Je moet zo denken de eerste stap heb je gezet meid!!!
    You can do it!

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ik was begonnen op ongesteld dag met de eerste dag van level 1 en dahmzz wat had ik het zwaar. dus denk echt dat het bij jouw ook daar aan ligt!

8. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    ik ben heel nieuwsgierig geworden naar deze training. ik heb er nog nooit van gehoord. waar kan ik een nederlands programma vinden?

hebben jullie een link. zie op you tube heel veel soorten en geen nederlands.

9. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
  10. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik lig in bed en heb nou al spierpijn.... Dat word wat morgen (dag 2)
    Slaap lekker meiden!

11. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hier dag 5 achter de rug. Ik ben vandaag ook ongesteld geworden, maar gelukkig viel het hier reuze mee. Het gaat steeds makkelijker yeah!

12. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Dag 3 gister gehad. Vond het zelf nogal knap :) Gewerkt van 7:00 tot 15:45 end toen ik thuis kwam gelijk de workout gedaan. Voel het vandaag iets meer in mijn benen.
    Vraag mijzelf wel af waarom ik haast geen spierpijn heb in mijn buik :( Span toch alles aan gedurende de workout. Zo weer werken en daarna direct de workout.

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Gister dag 1 gedaan, vooral op het eind was het even pittig, maar ik heb het afgemaakt. Nu dag 2, alleen zit iedereen beneden, dat vind ik dan weer minder want ik doe het liever alleen ;)

14. Danielle27

Danielle27 Actief lid

5 feb 2009
    264
    0
    0
    Was gister vanaf half 8 's ochtends tot half 9 's avonds weg om te werken. Kwam thuis, heb gegeten en meteen doorgegaan voor dag 7 van de Shred. Was zo trots :D Kan nu alleen niet echt meer op m'n linkerbeen staan vanochtend... misschien was ik toch iets te fanatiek :)

15. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Gisteren dag 8 gedaan terwijl ik ongesteld geworden was gisteren... Vandaag sla ik even over omdat ik nu (denk door menstruatie) toch weer ietsjes meer last van mijn rug heb. Ook moet ik paardrijden dus het is of dat of ik ga ook niet paardrijden, dat ligt er even aan hoe ik me eind vd middag voel. Shred moet ik echt tijdens middagslaapje zoontje doen of savonds. Maar ik doe het ook liever niet als mijn man er is...
    Vanmorgen toch even eigenwijs geweest en alvast gewogen en gemeten... :) wilde het eigenlijk pas woensdag ochtend doen, omdat ik dan level 1 afgerond heb... Maar ondanks mijn menstruatie toch al resultaat:
    71.5 kg - 70.5 kg
    Taille 79 cm - 77 cm
    Buik navel 90 cm - 89 cm
    heupen dikste punt billen 109 cm - 107 cm
    Dijbenen 62 cm - 61 cm

16. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Ik ga straks weer,:) alleen een beetje hoofdpijn nu dus eerst maar eens een molletje innemen en hopen dat het zakt.

Dat meten moet ik ook maar eens doen, heb wel foto's gemaakt op dag 1 ...

17. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik sta echt verbaasd dat je al zo snel resultaat ziet (als k t zo lees bij de meiden)!
    Dat motiveert wel echt! Wil nl een platte buik smallere heupen en dunnere bovenbenen.
    Wil weer beginnen aan dag 2! Maar heb heel erg last van mn maag en darmen dus ff wachten tot t over is.
    En iemand had t erover dat ze geen spierpijn in dr buik had, dat heb ik ook niet, voor de rest wel overal.
    Succes vandaag!

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik ga zo voor dag vier, eerst even genieten van een kop koffie.
    Spierpijn is al stukken minder geworden, gelukkig.

19. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    nou mijn spierpijn was minder maar vandaag is het niet te harden... Misschien ook door mijn menstruatie... Vandaar even een dagje rust...al ga ik toch weer twijfelen :p

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Vandaag dag 4 gedaan, eigenlijk dag 5, maar ik heb vrijdag de workout niet afgemaakt dus mag ik hem niet meetellen en ik ben uitgeweest vrijdagavond, waardoor ik zaterdag te brak was om ook maar iets te doen...
    Vandaag dus weer heftig mee gedaan, en het was nu zwaarder dan dat het donderdag was... zucht!
    Ik merk nog niet echt veel verschil qua lichaam... ff volhouden tot dag 10 en dan weer een foto maken.

Deel Deze Pagina