Dag 8 afgerond. YESSS voel me super. Geen spierpijn en ik kan steeds beter op gevorderde meedoen. Merk wel dat ik soms te hard van stapel loop en mezelf dan in de tweede serie van de oefeningen tegen kom!
Dag 9 er op zitten, had er vanavond veel moeite mee. Ben ongesteld geworden, misschien ligt het daar aan. Moeeeee!
Na jullie enthousiaste verhalen heb ik vanavond voor het eerst level 1 gedaan. Ik heb 16 minuten meegedaan en toen werd ik een beetje misselijk. Ik denk door de inspanning. Potverdorie, wat viel het tegen, zeg. Ik vond het zwaar en kreeg ook een beetje kramp in mijn kuiten. Poeh hé .
Is ook niet niks Ik heb trouwens een before foto gemaakt, brr! Met kleding bedekt het mooi mijn buik maar in mijn ondergoed (zucht) Nu maar bidden dat ik er over 30 dagen fantastisch uitzie!
Ik was begonnen op ongesteld dag met de eerste dag van level 1 en dahmzz wat had ik het zwaar. dus denk echt dat het bij jouw ook daar aan ligt!
ik ben heel nieuwsgierig geworden naar deze training. ik heb er nog nooit van gehoord. waar kan ik een nederlands programma vinden? hebben jullie een link. zie op you tube heel veel soorten en geen nederlands.
Het is ook niet in het Nederlands alleen in het Engels. lvl : 1 Jillian Michaels 30 Day Shred: Level 1 - YouTube lvl : 2 Jillian Michaels: 30 Days Shred - Level 2 - YouTube lvl : 3 Jillian Michaels 30.day.shred level 3 - YouTube
Hier dag 5 achter de rug. Ik ben vandaag ook ongesteld geworden, maar gelukkig viel het hier reuze mee. Het gaat steeds makkelijker yeah!
Dag 3 gister gehad. Vond het zelf nogal knap Gewerkt van 7:00 tot 15:45 end toen ik thuis kwam gelijk de workout gedaan. Voel het vandaag iets meer in mijn benen. Vraag mijzelf wel af waarom ik haast geen spierpijn heb in mijn buik Span toch alles aan gedurende de workout. Zo weer werken en daarna direct de workout.
Gister dag 1 gedaan, vooral op het eind was het even pittig, maar ik heb het afgemaakt. Nu dag 2, alleen zit iedereen beneden, dat vind ik dan weer minder want ik doe het liever alleen
Was gister vanaf half 8 's ochtends tot half 9 's avonds weg om te werken. Kwam thuis, heb gegeten en meteen doorgegaan voor dag 7 van de Shred. Was zo trots Kan nu alleen niet echt meer op m'n linkerbeen staan vanochtend... misschien was ik toch iets te fanatiek
Gisteren dag 8 gedaan terwijl ik ongesteld geworden was gisteren... Vandaag sla ik even over omdat ik nu (denk door menstruatie) toch weer ietsjes meer last van mijn rug heb. Ook moet ik paardrijden dus het is of dat of ik ga ook niet paardrijden, dat ligt er even aan hoe ik me eind vd middag voel. Shred moet ik echt tijdens middagslaapje zoontje doen of savonds. Maar ik doe het ook liever niet als mijn man er is... Vanmorgen toch even eigenwijs geweest en alvast gewogen en gemeten... wilde het eigenlijk pas woensdag ochtend doen, omdat ik dan level 1 afgerond heb... Maar ondanks mijn menstruatie toch al resultaat: 71.5 kg - 70.5 kg Taille 79 cm - 77 cm Buik navel 90 cm - 89 cm heupen dikste punt billen 109 cm - 107 cm Dijbenen 62 cm - 61 cm
Ik ga straks weer, alleen een beetje hoofdpijn nu dus eerst maar eens een molletje innemen en hopen dat het zakt. Dat meten moet ik ook maar eens doen, heb wel foto's gemaakt op dag 1 ...
Ik sta echt verbaasd dat je al zo snel resultaat ziet (als k t zo lees bij de meiden)! Dat motiveert wel echt! Wil nl een platte buik smallere heupen en dunnere bovenbenen. Wil weer beginnen aan dag 2! Maar heb heel erg last van mn maag en darmen dus ff wachten tot t over is. En iemand had t erover dat ze geen spierpijn in dr buik had, dat heb ik ook niet, voor de rest wel overal. Succes vandaag!
Ik ga zo voor dag vier, eerst even genieten van een kop koffie. Spierpijn is al stukken minder geworden, gelukkig.
nou mijn spierpijn was minder maar vandaag is het niet te harden... Misschien ook door mijn menstruatie... Vandaar even een dagje rust...al ga ik toch weer twijfelen
Vandaag dag 4 gedaan, eigenlijk dag 5, maar ik heb vrijdag de workout niet afgemaakt dus mag ik hem niet meetellen en ik ben uitgeweest vrijdagavond, waardoor ik zaterdag te brak was om ook maar iets te doen... Vandaag dus weer heftig mee gedaan, en het was nu zwaarder dan dat het donderdag was... zucht! Ik merk nog niet echt veel verschil qua lichaam... ff volhouden tot dag 10 en dan weer een foto maken.