Zo dag 10 lv 1 zit er op! Pff, ging weer ff wat moeilijker zeg, denk omdat ik al niet fit op stond en met hoofdpijn. Maar voel me nu wel stukken beter! Morgen aan lv 2 beginnen, ben benieuwd!
Ja, morgen weer foto's en wegen...meten had ik niet gedaan de eerste dag, stom. Maar daar ga ik vanaf morgen ook mee beginnen. Al denk ik niet dat ik in gewicht heel veel zal afvallen, hoeft ook niet per se wil iig wat strakker worden, het lijkt nu net of ik zwanger ben.
ben deze week 400 gr afgevallen en qua cm boven buik -3,5 cm onderbuik(dikste gedeelte buik)-2 cm boven benen - 1.5 cm
Mooi resultaat toekomstigemam! Mijn spierpijn is zowaar bijna verdwenen . Dat betekend dat ik morgen het hardlopen ook weer kan oppakken.
Hier dag 6 erop zitten, met de 0,5 k gewichten gaat het wel heel makkelijk. Maar als ik de 1 kilo gebruik is dat net weer teveel.
Ik ben ook steeds op zoek naar goeie workout om net ff strakker de zomer in te gaan. Ik rijdt wel paard erbij en probeer op de crosstrainer te gaan met daarna wat oefeningen maar vind het snel saai worden. Ik wil hier dus ook aan meedoen, maar zet geen foto's zo op internet hoor, misschien beter in een afgesloten Facebook ofzo?
http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/30-dagen-shred.html Dit is de link en dan lid worden klikken.
Dus kan nog iedereen lid worden en de foto's bekijken, nog niet erg privé dan toch?! Maakt mij verder niet uit hoor, ik ga sowieso geen foto's van mezelf plaatsen !
O, nog een vraagje, doen jullie allemaal echt 10 aaneengesloten dagen, is dat echt nodig? Ik wilde juist de zondag en evt. de zaterdag overslaan?!