Ik heb het gister niet kunnen doen en vandaag ga ik t ook niet doen. Mijn lichaam heeft er heftig op gereageerd. Ik ga morgen weer starten maar dan eerst rustig opbouwen
Niet echt. Heb me net gewogen nog steeds hetzelfde (60kg) als 10 dagen geleden maar me buik is echt merkbaar minder dus in cm is het wel afgenomen. Ga me zo ook meten dan kan ik het over 10 dagen precies zien.
ik heb net voor het eerst meegedaan. had hier ondertussen wel een peuter rondlopen die mijn aandacht wilde dus volgende keer maar als ze in bed ligt. ik vond het goed te doen alleen dat snel op staan en weer liggen, moest nog veel op computer kijken om te zien wat ze nu doen. maar dat zal elke dag beter worden omdat je steeds hetzelfde doet. maar ik ga het proberen vol te houden. wilde eigenlijk een abb op de sporschool nemen maar misschien is het niet nodig zo.
ben net begonnen.. kan alleen de grondoefeningen niet doen vanwege mijn navelbreuk en doe dan squads of jumping jacks, maar men... na 18 minuten ben ik gestopt, ik voelde me ineens kei misselijk worden en duizelig.. duidelijk niks gewend
Omdat ik vanavond niet naar de sportschool kan ga ik dit doen en probeer het elke keer vol te houden als ik het niet red om naar de sportschool te gaan. Heb het vrijdagavond voor het eerst gedaan en vond het heel erg meevallen dus ik vind het goed vol te houden. Vind het wel een leuke workout trouwens. Maar er zijn dus al dames die verschil merken?! en zien?
Haha herkenbaar. Heb zoonlief maar even in de box gezet. Iedere keer als ik jumping jacks aan het doen was brak hij de box af zo prachtig vond hij dat gespring van mama
Vraag me ook af of dames al resultaat zien? Zag dat er sowieso iemand was die verschil zag bij het opmeten van haar lichaam.. Worden jullie billen strakker en/of benen slanker? Ik heb me steeds voorgenomen vandaag te beginnen. Dit moet dan voor half 1 gebeuren, voor die tijd slaapt de kleine nog een uurtje en dan kan ik daarna douchen enzo. Maar nu het moment dichterbij komt heb ik er zo geen zin in en bedenk ik me vanavond al te gaan pumpen. Maar wil de week lekker beginnen en wil het echt serieus gaan proberen, dus zal me er zo wel toe moeten gaan zetten. Maaaar.. Ik heb geen matje, kan het ook gewoon op de vloer? Wij hebben PVC, dus is iets zachter dan tegels/laminaat.. Ik ga vanmiddag even een matje en gewichten kopen.
Vanmorgen dag 3 van level 2 alweer gedaan gaat steeds makkelijker af. Hoop morgen met die donkere dame mee te kunnen doen hihi! Ik zie wel al verschil! in mijn buik. helaas door me breuk blijft mijn boven buik wel bol ,aar voel me er goed bij. Of ik af val weet ik niet onze weeg schaal is leeg haha
Ik ben vandaag begonnen, heb net dag 1 level 1 gedaan. Pfff ik vond het tegenvallen. Heb echt geen conditie meer. Ik wil het elke dag gaan doen behalve op de donderdag want dan werk ik overdag en moet ik elke week 's avonds weg. Maar andere dagen moet ik wel gaatje kunnen vinden dus ga er dan voor! Merk bij mezelf dat ik het me niet voor moet nemen maar gewoon moet doen, anders heb ik elke keer wel een reden waarom het niet kan/ uitkomt
Snippie 23 en Star: als je buikspieren nog open zijn, is het echt verstandiger om de situps niet mee te doen, maar alleen je core (dus zijkanten) spieren te doen. Anders gaat het door de situps alleen maar van kwaad tot erger.
Ik volg dit topic vanaf het begin en wil eigenlijk ook heel graag meedoen. Ik heb alleen behoorlijk wat last van bekkeninstabiliteit.In de ochtend gaat het nog goed,maar naarmate de dag vordert word het erger. Ik ben bang dat ik mezelf forceer,maar ik merk ook dat een beetje conditie me ook wel goed zal doen(en wat minder kilo,s ook) Is er hier iemand die ook last heeft van bekkeninstabiliteit en ook de oefeningen doet?....zoja: hoe gaat het?Is het te doen?
Nou mijn zoontje is al bijna 2,5 ga daar nu niet meer op zitten wachten maar tanx voor de tip! Ik kan er pas aan geholpen worden als we klaar zijn met kids krijgen en dat is voorlopig nog niet het geval. dus ik sport rustig verder.