30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door loetje, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Ik probeer het wel elke dag te toen. Tot nu toe nog maar 1 rustdag gehad en dat was afgelopen zaterdag op dag 10.
    Hier is de zaterdag best een drukke dag ivm boodschappen doen en andere uitstapjes. Misschien moet ik dit maar als een vaste rustdag inlassen.:)

Ga nu de kleine op bed leggen en er weer tegenaan!!:D

2. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ok, dat lijkt me wel vol te houden dan, dankje!!

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Dat had ik al als plan en dan afwisselen met het hardlopen wat ik weer op wil gaan pakken.

4. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Jaaaa! Ik ben eindelijk begonnen..
    De eerste 5 minuten vond ik het toch zwaarder dat ik dacht, maar uiteindelijk was het zo voorbij. Dus moest nog een beetje op gang komen nu het ochtend is. Volgende keer doe ik een eigen warming-up.

Ik vond het dus prima te doen, maar ik sport al regelmatig. Ik gebruik kilo gewichtjes, maar wil eigenlijk wel zwaardere gebruiken. Ik moest wel wennen aan het squaten en gewichtjes de lucht in. Als ik zie bij wat ik normaal doe heb ik eigenlijk niet het idee dat dit zal bijdragen, omdat ik nu al bijna niets merk van het sporten (hardlopen, bodypump en steps). Maar misschien dat ik gewoon wat verkeerd doe of gewoon nog te veel eet.. ;) Ik ga over 5 weken op vakantie, dus vind het in ieder geval de moeite waard om te proberen.

5. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ik wil ook graag hardlopen, maar in praktijk werkt het vaak niet. Ik loop graag einde ochtend en dat is niet mogelijk met een kleine thuis. In de avond ben ik vaak al in de sportschool en heb dan wenig zin dit te combineren met hardlopen. Dus misschien dat dit programma (voor even) een goed alternatief is voor hardlopen.

Maar nu het zonnetje schijnt, zou ik graag met hardloopschoenen en iPod naar buiten gaan!

6. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ja dat is het lastige met een kleintje. Ben ook aan de avonden gebonden. Vandaar dat ik in de winter ook een stop had ingelast. Jammer want was eindelijk zover dat ik 5 km kon lopen.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Die Jillian heeft meer leuke programma's, na de 30 dagen wil ik wat anders gaan doen maar ik weet nog niet wat.

8. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Ik ben inmiddels nu 7 dagen bezig en ik merk al dat mijn conditie verbetert en dat ik door de dag heen meer energie heb. Dat motiveert me om door te gaan :)

9. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Had ik vanochtend ook wat last van (ook dag 6). Vooral die waar je naar opzij gaat met je armen recht omhoog tot ooghoogte. Pfff, die laatste set was zwaar!

10. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Vanavond level 2, dag 1. Ben benieuwd. Ik heb gisteren 1 kg per gewichtje verruild voor 3 kg per gewichtje en tjees, dat is weer even wennen maar 1 kg voelde ik op een gegeven moment bijna niet.
    Mijn buik is echt strakker aan het worden, bovenbenen zijn glad en mijn armen beginnen gespierde vormen aan te nemen. Ik moet zeggen dat ik helemaal gek werd van elke dag dezelfde oefeningen te doen. Ben blij dat er nu afwisseling komt.

Na het afronden van de 30 dagen wil ik gaan voor de sixpack in 6 weeks.

11. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Wat vinden jullie trouwens de minst leuke oefeningen? Ik heb echt hekel aan het eerste stuk, dus de push-ups. Als ik dat voorbij ben dan ga ik er zo doorheen. De cardiooefeningen vind ik het leukst, omdat ze me geen moeite kosten. Die duren naar mijn idee veel te kort:D

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

De buikspier oefeningen. En dan vooral die laatste. Erg zwaar, maar zo fijn om dat laatste stukje nog even door te duwen.

Oh shit, verkeerd gelezen.
    De minste vind ik inderdaad de push ups, en dan die squat met de armen omhoog. Pfffft.

13. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Eerste stuk met push ups vind ik niks maar de rest is allemaal makkelijk. Totaal geen spierpijn gehad maar ja ik sport al regelmatig dus had het ook niet verwacht.

Vanochtend had ik geen zin om naar de sportschool te gaan dus ben ff gaan hardlopen en vanavond weer shredden. Morgen bodypump dus sla ik een dag over dan de rest vd week weer kijken of ik naar de sportschool ga of thuis iets doe.

14. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Als je het allemaal zo makkelijk vindt dan zou ik zwaardere gewichten nemen, anders heeft het allemaal niet erg veel zin. Je moet wel het idee hebben dat het hard werken is.

Toen ik 1 kg gewichten niet meer voelde ben ik overgestapt naar 3 kg en is het weer zweten:D

15. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Aszz: Jij bent toch al bij level 2? hoe is level 2? Ik heb al even gespiekt en het ziet er redelijk uitdagend uit!

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vond het wel pittig, maar niet vervelend. Lekkere snelle oefeningen.
    Zweette gisteren als een gek, en mijn hart vloog zowat mijn keel uit.
    Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Auwie! Ik heb al spierpijn na dag 1 haha!
    Ben net als 2 andere dames hier, sorry weet naar even niet meer, ook echt niets meer gewend.
    Maar net dag 2 gedaan dus ga gewoon door. :)

Leuk dat een aantal mannen ook mee doen! Kan je extra motiveren dan om het vol te houden hihi.

Minst leuke oefening vind ik de push-ups. Daar ben ik ook wel slechtste in maar vind dat ook gewoon niet zo leuk.
    Leukste vind ik jumping jacks

18. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Leonie, morgen zal de spierpijn nog wel iets erger zijn. Even doorbijten dus morgen, komt wel goed! :)

De leukste oefening vind ik de hardloopoefeningen. Ik hou van hardlopen nameijk :D Buikspieren vind ik ook welk leuk.

Heb zin in level 2 vanavond!

19. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Ik vind niks leuk :D
    Ik moet me er echt doorheen slepen maar als ik ergens aan begin maak ik het af!
    Net dag 8 gedaan , kan gaan aftellen :)

20. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik vind dat blok jumping jacks, touwspringen x2 echt horror. Blij als ik dat gehad heb!

Deel Deze Pagina